abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201383
Sabine doet wel vaak of ze verkeerd begrepen wordt als ze weer eens geirriteerd reageerde
Lucky 13
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 20:40:00 #2
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_201384
Vind ik niet hoor
Ze stelde inderdaad normaal een vraag ze formuleerde het nog voorzichtig vond ik, juist omdat ze zo;n reaktie wel verwachtte.
Ik vond de andere er erg kinderachtig op reageren
pi_201385
Bientje probeert wel over de rug van anderen populair te worden; ze maakt anderen zwart en 'wint'hierdoor partij. voorbeeld: tijdens touwspringen over wie er aan de beurt was.
pi_201386
Ja vind ik ook! Sabeltje is een stiekumme bitsjj!
Begin bij het begin en eindig nooit!
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 20:52:00 #5
336 Jessicaa
pi_201387
Vind ik niet ze irriteert zich en laat dat dan ook merken
Karin zou dit achter een gordijn met mauriesje gaan bespreken of stiekem met bianca op blaadjes schrijven en dan verbranden
Dat vind ik pas stiekem
Ze liet haar terechte frustratie blijken is toch niks stiekems aan
pi_201388
Als je in een groep zoals in het BBhuis leeft, kun je niet iedere frustratie uitspreken! Af en toe moet je je mond houden en iets slikken. Als iedereen zou reageren zoals Bien dan was de situatie voor alle bewoners allang ondraaglijk geworden. Juist de anderen - die zich onthouden van (terecht) commentaar om de sfeer leefbaar te houden - verdienen lof!
godverdikkie, zeg!
pi_201389
Sabine:"Wil je nog lang kletsen anders ga ik naar een andere (mannen)kamer"
Maurice: "Ik ga dan wel naar mijn eigen bed"
Sabinen: "Jezus ik mag toch wel wat vragen")

Sabbelientje, je ware aard komt nu na vier weken naar boven. Wat een ongeloofelijke zeikerd is die Sabine. Maurice geeft een normaal antwoord en madame voelt zich meteen aangevallen. Periodiek probleempje, onzekerheid of eigenaardig karaktertrekje.

Anaway, Sabine ga zo door mijn steun (=stem) heb je!

Pain is temporarily, pride is forever!

vrijdag 15 oktober 1999 @ 20:58:00 #8
336 Jessicaa
pi_201390
Welnee juist datsmoezen en dat soort dingen dat gaat irriteren
pi_201391
Wat lullen jullie nou? Het ene moment zit Sabine alles te berekenen en het volgende is ze weer een dom blondje?
Ik begin haar steeds leuker te vinden. Misschien ben ik naief maar volgens mij is ze behoorlijk eerlijk.

En ze was ouder vandaag. Wat zal er in haar hoofd omgaan? Ze moet toch over relaties aan het denken zijn of doet niet iedereen dat?
Stop maar met al dat gevraag Snuis.

pi_201392
quote:
op 10-15-1999 om 08:58 PM schreef Jessicaa het volgende:
Welnee juist datsmoezen en dat soort dingen dat gaat irriteren

Wil jij beweren dat Bien en Mona niet smoezen? Ben je de beruchte krentenbroodscene vergeten en hoe Bien toegeeft dat ze Bart gebruikt? En vind je dat normaal? Of ben je gewoon onvoorstelbaar subjectief?
godverdikkie, zeg!
pi_201393
Bientje heeft waarschijnlijk nooit veel hoeven slikken; heeft altijd alles gekregen wat ze wilde. Dat valt nu tegen en daar moet ze best aan wennen
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 21:07:00 #12
336 Jessicaa
pi_201394
Beste Anne we hebben het hier niet over mij in dit forum dus of ik subjectiefben is niet aan de orde
Ik vind Sabien best een leuke meid en begrijp al dat gezeur omtrent haar persoon niet zo.
Eerst is ze te lief omdat ze ahhh wat lief zegt, nu komt ze los en mag het ook weer niet

pi_201395
Hoi Jessicaa
quote:
op 10-15-1999 om 09:07 PM schreef Jessicaa het volgende:
Beste Anne we hebben het hier niet over mij in dit forum dus of ik subjectiefben is niet aan de orde

Point taken. Probeer alleen jouw - voor mij wat ondoorgrondelijke - logica te begrijpen...
godverdikkie, zeg!
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 21:39:00 #14
336 Jessicaa
pi_201396
ok
Ik denk dat het juist leuk is dat ze zo spontaan is in haar acties dan gebeurt er nog wat,anders kijken we ook maar naar stilstaand beeld en dat vind niemand leuk denk ik
pi_201397
quote:
op 10-15-1999 om 09:39 PM schreef Jessicaa het volgende:
ok
Ik denk dat het juist leuk is dat ze zo spontaan is in haar acties dan gebeurt er nog wat,anders kijken we ook maar naar stilstaand beeld en dat vind niemand leuk denk ik

Ja, kijkend naar je Logo kan ik me dit wel voorstellen!

vrijdag 15 oktober 1999 @ 21:49:00 #16
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_201398
Ik vind Sabine niet spontaan en niet aardig!
Ze komt op mij een beetje dom over, maar toch bespeur ik enige gemene slimheid. B.v.:
bart bespelen en met hem vrijen, terwijl ze tegen anderen zegt dat hij teveel wil en hij alleen een vriend is!? En vervelend doen in de slaapkamer en dan snel het vervelende afschuiven op diegenen die nog niets hebben gezegd. Of Karin betichten van praten achter haar rug om en vervolgens smoezen met Bart over Karin, of Bianca uitlachen die probeert iets aardigs te doen, of tijdens een spelsituatie (Karin speelde dood) snel even roepen: Nu kunnen we meer roken, of snel Bart afzeiken in de tuin (van jou krijg ik geen steun). Nou het lijkt mij wel duidelijk.
Maar natuurlijk, ieder z'n mening, anders bestond dit forum niet!
pi_201399
Leuk dat iedereen een eigen mening heeft,maar ik vind haar echt hypocriet!!!

kan er niks aan doen,vaak dom(lees geirriteerd)reageren en dan proberen de andere de schuld te geven

jammer,want het is verder zo'n leuke meid(spontaan enzo)

of is dit toch gespeeld en is ze gewoon een
klein krengetje?????

Lucky 13
pi_201400
Volgens mij is het zo dat Sabine gewoon steeds meer gaat liggen zeiken anders reageer je niet zo op een (vriendelijke vraag of er nog lang doorgepraat wordt !
Net wat Ruud ook al zei: het is gewoon een verwend nest !!!!!!!!!!!
En trouwens ....Bart is inderdaad ook een enorme lamlul want hij had later (in de tuin) tegen Sabine moeten zeggen dat ze zich niet altijd zo druk moet maken !! (vind ik)
Hoe vaak houden zij de rest van de slaapkamer wel niet wakker door dat
gelebber !!!!!!!!
pi_201401
Sabine:"Wil je nog lang kletsen anders ga ik naar een andere (mannen)kamer"

Sabine vraagt dit al met een bepaalde ondertoon. Het is geen normale vraag. Het is een vraag om bij de ander een schuldgevoel op te roepen. Sabine hoopt op een geirriteerd antwoord, zodat zij de onschuld uit kan hangen.

Maurice: "Ik ga dan wel naar mijn eigen bed"

Een geirriteerd antwoord, geen normaal antwoord. Maurice gooit een beetje olie op het vuur. Sabine lacht al in haar vuistjes.

Sabine: "Jezus ik mag toch wel wat vragen"

Sabine krijgt precies de reactie waar ze op hoopte. Ze wil de familie Karin zwart maken bij de kijkers. "Ik vraag iets heel normaals en krijg zo'n klote-antwoord". Ja Sabien, je bent een heel onschuldig en lief meisje en zo'n antwoord heb je niet verdiend. Duh!

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_201402
Barberella,

Totaal mee eens!

pi_201403
ja dat vind ik dus ook ja,maar ze probeert iedereen langzaam aan zwart te maken

beetje bij beetje doet ze het steeds vaker

maar ja elke soap heeft zijn eigen bitch

bb heeft sabine

Lucky 13
pi_201404
Aaaaahhh waaa lieefff...

[Dit bericht is gewijzigd door Jorma (Datum 16 Oktober 1999).]

pi_201405
Anne,
misschien - als je wat karakter-analyses leest van Sabine in de betreffende topics - dat je er toch anders over gaat denken...
Of in ieder geval kunt zien dat niet ieder hier zijn mening over Sabine op haar uiterlijk stoelt, noch op haar woorden, die vaak heel beminnelijk zijn.

Zelf ben ik het eens met Barbarella's laatste post hier, met de toevoeging dat een deel van S.'s strategie ook aan haar zelf niet rationeel bewust is, eerder 'instinctief' genoemd kan worden. Vandaar haar stellige ontkenning van 'gemene bedoelingen'.

pi_201406
Het valt me op dat ik nog geen enkele post gezien heb over een van de laatste scenes van gisteren. Sappie en Bart staan in de gang (dacht ik). Een kus. Vervolgens buigt Bart z'n hoofd al om vol 'op de bek' te gaan. Sabien gaat er echter niet op in. Om z'n teleurstelling niet te laten blijken, cq. omdat Bart zich geen houding weet te geven, tilt hij haar maar op. Einde scene. Wat maar weer eens aangeeft hoe ze hem gebruikt

Bart zou zich onsterfelijk kunnen maken door het 'gewoon' uit te maken met Sabien. Jammer eigenlijk, dat er geen telefoons zijn in het huis. "Hé Sabien, met Bart. Joh, ik heb er nog eens over nagedacht, maar ik denk dat het beter is als we elkaar een tijdje niet meer zien . (een snik klinkt aan de andere kant van de lijn)".

'T is dat ik principieel tegen het sponsoren van VOO ben, maar anders zou ik wel weten waar ik m'n stem op uit zou brengen. Alhoewel, walvis Mona...

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_201407
Ja, die scene heb ik ook gezien, en daarbij moet ik gelijk denken dat ze met z'n tweeen midden in de gang stonden te flikflooien terwijl een andere bewoner(ik weet niet meer wie)probeerde zich er langs te wurmen.
En dan die nachten wanneer Bartje bij haar in bed ligt.
Lijkt me niet prettig voor de bovenbuurvrouw al die smak en lik geluiden.
Maar waar ik uiteindelijk naar toe wilde was de reaktie van Sabine op het geklets die avond in de slaapkamer.
Wie is zij dan om zich daar aan te irriteren.
Als ze even nadenkt (probleem) zou ze toch moeten weten dat al dat kleffe gedoe zo dicht op elkaars lip genoeg irritatie bij de andere bewoners opwekt.
Daar kan ze ook nog wel de nodige opmerkingen over gaan verwachten als ze zo doorgaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')