abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:57:21 #26
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52251415
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:45 schreef petitlapin2 het volgende:
Vraag dan gewoon of zein het vervolg minder lawaai maak 's nachts, maar een preek over het feit dat je haar persoonlijk niet mag vind ik wel echt niet nodig
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_52251429
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:55 schreef Scorpie het volgende:

Daar betaal je toch niet voor, die blauwe rook in je kamer?
jezus, ben ik blij dat ik in belgië op kot heb gezeten. Daar konden we tenminste nog lachen om aangebrand eten en een rokende keuken. En we bemoeiden ons niet met de levensstijl van de andere, laat staan dat we zouden aandringen op leren koken

En ja, geluidsoverlast is lastig, maar als het niet vaak gebeurt, dan ga je daar toch niet over klagen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_52251470
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Daar betaal je toch niet voor, die blauwe rook in je kamer?
Wat hij zegt. Zij krijgt gratis tips over hoe je eten wel lekker en gezond kunt klaarmaken, en ik plak dr band voor dr om op die manier de kosten voor de fietsenmaker uit te sparen, zo ruim zit ze tenslotte niet bij kas.
Dat zijn voor haar volgens mij duidelijke voordelen.

Wat zijn de voordelen voor mij, vind je een stinkende kamer een voordeel, petit lapin?

*maakt mental note: mailtje naar huisbaas voor een krachtiger afzuigkap*
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_52251492
Ze wil je, dat lijkt me duidelijk.
pi_52251498
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:57 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

jezus, ben ik blij dat ik in belgië op kot heb gezeten. Daar konden we tenminste nog lachen om aangebrand eten en een rokende keuken. En we bemoeiden ons niet met de levensstijl van de andere, laat staan dat we zouden aandringen op leren koken

En ja, geluidsoverlast is lastig, maar als het niet vaak gebeurt, dan ga je daar toch niet over klagen
De tijd dat je als student zijnde 24 uur per dag high was en hysterisch kon lachen om een keukenbrand, is niet meer.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:01:30 #31
88139 JoeyT
pi_52251524
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:57 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Geluidsoverlast is het meest irritante dat er is... Maar de persoonlijke preek was niet nodig. Gewoon zeggen dat ze op moet zouten met dr kookkunsten in de nacht...
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:02:29 #32
88139 JoeyT
pi_52251554
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:00 schreef McNasty het volgende:
Ze wil je, dat lijkt me duidelijk.
Ze probeert hm uit te roken?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:03:06 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52251571
Ik lees er geen persoonlijke preek in, maar gewoon eerlijk zeggen wat je vindt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52251589
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:01 schreef JoeyT het volgende:

Geluidsoverlast is het meest irritante dat er is... Maar de persoonlijke preek was niet nodig. Gewoon zeggen dat ze op moet zouten met dr kookkunsten in de nacht...
vind eens een studentenhuis zonder geluidsoverlast ? toen ik pas werkte zat ik ook nog op kot, met veel geluidsoverlast ja, ZWAAR irritant, ja maar goed, ik wou nog goedkoop huren en ik wist op voorhand wat de risico's waren.

anders had ik maar een appartement of een studio moeten huren.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:04:58 #35
88139 JoeyT
pi_52251626
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:03 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

vind eens een studentenhuis zonder geluidsoverlast ? toen ik pas werkte zat ik ook nog op kot, met veel geluidsoverlast ja, ZWAAR irritant, ja maar goed, ik wou nog goedkoop huren en ik wist op voorhand wat de risico's waren.

Ik ging op t moment zelf er gewoon naartoe en werd er rekening mee gehouden. Afentoe kan t zo simpel zijn...

Bovendien slaap ik altijd met oordoppen. Heeeerlijke rust
pi_52251639
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:03 schreef Copycat het volgende:
Ik lees er geen persoonlijke preek in, maar gewoon eerlijk zeggen wat je vindt.
en wat zou je er van vinden dat iedere keer als je je pizza in de over stopt, één of andere vent naast je komst staan om te zeggen dat dat niet goed is, en je maar moet leren koken. Ik zou het niet waarderen, waar bemoeit hij zich mee, zeg, wat kon het mij schelen wat mijn kotgenoten aten
pi_52251671
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:03 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Dus geluidsoverlast en de keuken blauw zetten mag wel en iemand zeggen dat je nooit de beste vrienden zult worden niet?
Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand. - Albert Einstein
I'm here to lead, not to read.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:07:56 #38
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_52251713
De opmerking zelf valt wel mee, maar in het licht van je eerdere behulpzame acties komt het wel een beetje bot over.

Als je puur als huisgenoten met elkaar om wilt gaan, plak dan geen band voor d'r!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_52251724
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:06 schreef Forkbender het volgende:

[..]

Dus geluidsoverlast en de keuken blauw zetten mag wel en iemand zeggen dat je nooit de beste vrienden zult worden niet?
Ja man, want die 1e twee horen bij je huur, en de derde niet!
pi_52251749
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:05 schreef petitlapin2 het volgende:
jij leest
quote:
en wat zou je er van vinden dat iedere keer als je je pizza in de over stopt, één of andere vent naast je komst staan om te zeggen dat dat niet goed is, en je maar moet leren koken. Ik zou het niet waarderen, waar bemoeit hij zich mee, zeg, wat kon het mij schelen wat mijn kotgenoten aten
In de OP staat:
quote:
Ik bied zelfs aan r te helpen koken, of om dr iets te leren.
Je maakt de dingen erger dan ze zijn.
Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand. - Albert Einstein
I'm here to lead, not to read.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:10:08 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52251779
quote:
Dat zou ik dan tegen hem zeggen en niet met een piepstemmetje om zijn goedkeuring smeken. En hem dan ook nog eens vragen hoe ik kan veranderen zodat hij me wel mag. Stel je zo'n vraag, ben dan ook beducht voor het antwoord.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52251786
Nee dat is gewoon eerlijk.

Wel jammer dat je het zo nodig vindt om te vermelden dat haar vriend een Turk is..en dan automatisch een loverboy. Wat is de relevantie daarvan in je verhaal?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52251787
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:06 schreef Forkbender het volgende:

geluidsoverlast en een aangebrande pizza, dat kan gebeuren. maar een huisgenoot "je betere levensstijl" opleggen en expliciet zeggen dat je haar persoon niet appreciëert vind ik echt
pi_52251813
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:51 schreef Tarot het volgende:

[..]

Dat is wel érg zwart wit. Het ligt nooit aan één kant, maar in dit geval zal de meerderheid hem steunen.
't Is inderdaad wel erg zwartwit. Maar toch steun ik de gedachtegang dat de TS haar de waarheid gezegd heeft. Ik heb ook wel eens zoiets gehoord. Het ligt eraan hoe je ermee omgaat.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:12:16 #45
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_52251835
Gewoon schreeuwen "IS HET NOU EENS UIT MET DAT GEJANK !!!!"
zzz
pi_52251858
Ik vond het nog wel redelijk tactisch gebracht.
pi_52251859
Ik vind dat TS het goed heeft aangepakt
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:15:08 #48
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_52251904
Niet onredelijk hoor, ik had nog wat olie op het vuur opgegooid door die loverboy te bekritiseren. (In de zin van meisje wat doe je met zo'n gozer je kan veel leukers krijgen.)
pi_52251919
Als iemand zegt open te staan voor kritiek en dan bij een beetje tegenwind onmiddelijk knakt, is het overduidelijk dat ze niks te zoeken heeft op zichzelf.
Iedereen moet zijn leven inrichten zoals ie het zelf wilt (al slaap je gewoon niet, en stuiter je door op de meth, prima!), maar zodra het ten koste gaat van de vrijheid van anderen is het een ander verhaal.

Is er iemand in huis die het wel met haar kan vinden? Kijk of die wél haar wat praktische tips mee kan geven, zonder dat ze instort en opgevangen moet worden door haar loverboy.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_52251930
quote:
mee eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')