quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:45 schreef petitlapin2 het volgende:
Vraag dan gewoon of zein het vervolg minder lawaai maak 's nachts, maar een preek over het feit dat je haar persoonlijk niet mag vind ik wel echt niet nodig
jezus, ben ik blij dat ik in belgië op kot heb gezeten. Daar konden we tenminste nog lachen om aangebrand eten en een rokende keuken. En we bemoeiden ons niet met de levensstijl van de andere, laat staan dat we zouden aandringen op leren kokenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:55 schreef Scorpie het volgende:
Daar betaal je toch niet voor, die blauwe rook in je kamer?
Wat hij zegt. Zij krijgt gratis tips over hoe je eten wel lekker en gezond kunt klaarmaken, en ik plak dr band voor dr om op die manier de kosten voor de fietsenmaker uit te sparen, zo ruim zit ze tenslotte niet bij kas.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar betaal je toch niet voor, die blauwe rook in je kamer?
De tijd dat je als student zijnde 24 uur per dag high was en hysterisch kon lachen om een keukenbrand, is niet meer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jezus, ben ik blij dat ik in belgië op kot heb gezeten. Daar konden we tenminste nog lachen om aangebrand eten en een rokende keuken. En we bemoeiden ons niet met de levensstijl van de andere, laat staan dat we zouden aandringen op leren koken![]()
En ja, geluidsoverlast is lastig, maar als het niet vaak gebeurt, dan ga je daar toch niet over klagen
Geluidsoverlast is het meest irritante dat er is... Maar de persoonlijke preek was niet nodig. Gewoon zeggen dat ze op moet zouten met dr kookkunsten in de nacht...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jezus, ben ik blij dat ik in belgië op kot heb gezeten. Daar konden we tenminste nog lachen om aangebrand eten en een rokende keuken. En we bemoeiden ons niet met de levensstijl van de andere, laat staan dat we zouden aandringen op leren koken![]()
En ja, geluidsoverlast is lastig, maar als het niet vaak gebeurt, dan ga je daar toch niet over klagen
Ze probeert hm uit te roken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:00 schreef McNasty het volgende:
Ze wil je, dat lijkt me duidelijk.
vind eens een studentenhuis zonder geluidsoverlast ? toen ik pas werkte zat ik ook nog op kot, met veel geluidsoverlast ja, ZWAAR irritant, ja maar goed, ik wou nog goedkoop huren en ik wist op voorhand wat de risico's waren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:01 schreef JoeyT het volgende:
Geluidsoverlast is het meest irritante dat er is... Maar de persoonlijke preek was niet nodig. Gewoon zeggen dat ze op moet zouten met dr kookkunsten in de nacht...
Ik ging op t moment zelf er gewoon naartoe en werd er rekening mee gehouden. Afentoe kan t zo simpel zijn...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
vind eens een studentenhuis zonder geluidsoverlast ? toen ik pas werkte zat ik ook nog op kot, met veel geluidsoverlast ja, ZWAAR irritant, ja maar goed, ik wou nog goedkoop huren en ik wist op voorhand wat de risico's waren.
anders had ik maar een appartement of een studio moeten huren.
en wat zou je er van vinden dat iedere keer als je je pizza in de over stopt, één of andere vent naast je komst staan om te zeggen dat dat niet goed is, en je maar moet leren koken. Ik zou het niet waarderen, waar bemoeit hij zich mee, zeg, wat kon het mij schelen wat mijn kotgenoten atenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:03 schreef Copycat het volgende:
Ik lees er geen persoonlijke preek in, maar gewoon eerlijk zeggen wat je vindt.
Dus geluidsoverlast en de keuken blauw zetten mag wel en iemand zeggen dat je nooit de beste vrienden zult worden niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
vind eens een studentenhuis zonder geluidsoverlast ? toen ik pas werkte zat ik ook nog op kot, met veel geluidsoverlast ja, ZWAAR irritant, ja maar goed, ik wou nog goedkoop huren en ik wist op voorhand wat de risico's waren.
anders had ik maar een appartement of een studio moeten huren.
Ja man, want die 1e twee horen bij je huur, en de derde niet!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:06 schreef Forkbender het volgende:
[..]
Dus geluidsoverlast en de keuken blauw zetten mag wel en iemand zeggen dat je nooit de beste vrienden zult worden niet?
jij leestquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:05 schreef petitlapin2 het volgende:
In de OP staat:quote:en wat zou je er van vinden dat iedere keer als je je pizza in de over stopt, één of andere vent naast je komst staan om te zeggen dat dat niet goed is, en je maar moet leren koken. Ik zou het niet waarderen, waar bemoeit hij zich mee, zeg, wat kon het mij schelen wat mijn kotgenoten aten![]()
Je maakt de dingen erger dan ze zijn.quote:Ik bied zelfs aan r te helpen koken, of om dr iets te leren.
Dat zou ik dan tegen hem zeggen en niet met een piepstemmetje om zijn goedkeuring smeken. En hem dan ook nog eens vragen hoe ik kan veranderen zodat hij me wel mag. Stel je zo'n vraag, ben dan ook beducht voor het antwoord.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:05 schreef petitlapin2 het volgende:
en wat zou je er van vinden dat iedere keer als je je pizza in de over stopt, één of andere vent naast je komst staan om te zeggen dat dat niet goed is, en je maar moet leren koken. Ik zou het niet waarderen, waar bemoeit hij zich mee, zeg, wat kon het mij schelen wat mijn kotgenoten aten![]()
geluidsoverlast en een aangebrande pizza, dat kan gebeuren. maar een huisgenoot "je betere levensstijl" opleggen en expliciet zeggen dat je haar persoon niet appreciëert vind ik echtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:06 schreef Forkbender het volgende:
Dus geluidsoverlast en de keuken blauw zetten mag wel en iemand zeggen dat je nooit de beste vrienden zult worden niet?
't Is inderdaad wel erg zwartwit. Maar toch steun ik de gedachtegang dat de TS haar de waarheid gezegd heeft. Ik heb ook wel eens zoiets gehoord. Het ligt eraan hoe je ermee omgaat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:51 schreef Tarot het volgende:
[..]
Dat is wel érg zwart wit. Het ligt nooit aan één kant, maar in dit geval zal de meerderheid hem steunen.
mee eensquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:05 schreef petitlapin2 het volgende:
en wat zou je er van vinden dat iedere keer als je je pizza in de over stopt, één of andere vent naast je komst staan om te zeggen dat dat niet goed is, en je maar moet leren koken. Ik zou het niet waarderen, waar bemoeit hij zich mee, zeg, wat kon het mij schelen wat mijn kotgenoten aten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |