Of dromen van een super lekkere meid, ineens wakker worden met viese pyjama....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik ken het. Zit ik bezig te zijn met een mooie meid, ik heb de tijd van mijn leven en dan word ik wakker naast mijn teddybeer.![]()
Een man van bijna 29 met een teddybeer...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik ken het. Zit ik bezig te zijn met een mooie meid, ik heb de tijd van mijn leven en dan word ik wakker naast mijn teddybeer.![]()
Ja daar zitten ze dan en dromen van water witteni, allemaal veel water en hun zo schrikken en hun hoofd afvegen en denken wtf water en dan is het zweetquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:23 schreef zoalshetis het volgende:
maar je hebt er wel van genoten... oh ja, in afrika dromen ze niet eens.
ik een 8quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:23 schreef Razor21 het volgende:
Vavavond ga ik een paar miljoen winnen gisteren een staatslot gekocht met eindcijfer : 3![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
KANKER NOU EENS OP MET JE U MOVIE ZOOI
quote:
wow! cool. kende ik nog niet.quote:
JJAAAA, en die droom heb ik meer. Maar dan dat ik een miljard heb. En dan wakker worden en weten dat je weer naar je werk moet. Kutdromen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:10 schreef Maartel het volgende:
Ik had vannacht gewoon 4 miljoen gewonnen (omdat ik de 500.000e inschrijving was bij een uitzendbureau, en dat hoorde ik per post nadat het geld al ineens op m'n rekening gestort was), was al een huis + inrichting aan het uitzoeken, had al m'n nog-te-bestellen cd's en dvd's online besteld, minderbedeelde vrienden een maandelijkse toelage beloofd, etc, etc....
Is het een droom![]()
Ik heb daar echt zó'n hekel aan.. laat mij maar badend in het zweet wakker worden uit de meest akelige nachtmerries, maar maak me niet steeds dood met een blije mus![]()
ja das best erg ja!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:50 schreef valek het volgende:
[..]
JJAAAA, en die droom heb ik meer. Maar dan dat ik een miljard heb. En dan wakker worden en weten dat je weer naar je werk moet. Kutdromen.
JE HOEFT ER NIET OP TE KLIKKENquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
KANKER NOU EENS OP MET JE U MOVIE ZOOI
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
JE HOEFT ER NIET OP TE KLIKKEN
ZEIKMUIS
Een fok!user die gelooft dat ik een teddybeer heb...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:23 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Een man van bijna 29 met een teddybeer...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |