Sabbelientje, je ware aard komt nu na vier weken naar boven. Wat een ongeloofelijke zeikerd is die Sabine. Maurice geeft een normaal antwoord en madame voelt zich meteen aangevallen. Periodiek probleempje, onzekerheid of eigenaardig karaktertrekje.
Anaway, Sabine ga zo door mijn steun (=stem) heb je!
En ze was ouder vandaag. Wat zal er in haar hoofd omgaan? Ze moet toch over relaties aan het denken zijn of doet niet iedereen dat?
Stop maar met al dat gevraag Snuis.
quote:
op 10-15-1999 om 08:58 PM schreef Jessicaa het volgende:
Welnee juist datsmoezen en dat soort dingen dat gaat irriteren
quote:
op 10-15-1999 om 09:07 PM schreef Jessicaa het volgende:
Beste Anne we hebben het hier niet over mij in dit forum dus of ik subjectiefben is niet aan de orde
quote:
op 10-15-1999 om 09:39 PM schreef Jessicaa het volgende:
ok
Ik denk dat het juist leuk is dat ze zo spontaan is in haar acties dan gebeurt er nog wat,anders kijken we ook maar naar stilstaand beeld en dat vind niemand leuk denk ik
Ja, kijkend naar je Logo kan ik me dit wel voorstellen!
kan er niks aan doen,vaak dom(lees geirriteerd)reageren en dan proberen de andere de schuld te geven
jammer,want het is verder zo'n leuke meid(spontaan enzo)
of is dit toch gespeeld en is ze gewoon een
klein krengetje?????
Sabine vraagt dit al met een bepaalde ondertoon. Het is geen normale vraag. Het is een vraag om bij de ander een schuldgevoel op te roepen. Sabine hoopt op een geirriteerd antwoord, zodat zij de onschuld uit kan hangen.
Maurice: "Ik ga dan wel naar mijn eigen bed"
Een geirriteerd antwoord, geen normaal antwoord. Maurice gooit een beetje olie op het vuur. Sabine lacht al in haar vuistjes.
Sabine: "Jezus ik mag toch wel wat vragen"
Sabine krijgt precies de reactie waar ze op hoopte. Ze wil de familie Karin zwart maken bij de kijkers. "Ik vraag iets heel normaals en krijg zo'n klote-antwoord". Ja Sabien, je bent een heel onschuldig en lief meisje en zo'n antwoord heb je niet verdiend. Duh!
beetje bij beetje doet ze het steeds vaker
maar ja elke soap heeft zijn eigen bitch
bb heeft sabine
Zelf ben ik het eens met Barbarella's laatste post hier, met de toevoeging dat een deel van S.'s strategie ook aan haar zelf niet rationeel bewust is, eerder 'instinctief' genoemd kan worden. Vandaar haar stellige ontkenning van 'gemene bedoelingen'.
Bart zou zich onsterfelijk kunnen maken door het 'gewoon' uit te maken met Sabien. Jammer eigenlijk, dat er geen telefoons zijn in het huis. "Hé Sabien, met Bart. Joh, ik heb er nog eens over nagedacht, maar ik denk dat het beter is als we elkaar een tijdje niet meer zien . (een snik klinkt aan de andere kant van de lijn)".
'T is dat ik principieel tegen het sponsoren van VOO ben, maar anders zou ik wel weten waar ik m'n stem op uit zou brengen. Alhoewel, walvis Mona...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |