Uhmm... mango, kruiden.. Het moet echt die mango zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:38 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zus, wat zat er in die thee?
Ik doe helemaal raar en ben zelfs aan het flirten!![]()
Zo doe ik anders nooit hoor![]()
Schaam me diep...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uhmm... mango, kruiden.. Het moet echt die mango zijn.
En je bent idd aan het flirten! Dylanesque weet niet meer waar ie kijken moet! Schaam je
Je weet de helft nog nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
En je bent idd aan het flirten! Dylanesque weet niet meer waar ie kijken moet! Schaam je
Succesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:42 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik zal jullie even verlossen;
Baas is terug,
Doe even net alsof ik werk![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:38 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik doe helemaal raar en ben zelfs aan het flirten!![]()
muis.. nee.. toetsenbord.. nee.. bekertje.. jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:44 schreef --- het volgende:
wat kan je van veel producten op kantoor een TOL maken...... alles draait zo mooi
Prit stift dopjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
muis.. nee.. toetsenbord.. nee.. bekertje.. ja![]()
damn, mn monitor draait maar 1 rondjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:44 schreef --- het volgende:
wat kan je van veel producten op kantoor een TOL maken...... alles draait zo mooi
heb je niets sterkers ? het is tenslotte bijna weekendquote:
Jij ook aldoor met je drankquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je niets sterkers ? het is tenslotte bijna weekend
Mijn gebalde vuist op je oog?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je niets sterkers ? het is tenslotte bijna weekend
eng is soms leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |