Plus dat ze vaak zoveel make-up op hebben dat je ze niet meer herkend als je 's ochtends naast zo iemand wakker zou worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:54 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Yep, de huid mooi egaal en zacht maken, taille bewerken, langere benen, rondere vormen, vollere borsten, mooiere lippen en ogen enzovoort... met Photoshop is het een fluitje van een cent. En wat blijft er over? Niet meer dan een virtueel ideaalbeeld waar men dan op zit te rukken. Nou, daar bedank ik voor. Ik heb liever de werkelijkheid en die valt wat mij betreft in het geval van Yolanthe erg tegen.
Hoe weet je nou dat het pubers zijn?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 07:28 schreef henkway het volgende:
leuk he, als dat zo'n beetje de zaken zijn waar een puber zich druk om kan maken
Pfff, ontzettende kinderkop heeft die.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:54 schreef Pietklaaso het volgende:
[afbeelding]
Als je Jessica Alba niet kent ben je wel homo![]()
Jessica Alba is een stuk knapper en geiler dan Yolanthe van Kasbergen
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:54 schreef Pietklaaso het volgende:
[afbeelding]
Ben het alleen met Portman eens, de rest niet echt. Dan liever Alba! Delta Goodrem vind ik ook een zeer mooie vrouw overigens. Elisha Cuthbert ook een schitterende vrouw. A.J. Cook, niet echt super sexy, maar wel een schatje om te zien net als Mandy Moore.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Pfff, ontzettende kinderkop heeft die.
[afbeelding]
Die was zelfs met kort haar nog aantrekkelijk. Dat kunnen maar weinig vrouwen haar nazeggen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hayek heeft twee sterke punten.![]()
[afbeelding]
De lekkerste... [afbeelding]
Nee idd, en Natalie Portman heeft trouwens kleine tietenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben het alleen met Portman eens, de rest niet echt. Dan liever Alba! Delta Goodrem vind ik ook een zeer mooie vrouw overigens. Elisha Cuthbert ook een schitterende vrouw. A.J. Cook, niet echt super sexy, maar wel een schatje om te zien net als Mandy Moore.
Maar Jessica Alba heeft een SOA.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:54 schreef Pietklaaso het volgende:
[afbeelding]
Boeierquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Maar Jessica Alba heeft een SOA.
Ik ken haar wel van horen en zeggen, maar ik vind er weinig aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:54 schreef Pietklaaso het volgende:
[afbeelding]
Ooh, ze zeiden dat er op internet heelveel steunbetuigingen waren en toen zag je op de achtergrond dit bericht, met al die gare reactiesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |