Nou, die volksgekte begon al lang voordat ze had aangepapt met onze Jan, geloof ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:30 schreef karr-1 het volgende:
Yolanthe is gewoon een snol die toevallig een bekende man aan de haak geslagen heeft en daarmee goede sier maakt. Daarvoor was ze alleen het zoveelste soapsterretje dat dacht dat ze heel knap en beroemd was, maar het dus niet was.
Ik denk dat het wederzijds is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef floris.exe het volgende:
Gewoon een meisje dat ik in ieder geval niet zou zien staan, laat staan dat ik er iets mee zou willen.
Die combinatie 'turks' en 'chick' kan ik mij niet voorstellen om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:31 schreef Devrim_ het volgende:
Kijk maar eens naar Turkse Chick
http://player.omroep.nl/?aflID=3446599&md5=a87a5651d969644b3892700c40029b39
Zou heel goed kunnen hoor, maar dat maakt dan toch niet uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:31 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Ik denk dat het wederzijds is.![]()
Fijn voor jequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:32 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Die combinatie 'turks' en 'chick' kan ik mij niet voorstellen om eerlijk te zijn.
Meest sexy chick, niet mooiste, groot verschil....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef floris.exe het volgende:Het schijnt de mooiste vrouw van Nederland te zijn
Sexy vind ik haar nog minderquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:32 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Meest sexy chick, niet mooiste, groot verschil....
Net alsof jij er verstand van hebt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:30 schreef karr-1 het volgende:
Yolanthe is gewoon een snol die toevallig een bekende man aan de haak geslagen heeft en daarmee goede sier maakt. Daarvoor was ze alleen het zoveelste soapsterretje dat dacht dat ze heel knap en beroemd was, maar het dus niet was.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:34 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Net alsof jij er verstand van hebt.![]()
Voel jij je soms aangesproken ofzo, dat je zo vijandig reageert in deze topic?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:34 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
LekkerWijf geilt op Yolanthe en vind inderdaad dat heel Nederland moet weten wie ze isquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:34 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Gelukkig dat smaken verschillen..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:33 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Sexy vind ik haar nog minder. Een aantal keer poseren in lingerie, uitdagende kleding en dergelijke maakt iemand voor mij nog niet sexy.
ik kan me eigen toch wel wat ergers voorstellen om te bekijkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]
Heel erg lelijk inderdaad, echt... ziet er niet uit, dat er ook maar iemand is die haar mooi kan vinden, belachelijk.
Nee hoor, karr is van de ander kant en dus bij voorbaat niet geintereseerd in vrouwen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:35 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Voel jij je soms aangesproken ofzo, dat je zo vijandig reageert in deze topic?
homoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:36 schreef floris.exe het volgende:
Een voorbeeld:
[afbeelding]
Moet dit het nu voor mij doen? Het lichaam kan er mee door, maar het gezicht vind ik totaal onaantrekkelijk. Nou, en zo'n lichaam bezitten duizenden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |