abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52254346
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:35 schreef masmax het volgende:
Schneijder
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:38:27 #152
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52254388
quote:
Schneijder blijft echt wel. Hij krijgt heel Nederland over zich heen als hij nu toch weg gaat. En als hij blijft wordt hij voetballer van het jaar en verlaat hij Nederland volgend jaar als superheld! Komt goed, heb geduld.
Over Schneijder maken we ons ook geen zorgen.
Jawel, je keek.
pi_52254396
2006/07 Nederland AFC Ajax Eredivisie 30 18

met Davids/Gabri

2002/03 Nederland AFC Ajax Eredivisie 17 4
2003/04 Nederland AFC Ajax Eredivisie 30 9
2004/05 Nederland AFC Ajax Eredivisie 30 7
2005/06 Nederland AFC Ajax Eredivisie 19 5

Zonder Davids/Gabri.Toeval?

Ik als Feyenoorder,vind Davids/Gabri belangrijker voor Sneijder,als Sneijder voor Ajax.het is altijd een combinatie van factoren die meespelen.Je schaakt niet met 1 pion.

Maar je moet em alleen verkopen als je een vervanger op het oog hebt,die haalbaar is.Anders is het gewoon kolder.
To all the MUTTS fans out there, can you say "CHOKE?" You are done, finished, gone. Personally as a Yankees fan, I'm very happy that your MUTTS lost. Yankees rule NY and don't you forget it. Good bye and good riddens.
pi_52254494
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:32 schreef TAV74 het volgende:
Normaal lurk ik alleen maar in de voetblfora, maar nu moet ik toch even...

Als Sneijder gaat voor 30 mln kun je wel roepen dat het zoveel geld is en dat een club als Ajax dat niet kan weigeren, maar voor mijn voelt dat echt anders hoor. Als je steeds dit soort spelers blijft verkopen omdat het financieel zo aantrekkelijk is wordt je dus nooit meer kampioen en sluit je ook in de Europese subtop nooit meer aan. Op lange termijn wordt je er dus sportief echt slechter van, en dat maakt dat je er op lange termijn ook financieel absoluut slechter van gaat worden. Ook al omdat je volgens mij steeds minder voor je toppers als je steeds verder in aanzien daalt.

Ik vrees nu al dat Ajax het dit seizoen weer niet gaat maken, maar als Sneijder weg gaat heb ik nog veel minder vertrouwen in. Het mag dan maar 1 van de 11 zijn, het is wel een speler van het niveau die Nederlandse clubs nooit kunnen betalen en die je nodig hebt als je je wilt onderscheiden of mee wilt doen om de titel en in de CL.
Sneijder houden betekent juist dat je naar de korte termijn kijkt. Dingen die je zeker weet:
- Sneijder vertrekt volgende zomer zeker
- Ajax en Sneijder zijn overeen gekomen dat dit voor een gelimiteerd bedrag kan gebeuren, om zaken zoals deze zomer te voorkomen

Ajax is heel ver gegaan om Sneijder nog een jaar te houden. En hij zou nog gewoon best kunnen blijven. Wanneer hij toch vertrekt voor een groot bedrag, maakt dat ruimte vrij om spelers aan te trekken die langer dan 1 seizoen bij de club blijven. Er is echter 1 grote 'maar'. De club moet wel capabele nieuwe spelers aanschaffen, en de enige transfers die gedaan zijn, zijn eigenlijk no-brainers*. De enige drie spelers die Sneijder kunnen vervangen als 'no-brainer'-aankoop zijn Seedorf, Van der Vaart en Aissati.

Alle andere spelers die je aankoopt zijn spelers waar je maar moet afwachten hoe ze het zullen doen.

* Transfervrije spelers, toppers op hun retour die ook een zekerheidje zouden zijn, en dure aankopen die ook een redelijke garantie voor succes waren
pi_52254550
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:38 schreef Seress het volgende:
2006/07 Nederland AFC Ajax Eredivisie 30 18

met Davids/Gabri

2002/03 Nederland AFC Ajax Eredivisie 17 4
2003/04 Nederland AFC Ajax Eredivisie 30 9
2004/05 Nederland AFC Ajax Eredivisie 30 7
2005/06 Nederland AFC Ajax Eredivisie 19 5

Zonder Davids/Gabri.Toeval?

Ik als Feyenoorder,vind Davids/Gabri belangrijker voor Sneijder,als Sneijder voor Ajax.het is altijd een combinatie van factoren die meespelen.Je schaakt niet met 1 pion.

Maar je moet em alleen verkopen als je een vervanger op het oog hebt,die haalbaar is.Anders is het gewoon kolder.
Ik vind dit wel heel erg makkelijk gezegd. Ten eerste speelde Sneijder de vorige seizoenen ook vaak als linkshalf. Daarnaast ontwikkelt een speler zich natuurlijk en kan hij af en toe een formidabel seizoen draaien. Daarnaast is Sneijder ook twee keer een half seizoen geblesseerd geweest.
pi_52254552
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52254572
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef Chivu het volgende:
Van der Vaart kopen heeft totaal geen zin, die wil na 1 jaar ook weer naar een topclub. Je moet een speler halen die minstens 3 jaar zal blijven. Een speler op z'n retour, of een talent. Van der Vaart zal in theorie mogelijk zijn, maar Rafael zelf zal er geen trek in hebben.
Exact leuk om te dromen maar zal niet gebeuren. Rafael wil wel naar Spanje (ooit) vanwege zn ma (toch??) dus Real sla je slag!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52254590
quote:
Schneijder Sneijder lijft echt wel. Hij krijgt heel Nederland Ajax over zich heen als hij nu toch weg gaat. En als hij blijft wordt hij voetballer van het jaar en verlaat hij Nederland volgend jaar als superheld! Komt goed, heb geduld.
pi_52254615
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:44 schreef Longmen het volgende:

[..]

Exact leuk om te dromen maar zal niet gebeuren. Rafael wil wel naar Spanje (ooit) vanwege zn ma (toch??) dus Real sla je slag!
En Sylvie kan mooi in het gat springen dat Posh Spice daar heeft achtergelaten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:46:57 #160
82589 S-Two
barba macacu
pi_52254630
Zou het erg jammer vinden ja als Sneijder nog weg gaat. Maar als Ajax een bod van 30 mln accepteert en Sneijder vertrekt, neem ik die jongen dat totaal niet kwalijk.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52254634
Ik denk dat Rafael wel inziet dat Real een kutclub is en hij beter kan wachten tot hij zijn kans krijg om bij Barcelona aan de slag te gaan
pi_52254657
Sneijder is gewoon beter dan Van der Vaart. Ik vermoed dat Ajax hem toch al laat gaan. Dan wordt hetw el erg lastig een goede vervanger te vinden voor het einde van de maand. Maar goed, je mag verwachten dat ook Ajax een fatsoenlijke schaduwlijst heeft. In Nederland zie ik, op enkele onhaalbare gevallen als Afellay en Aissati na, niet veel bruikbaars.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_52254658
Gaan we weer aan scorebord journalistiek doen?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:48:09 #164
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52254661
Is het niet aantrekkelijker voor ajax om hem nu te verkopen? er loopt altijd wel wat in de jeugdopleiding toch?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:48:25 #165
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52254669
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Een matige spelverdeler waar je de volle pond voor betaalt. Ja daag.

Een jaar Sneijder, kampioen worden en CL halen levert 10184019274017647120497012947 keer meer op dan nu 24 miljoen innen van Real.
Denk het niet, daarbij blijft het nog een gok of je mét Wesley Sneijder wel kampioen wordt en de CL haalt en zónder Sneijder niet. Misschien val je mét wel tegen en presteer je zónder hem boven verwachting, het blijft koffiedik kijken. Weet niet wat de contractueel vastgelegde transfersom is volgende zomer? Als het minder dan 10 miljoen euro is, gooi je nu 20 miljoen euro weg door hem te behouden.

Anyway, ik hoop dat hij blijft, ook al hink ik op twee gedachten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:48:57 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52254682
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:48 schreef Grimm het volgende:
Is het niet aantrekkelijker voor ajax om hem nu te verkopen? er loopt altijd wel wat in de jeugdopleiding toch?
Ja, we hebben eigenlijk een heel blik Sneijders rondlopen, we doen gewoon alsof we het erg vinden dat hij weggaat, hij leest namelijk mee hier...

.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52254696
Suarez krijgen en Sneijder inleveren is per saldo een slechte deal.

Ben benieuwd naar de vervanger, zou typisch van Geel zijn om straks met Cziommer of Martens aan tafel te gaan en een nieuw steekspel met Scheringa te beginnen.
pi_52254713
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, we hebben eigenlijk een heel blik Sneijders rondlopen, we doen gewoon alsof we het erg vinden dat hij weggaat, hij leest namelijk mee hier...

.
pi_52254748
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:44 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ik vind dit wel heel erg makkelijk gezegd. Ten eerste speelde Sneijder de vorige seizoenen ook vaak als linkshalf. Daarnaast ontwikkelt een speler zich natuurlijk en kan hij af en toe een formidabel seizoen draaien. Daarnaast is Sneijder ook twee keer een half seizoen geblesseerd geweest.
Het is ook makkelijk gezegd.Maar hij is toch belangrijk vanwege die doelpunten en assists? In zn 2 eerdere seizoenen kwam hij niet aan die aantallen.Mede door zn positie misschien,maar hij kan nu excelleren vanwege de combinatie met Davids/Gabri.Is mijn mening dan.Als je dus 24/30 miljoen kan krijgen en een vervanger,is het te verklaren dat je em laat gaan.Tegenover de fans moeilijk te verkopen,maar dat ligt er ook aan wat je ervoor terughaalt.
To all the MUTTS fans out there, can you say "CHOKE?" You are done, finished, gone. Personally as a Yankees fan, I'm very happy that your MUTTS lost. Yankees rule NY and don't you forget it. Good bye and good riddens.
pi_52254750
Snijder zal zeker gaan, helemaal als ie volgend jaar transfervrij de poort uitloopt.
Dan loopt Ajax 30 miljoen mis, nou van Geel is misschien niet gek maar wel dom als ie dat niet doet.

Welke club zou hem nu niet verpatsen
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52254751
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:49 schreef Edenoniphobic het volgende:
Suarez krijgen en Sneijder inleveren is per saldo een slechte deal.

Ben benieuwd naar de vervanger, zou typisch van Geel zijn om straks met Cziommer of Martens aan tafel te gaan en een nieuw steekspel met Scheringa te beginnen.
En dan Cziommer voor 15 miljoen ofzo aantrekken: "dit is beter voor alle partijen"
pi_52254780
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Snijder zal zeker gaan, helemaal als ie volgend jaar transfervrij de poort uitloopt.
Dan loopt Ajax 30 miljoen mis, nou van Geel is misschien niet gek maar wel dom als ie dat niet doet.

Hij loopt volgend jaar niet transfervrij weg
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:52:24 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52254785
quote:

Een club die kampioen wil worden. Geld vangen ze volgend jaar genoeg....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52254796
Cziommer heeft een lekker schot, en is snel met de bal...
En wij hebben momenteel zat middenvelders, maar zodra Scheringa de naam van Geel hoort dan gaat er 10 miljoen op de vraagprijs
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52254801
quote:

Sneijder gaat niet transfervrij, maar met een gelimiteerde afkoopsom de deur uit. En nu maar hopen dat Ajax die club is...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')