tjah..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk een mooie vrouw vind? Marina Sirtis vind ik wel een mooie vrouw.
[afbeelding]
Ik beledig je toch helemaal niet, ik deel alleen jou mening nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:56 schreef floris.exe het volgende:
[..]
En wat mij dan ook zo kwaad maakt is dat mensen je gaan beledigen, als je aangeeft haar niet aantrekkelijk te vinden. Dat is zo ontzettend zielig, hè.
Ow ok.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk een mooie vrouw vind? Marina Sirtis vind ik wel een mooie vrouw.
[afbeelding]
Precies, dat zeg ik nou de hele tijd al.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Ow ok.....
Maar goed dat smaken verschillen.![]()
Idd. Anders zouden we jou allemaal een LekkerWijf vindenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Ow ok.....
Maar goed dat smaken verschillen.![]()
Dan zal ze toch echt eerst een foto moeten plaatsen voor we dat oordeel kunnen maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Idd. Anders zouden we jou allemaal een LekkerWijf vinden![]()
Moet je toch niet aan denken![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Een erectie in een drukke omgeving is ook ondenkbaar voor mij. Veel te veel afleidingen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
1) are u made of stone, hoezo zou een mens niet geil kunnen raken in een drukke omgeving_!
Ik klaag niet over het feit dat ik haar niet mooi vind en de rest (wat ook onzin is trouwens) van Nederland wel. Ik klaag over de reacties die ik krijg, als ik zeg dat ik haar niet zo mooi vind. Dàt is waar ik over klaag. Over dat aftrekken: dat idee krijg ik er altijd bij. Dat mensen het geiler vinden om te kijken naar iemand die door iedereen wordt begeerd. Dat is heel menselijk, dus voel je niet persoonlijk aangesproken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:00 schreef PeZu het volgende:
b) nee niet echt, ik zie het nut er alleen niet van in om te zeggen ja die yolanthe is niet zo mooi terwijl, klaarblijkelijk de rest van nl dat wel vind, en wat stoer dat je begint over aftrekken man_! echt
Zeker..maar post dan in het vervolg niet zo'n onflateuze foto van d'r als je je punt wil makenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
zij beweert dat der avatar der pic isquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan zal ze toch echt eerst een foto moeten plaatsen voor we dat oordeel kunnen maken.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker..maar post dan in het vervolg niet zo'n onflateuze foto van d'r als je je punt wil maken
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:47 schreef heijnen het volgende:
[..]
zij beweert dat der avatar der pic is
Dan heeft ze een k**kopquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:50 schreef floris.exe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Onmogelijk te beoordelen in ieder geval.
Volgens mij is het een kerel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:47 schreef heijnen het volgende:
[..]
Oh, maar lekker is voor mij een heel ander verhaal. Zoals ik al zei: Yolanthe vind ik lekker genoeg om haar mijn bed niet uit te schoppen. Gewoon een zak over haar hoofd en dan haar lichaam gebruiken. Maar zoals ik al zei: ik vind andere eigenschappen minstens zo belangrijk en één daarvan is dat de vrouw in kwestie klasse heeft en elegant is en daaronder valt absoluut niet dat je lingeriefoto's van jezelf in een blad laat publiceren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:44 schreef Paran0id het volgende:
TS, post eens pics van wijven die jij lekker vind?
Alsof Yolanthe of elk ander lekker wijf daar ook maar op zit te wachtenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef floris.exe het volgende:
Aantrekkelijk? Ik vind van niet. Gewoon een meisje dat ik in ieder geval niet zou zien staan, laat staan dat ik er iets mee zou willen.
Godverdomme zeg, wat een lijfquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]
Heel erg lelijk inderdaad, echt... ziet er niet uit, dat er ook maar iemand is die haar mooi kan vinden, belachelijk.
Nooit beweert.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:47 schreef heijnen het volgende:
[..]
ik krijg niet constant een erectie als ik geil ben hoor, het idee alleen alquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:46 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Een erectie in een drukke omgeving is ook ondenkbaar voor mij. Veel te veel afleidingen.
[..]
Ik klaag niet over het feit dat ik haar niet mooi vind en de rest (wat ook onzin is trouwens) van Nederland wel. Ik klaag over de reacties die ik krijg, als ik zeg dat ik haar niet zo mooi vind. Dàt is waar ik over klaag. Over dat aftrekken: dat idee krijg ik er altijd bij. Dat mensen het geiler vinden om te kijken naar iemand die door iedereen wordt begeerd. Dat is heel menselijk, dus voel je niet persoonlijk aangesproken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |