abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:51:14 #126
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_52264947
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:44 schreef -Muse- het volgende:
Maar monstercable heeft wel een goude connect0r! GOUD GEK!! Als dat geen bling is weet ik et ook niet meer
het is bling idd, maar goud is een slechte geleider. De enige reden om goud te gebruiken is omdat dat niet corrosief is.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:09:47 #127
164283 Luco
Buongiorno!
pi_52268396
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

m'n vriendin werkt bij de V&D en heeft daar een pas voor personeelskorting gekregen die ze ook bij de BCC kan gebruiken, de standaard korting is dan 15% begreep ik.
V&D is VendexKBB dacht ik, terwijl BCC onderdeel is van Kesa
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:10:39 #128
164283 Luco
Buongiorno!
pi_52268419
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:51 schreef Danny het volgende:

[..]

het is bling idd, maar goud is een slechte geleider. De enige reden om goud te gebruiken is omdat dat niet corrosief is.
Wat dan ook de enige reden is dat de contactpunten verguld zijn...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:11:40 #129
164283 Luco
Buongiorno!
pi_52268455
Ook leuk: Algemene perceptie is dat MediaMarkt gemiddeld 5% goedkoper is dan BCC, terwijl in werkelijkheid BCC gemiddeld 8% goedkoper is (over het hele assortiment dus, voor de azijnzeikerds die net dat ene productje weten te noemen...)
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:13:17 #130
164283 Luco
Buongiorno!
pi_52268509
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:38 schreef Danny het volgende:

[..]

Ben er al zowat 2 jaar weg en dat bevalt me prima. Zit nog te wachten tot ze failliet zijn
Welk filiaal werkte je? BCC zal zo snel nog niet failliet gaan trouwens...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_52268544
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:11 schreef Luco het volgende:
Ook leuk: Algemene perceptie is dat MediaMarkt gemiddeld 5% goedkoper is dan BCC, terwijl in werkelijkheid BCC gemiddeld 8% goedkoper is (over het hele assortiment dus, voor de azijnzeikerds die net dat ene productje weten te noemen...)
Hier in Breda zitten de MM en BCC vlakbij elkaar en ik loop altijd beide winkels even binnen, BCC ziet er 'duur' uit en is met de dingen die ik vergelijk altijd duurder dan de MM. Toch blijft de MM een kutdozenschuiver en heb je bij BCC nog het gevoel in een winkel te zijn. Een niet eens zo lelijk ingerichte winkel.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:15:48 #132
164283 Luco
Buongiorno!
pi_52268580
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:14 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Hier in Breda zitten de MM en BCC vlakbij elkaar en ik loop altijd beide winkels even binnen, BCC ziet er 'duur' uit en is met de dingen die ik vergelijk altijd duurder dan de MM. Toch blijft de MM een kutdozenschuiver en heb je bij BCC nog het gevoel in een winkel te zijn. Een niet eens zo lelijk ingerichte winkel.
In Den Haag, Superstore, die schijnt pas ruim te zijn... Zelf nooit geweest, maar de CEO van Samsung heeft elke medewerker daar een Fatboy gegeven vorig jaar, omdat in dat filiaal overal infoschermen van Samsung hingen
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  Admin vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:58:33 #133
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_52271883
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:13 schreef Luco het volgende:

[..]

Welk filiaal werkte je? BCC zal zo snel nog niet failliet gaan trouwens...
Eerst in rotterdam op zuidplein (die bestaat niet meer omdat ze dat filiaal hebben opgedoekt toen Saturn (zustermaatschappij van MediaMarkt) er kwam, later in Delft. Eerst in het oude pand en later in het nieuwe pand boven de c1000. En natuurlijk af en toe gehoereerd aan andere filialen als men het nodig vond me te pesten
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:59:41 #134
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_52271918
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:10 schreef Luco het volgende:

[..]

Wat dan ook de enige reden is dat de contactpunten verguld zijn...
en dan kun je nog steeds beter elke 5 jaar een goedkoper kabeltje zonder goud kopen dan dat ene patserkabeltje Begrijp me niet verkeerd, er is best kwaliteitsverschil, maar voor 99% van de klanten is zo'n kabel absolute overkill.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_52271949
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 22:59 schreef Danny het volgende:

[..]

en dan kun je nog steeds beter elke 5 jaar een goedkoper kabeltje zonder goud kopen dan dat ene patserkabeltje
Kabeltje? Bedoel je 'interlinks'?
  Admin vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:03:17 #136
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_52272017
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:11 schreef Luco het volgende:
Ook leuk: Algemene perceptie is dat MediaMarkt gemiddeld 5% goedkoper is dan BCC, terwijl in werkelijkheid BCC gemiddeld 8% goedkoper is (over het hele assortiment dus, voor de azijnzeikerds die net dat ene productje weten te noemen...)
1 - bron?
2 - waarin bcc goedkoper is dan MM zijn juist de minder gewilde producten imo. tel daarbij op dat het assortiment van MM een keer of tig groter is en je dus altijd vindt wat je zoekt (bij bcc willen dingen nog wel 's niet op voorraad zijn). Dat scheelt je weer reiskosten etc. Ik heb het concept van MM altijd al vele malen beter gevonden dan die van BCC (en als ik de rijen bij de kassa's vergelijk is Nederland het met me eens )
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:07:00 #137
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_52272116
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:00 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Kabeltje? Bedoel je 'interlinks'?
interlinks, scart, toslink (spdif), hdmi, component, speaker allemaal.
Natuurlijk moet je zorgen dat je een full-rgb scart hebt maar dat hoeft er echt niet een van 100 euro te zijn. En trap helemaal niet in een THX certified scartkabel van 150 euro want dan spoor je écht niet.

Goeie scartkabel kost 15 euro. toslink ga je wel richting 25 euro, hdmi ook iets dergelijks. Dan heb je gewoon goeie kabels. Leuk hoor, zo'n kabel van 100 euro, maar die 100 euro kun je beter besteden aan betere apparatuur of gewoon in je zak stoppen en uitgeven aan cd's en dvd's
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_52272739
wat is er dan beter aan MM? (wat is uberhaubpt hun concept eigk ?:P )
  Admin vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:41:53 #139
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_52273111
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:28 schreef Operc het volgende:
wat is er dan beter aan MM?
- je wordt niet 80x door opdringerige verkopers lastig gevallen
- je kunt gewoon zelf pakken wat je nodig hebt, wil je hulp kun je iemand aanspreken
- er wordt niet geprobeerd je een kabel van 100 euro aan te smeren
- er wordt niet belachelijk gehamerd op het aanschaffen van extra garantie
- ruilbeleid is helemaal top. je brengt het terug en zonder vragen krijg je je poen terug. Da's bij bcc wel anders.
- MM hanteert economische levensduur als garantietermijn en die is een stuk langer dan de garantietermijn die BCC hanteert.
- ze hebben ALLES. Bij bcc willen ze nog wel 's dat ene kabeltje niet hebben, accessoires moeten bestellen dat bij MM gewoon in de schappen ligt etc.
quote:
(wat is uberhaubpt hun concept eigk ?:P )
zie hierboven. HUGE inkopen, alles op voorraad hebben en ook nog een voldoende op voorraad hebben en de klant niet als debieltje behandelen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:58:47 #140
164283 Luco
Buongiorno!
pi_52273535
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:41 schreef Danny het volgende:

[..]

- je wordt niet 80x door opdringerige verkopers lastig gevallen
- je kunt gewoon zelf pakken wat je nodig hebt, wil je hulp kun je iemand aanspreken
- er wordt niet geprobeerd je een kabel van 100 euro aan te smeren
- er wordt niet belachelijk gehamerd op het aanschaffen van extra garantie
- ruilbeleid is helemaal top. je brengt het terug en zonder vragen krijg je je poen terug. Da's bij bcc wel anders.
- MM hanteert economische levensduur als garantietermijn en die is een stuk langer dan de garantietermijn die BCC hanteert.
- ze hebben ALLES. Bij bcc willen ze nog wel 's dat ene kabeltje niet hebben, accessoires moeten bestellen dat bij MM gewoon in de schappen ligt etc.
[..]

zie hierboven. HUGE inkopen, alles op voorraad hebben en ook nog een voldoende op voorraad hebben en de klant niet als debieltje behandelen.
Soms vraag ik me af of ze überhaupt doorhebben dat er klanten rondlopen...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:35:26 #141
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52274357
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:58 schreef Luco het volgende:

[..]

Soms vraag ik me af of ze überhaupt doorhebben dat er klanten rondlopen...
MM arena is idd een drama
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_52274752
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:41 schreef Danny het volgende:

[..]

- je wordt niet 80x door opdringerige verkopers lastig gevallen
- je kunt gewoon zelf pakken wat je nodig hebt, wil je hulp kun je iemand aanspreken
- er wordt niet geprobeerd je een kabel van 100 euro aan te smeren
- er wordt niet belachelijk gehamerd op het aanschaffen van extra garantie
- ruilbeleid is helemaal top. je brengt het terug en zonder vragen krijg je je poen terug. Da's bij bcc wel anders.
- MM hanteert economische levensduur als garantietermijn en die is een stuk langer dan de garantietermijn die BCC hanteert.
- ze hebben ALLES. Bij bcc willen ze nog wel 's dat ene kabeltje niet hebben, accessoires moeten bestellen dat bij MM gewoon in de schappen ligt etc.
[..]

zie hierboven. HUGE inkopen, alles op voorraad hebben en ook nog een voldoende op voorraad hebben en de klant niet als debieltje behandelen.
Ik ben ook een enorm voorstander van een winkel die zoveel mogelijk al dan niet alles op voorraad heeft.
  Admin zaterdag 11 augustus 2007 @ 02:02:40 #143
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_52276211
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:58 schreef Luco het volgende:

[..]

Soms vraag ik me af of ze überhaupt doorhebben dat er klanten rondlopen...
dat is het concept. ze laten je met rust tot je aangeeft hulp nodig te hebben. bij bcc moet je altijd maar afwachten. Daar kun je de ene keer je kont niet keren of je wordt lastiggevallen, soms zelfs 2 of 3x door dezelfde verkoper , en op andere momenten kun je een uur rondlopen zonder dat er ook maar iemand aandacht aan je besteedt
Doe mij MM dan maar, daar weet je dat je niet snel wordt aangesproken (tenzij je heel erg hulpbehoevend rond gaat staan kijken, dan willen ze nog wel 's de eerste stap nemen). Heerlijk. Geen gehijg in je nek van provisiegeile verkopers
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_52276312
Grappig he, mensen willen dat al die verkopers ALLES weten van ALLES wat ze verkopen, maar ze willen wél de laagste prijs

Wat denk je nou zelf, dat BCC (en elke andere zaak) even zwaar multi-gespecialiseerd in de zaak gaat zetten? Natuurlijk niet, vooral jonge gastjes, daarom is BCC ook vaak goedkoop Als je wijsneuzerig wil doen, ga dan naar de speciaalzaak en kaffer hier geen jochies af die ook maar gewoon 5 euro per uur krijgen.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 02:10:49 #145
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52276341
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 02:08 schreef Daverz het volgende:
Grappig he, mensen willen dat al die verkopers ALLES weten van ALLES wat ze verkopen, maar ze willen wél de laagste prijs

Wat denk je nou zelf, dat BCC (en elke andere zaak) even zwaar multi-gespecialiseerd in de zaak gaat zetten? Natuurlijk niet, vooral jonge gastjes, daarom is BCC ook vaak goedkoop Als je wijsneuzerig wil doen, ga dan naar de speciaalzaak en kaffer hier geen jochies af die ook maar gewoon 5 euro per uur krijgen.
tussen alles weten en de basis weten zit een wereld van verschil

en interesse tonen in je producten is zeker not done _!

nee want ik verdien t eweinig dus ik doe maar wat

fijne instelling wel
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_52276370
MM is best okay, alleen heb ik het idee dat ze regelmatig ingeruilde artikelen gewoon weer terugzetten totdat iemand niet de moeite neemt om terug te komen of het vergeet. Hoor dat vaak in ieder geval, en na zelf eens een kapotte USB-stick ingeruild te hebben (wat inderdaad zonder vragen stellen direct gebeurde), zag ik precies dezelfde verpakking weer in de schappen staan toen ik de volgende dag iets anders ging halen (herkenbare beschadiging). Zo in te ruilen, maar wel een beetje tijdverspilling voor iemand die een werkend product wil hebben... Sowieso valt het me op hoeveel verpakkingen onverzegeld zijn daar, of behoorlijk beschadigd door van die veel te strak aangetrokken rode 'tie-wraps'...
  Admin zaterdag 11 augustus 2007 @ 02:15:06 #147
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_52276418
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 02:08 schreef Daverz het volgende:
Grappig he, mensen willen dat al die verkopers ALLES weten van ALLES wat ze verkopen, maar ze willen wél de laagste prijs

Wat denk je nou zelf, dat BCC (en elke andere zaak) even zwaar multi-gespecialiseerd in de zaak gaat zetten? Natuurlijk niet, vooral jonge gastjes, daarom is BCC ook vaak goedkoop Als je wijsneuzerig wil doen, ga dan naar de speciaalzaak en kaffer hier geen jochies af die ook maar gewoon 5 euro per uur krijgen.
helemaal mee eens. De verkopers kunnen er weinig aan doen. Als je zelf prima weet wat je wil ga je naar MediaMarkt. Twijfel je nog dan laat je je voorlichten door personeel. Doe dat liefst in een speciaalzaak, of een ander kleinschalig winkeltje. Bij de grote ketens moet je daar niet voor zijn. Zorg dat je voorgelicht bent en weet wat je wil en dan pik je het ff snel op bij de Mediamarkt of It's of block of Scheer en Foppen of Prijsbokser (of BCC als die toevallig in de buurt zit). Zorg dat je altijd nieuw in doos krijgt en dat de doos in gesloten toestand het magazijn uit komt. Niet in 'ik kijk ff of het compleet it' geintjes trappen. Dat wordt doorgaans gedaan om te verhullen dat de doos al open is of geweest is. Goed controleren, alleen in nieuwe, gesloten doos weet je zeker dat je geen oud reparatie, plank of eerder verkocht en retourgekomen model krijgt. (dat geldt niet alleen voor BCC, maar voor alle winkels)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin zaterdag 11 augustus 2007 @ 02:16:18 #148
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_52276435
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 02:12 schreef Henno het volgende:
MM is best okay, alleen heb ik het idee dat ze regelmatig ingeruilde artikelen gewoon weer terugzetten totdat iemand niet de moeite neemt om terug te komen of het vergeet. Hoor dat vaak in ieder geval, en na zelf eens een kapotte USB-stick ingeruild te hebben (wat inderdaad zonder vragen stellen direct gebeurde), zag ik precies dezelfde verpakking weer in de schappen staan toen ik de volgende dag iets anders ging halen (herkenbare beschadiging). Zo in te ruilen, maar wel een beetje tijdverspilling voor iemand die een werkend product wil hebben... Sowieso valt het me op hoeveel verpakkingen onverzegeld zijn daar, of behoorlijk beschadigd door van die veel te strak aangetrokken rode 'tie-wraps'...
datzelfde gebeurt op zeker ook bij BCC (en ongetwijfeld alle andere winkelketens).
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_52281924
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:41 schreef Danny het volgende:

[..]

- je wordt niet 80x door opdringerige verkopers lastig gevallen
- je kunt gewoon zelf pakken wat je nodig hebt, wil je hulp kun je iemand aanspreken
- er wordt niet geprobeerd je een kabel van 100 euro aan te smeren
- er wordt niet belachelijk gehamerd op het aanschaffen van extra garantie
- ruilbeleid is helemaal top. je brengt het terug en zonder vragen krijg je je poen terug. Da's bij bcc wel anders.
- MM hanteert economische levensduur als garantietermijn en die is een stuk langer dan de garantietermijn die BCC hanteert.
- ze hebben ALLES. Bij bcc willen ze nog wel 's dat ene kabeltje niet hebben, accessoires moeten bestellen dat bij MM gewoon in de schappen ligt etc.
[..]

zie hierboven. HUGE inkopen, alles op voorraad hebben en ook nog een voldoende op voorraad hebben en de klant niet als debieltje behandelen.
kijk, das duidelijk. en wat is eigenlijk economische levensduur?
en waar vind je hoe lang die is voor n bepaald product?
pi_52283570
Een informatief topic. Ik plaats hier een tvp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')