Voor dat geld, kom ik hem zelf brengen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:24 schreef Lod het volgende:
Is dat inclusief of exclusief verzendkosten naar Nigeria?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:27 schreef heijnen het volgende:
rechtzaak maken, je wint het zeker te weten.
Ach, túúrlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:27 schreef heijnen het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:27 schreef heijnen het volgende:
Doe ik ook altijd als ze niet reageren op mijn mail.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:19 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb mijn auto te koop aangeboden op marktplaats. voor +/- ¤7800,-
Doet een of andere mafketel een bod van ¤60.000![]()
Hij had zeker zijn grapjas en lolbroek aan![]()
Klacht: Bieders die denken grappig te zijn![]()
ja toch.:Dquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:36 schreef ChillyWilly het volgende:
Gewoon een 0 teveel geboden dus...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:19 schreef So_Addictive het volgende:
Klacht: Bieders die denken grappig te zijn niet kunnen typen![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:36 schreef ChillyWilly het volgende:
Gewoon een 0 teveel geboden dus...
atm @ work beetje moeilijk!quote:
Het is geen eBay. Aan je bod zit geen enkele verplichting tot kopen vast.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:38 schreef heijnen het volgende:
[..]
ja toch.:D
was vorige keer op TV, bij de rijdende rechter.
was een auto te koop voor ¤9000
man bood daar ¤70000 op en aanbieder kreeg gelijk van rechter.
denk alleen niet dat het mij zou lukken maar oke
Toch was het bij rijdende rechterquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het is geen eBay. Aan je bod zit geen enkele verplichting tot kopen vast.
En die kan zoveel zeggen, maar als één van de twee partijen niet met zijn uitspraak instemt, houdt het héél snel op.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:28 schreef heijnen het volgende:
[..]
Toch was het bij rijdende rechter
meester frank visser zegt altijd dat de uitspraak bindend isquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
En die kan zoveel zeggen, maar als één van de twee partijen niet met zijn uitspraak instemt, houdt het héél snel op.
Wat een gelulquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:38 schreef heijnen het volgende:
[..]
ja toch.:D
was vorige keer op TV, bij de rijdende rechter.
was een auto te koop voor ¤9000
man bood daar ¤70000 op en aanbieder kreeg gelijk van rechter.
denk alleen niet dat het mij zou lukken maar oke
meester visserquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
meester frank visser zegt altijd dat de uitspraak bindend is![]()
Mr. Frank Visser is sinds 1989 kantonrechter in Zaandam. Daarnaast schreef hij columns in het Algemeen Dagblad. Om mee te werken aan het televisieprogramma neemt hij vrije dagen op, zijn gewone werk mag natuurlijk niet in het geding komen. Mr. Visser was voor 1989 werkzaam als officier van Justitie. Gedurende zijn opleiding tot rechter heeft hij ook gewerkt als griffier bij de rechtbank, als rechercheur bij de politie, en als reclasseringsambtenaar bij het Leger des Heils. Mr. Visser publiceerde de volgende boeken: 'Verhalen van een Televisierechter' (2000), 'De verdachte zakenman' (1997), 'In alle redelijkheid' (1992) en 'Mij pak je niet' (1989). Mr. Visser (1951) is getrouwd en is vader van twee dochters.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meester visser(schattig mannetje)
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
Mr. Frank Visser is sinds 1989 kantonrechter in Zaandam. Daarnaast schreef hij columns in het Algemeen Dagblad. Om mee te werken aan het televisieprogramma neemt hij vrije dagen op, zijn gewone werk mag natuurlijk niet in het geding komen. Mr. Visser was voor 1989 werkzaam als officier van Justitie. Gedurende zijn opleiding tot rechter heeft hij ook gewerkt als griffier bij de rechtbank, als rechercheur bij de politie, en als reclasseringsambtenaar bij het Leger des Heils. Mr. Visser publiceerde de volgende boeken: 'Verhalen van een Televisierechter' (2000), 'De verdachte zakenman' (1997), 'In alle redelijkheid' (1992) en 'Mij pak je niet' (1989). Mr. Visser (1951) is getrouwd en is vader van twee dochters.
gewoon accepteren, heb je flinke bonusquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:19 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb mijn auto te koop aangeboden op marktplaats. voor +/- ¤7800,-
Doet een of andere mafketel een bod van ¤60.000![]()
Hij had zeker zijn grapjas en lolbroek aan![]()
Klacht: Bieders die denken grappig te zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |