quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
In een of ander kutdorp was een friture waar we wel eens naartoe gingen, bij wijze van cultureel uitstapjeDaar kon je altijd zo'n lekker frietje "hot" bestellen, dat was friet met chilisaus, knoflooksaus en uien. Heerlijk. Maar nu is er een nieuwe eigenaar en die kent het hele concept van frietje "hot" niet
En hij wil dat ook niet eens proberen op mijn verzoek
De naarling :'(
Klacht: geen frietje hot meer en een friturehouder die te arrogant is om culinaire grenzen te verleggen![]()
ooh verhips jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Le-zen! Het gaat toch over een kutdorp, natuurlijk noemen ze patat daar 'friet'.
Tips?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:13 schreef opgebaarde het volgende:
Maak hem dood, hij is schande voor alle frietboeren
Frituren, duh.quote:
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
In een of ander kutdorp was een friture waar we wel eens naartoe gingen, bij wijze van cultureel uitstapjeDaar kon je altijd zo'n lekker frietje "hot" bestellen, dat was friet met chilisaus, knoflooksaus en uien. Heerlijk. Maar nu is er een nieuwe eigenaar en die kent het hele concept van frietje "hot" niet
En hij wil dat ook niet eens proberen op mijn verzoek
De naarling :'(
Klacht: geen frietje hot meer en een friturehouder die te arrogant is om culinaire grenzen te verleggen![]()
Zeeland bv!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:18 schreef PainDivine het volgende:
verhuis naar nederland waar friet patat word genoemd en patat aardappel
zou hetquote:
Jij zou je toch niet meer laten zien voorlopig?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:21 schreef heijnen het volgende:
lallal
alles binnen de nederlandse grensen voldoet... zeg heb jij ook pataje hot yvonne?quote:
Bedoel je een frietkot?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
een friture
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |