Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Alsof Yolanthe of elk ander lekker wijf daar ook maar op zit te wachten! Je bent en blijft een kansloze rukker + waarschijnlijk oerlelijk.
Ontopic: Yolanthe![]()
is ze al lang dood?quote:
Wat ben jij ontzettend naief zegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:53 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, wat een lijf![]()
![]()
![]()
Die billen![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:50 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Onmogelijk te beoordelen in ieder geval.
Genoeg mensen begrijpen mij, dat jij niet mee kunt komen is jouw probleemquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:58 schreef Flashwin het volgende:
we hebben je "niemand begrijpt het, behalve ik" act nu wel door jochie, het begint saai te worden
erg lastig om mee te komen inderdaad, met die hoogstaande topics van je.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:59 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Genoeg mensen begrijpen mij, dat jij niet mee kunt komen is jouw probleem.
Tja smaken verschillen. Vind het wel stoer dat je dit post.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk een mooie vrouw vind? Marina Sirtis vind ik wel een mooie vrouw.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:53 schreef PainDivine het volgende:
geil hoor een wijf waar jan Smit z'n palin(kje)(g) in heeft gehangen
Ik bedoel maar... kijk, dat jij aan je trekken komt met virtuele plaatjes, prima joh, goed voor jou, maar val een ander daar niet mee lastig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:01 schreef Flashwin het volgende:
[..]
erg lastig om mee te komen inderdaad, met die hoogstaande topics van je.
Ze heeft een konijnengebit en het haar is niet om aan te zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:01 schreef Devlinsect het volgende:
Yolanthe![]()
Domme uitspraken en een domme blik in de ogen. Lijf is wel OK.
Om het de mooiste vrouw van NL te noemen![]()
Hij zit met zijn hoofd in de wolken, dat mag duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:01 schreef Flashwin het volgende:
[..]
erg lastig om mee te komen inderdaad, met die hoogstaande topics van je.
of hij is gewoon een triest jochie dat fok gebruikt om uit zijn jarenlange sociale isolement te ontsnappen. Kan ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:10 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Hij zit met zijn hoofd in de wolken, dat mag duidelijk zijn.
+ ze heeft vier tanden meer boven in en onderin dan gemiddeld mens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:09 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ze heeft een konijnengebit en het haar is niet om aan te zien.
Zoals ze dat bij ons noemen eenquote:
Kun je nu niet eens origineel zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:15 schreef Flashwin het volgende:
[..]
of hij is gewoon een triest jochie dat fok gebruikt om uit zijn jarenlange sociale isolement te ontsnappen. Kan ook.
Ja, het is een PLORK!!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:19 schreef heijnen het volgende:
[..]
Zoals ze dat bij ons noemen een
PLORK
Prachtig
Lichaam
Ontzettende
Rot
Kop
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|