En dan hebben we het ook nog niet over Stekelenburg gehadquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Helaas heeft Ajax daar minder en minder invloed op. Emanuelson is nog niet genoemd in dit topic maar wat denk je als die zich dit seizoen doorontwikkelt en een paar goede wedstrijden in de CL speelt? Als iemand 20 miljoen neerlegt dan kan niemand daar nee tegen zeggen.
Wat mij wel verbaast is dat het bij PSV zo rustig is tijdens transferperiodes en dat het bij ons zo vaak een duiventil is. De basis van PSV ligt al seizoenen min of meer vast en je ziet het resultaat.
Waarom dan, 24 miljoen oid is toch een buitenkansje. Ze hebben nog 2 weken om een nieuwe spelverdeler te kopen. ideaal is anders maar het kan toch bestquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:10 schreef Longmen het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat Ajax/Wesley woord houden.
Ja de spelverdelers van het type en niveau Sneijder liggen voor het oprapen, zeker als je een club in NL bent.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:51 schreef Sethje het volgende:
[..]
Waarom dan, 24 miljoen oid is toch een buitenkansje. Ze hebben nog 2 weken om een nieuwe spelverdeler te kopen. ideaal is anders maar het kan toch best
Idd, we hadden er al bijna 5 gekocht van de 17 Miljoen van Babelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:54 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja de spelverdelers van het type en niveau Sneijder liggen voor het oprapen, zeker als je een club in NL bent.![]()
ja doe nou niet zo leip. Ze hebben toch geld genoeg dan, ik neem aan dat ze een schaduwelftal hebben, nou ga dan die gasten proberen te halen. er is dan toch nog zo'n 35 miljoen over ofzo van wat ze in deze periode verdiendt hebben. Sneijder is goed, maar we weten allemaal dat hij toe is aan de volgende stap. Ajax kan er volgend seizoen nooit zoveel geld voor vangen dus dan moeten ze het gewoon doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:54 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja de spelverdelers van het type en niveau Sneijder liggen voor het oprapen, zeker als je een club in NL bent.![]()
Uiterard moet Ajax eruit halen wat erin zit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:03 schreef devv05 het volgende:
Ik zou 'm dus echt niet laten gaan op dit moment voor minder dan 30 miljoen. Ze leggen maar de hoofdprijs neer want in principe staat het vast dat ie blijft en anders niet.
Bron?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat Ajax de middenvelder Riera van Espanyol binnen 24 uur gaat presenteren.
http://www.youtube.com/watch?v=ifFsXyAZ56w
Op een ander ajax forum zegt iemand dit:quote:
quote:Ik heb gehoord van mensen met connecties met mensen binnen de club dat Ajax voor 12 uur de middevelder Riera van Espanyol gaat halen. Weet natuurlijk niet of het betrouwbaar is, so don't shoot the messenger.
Oh op die manierquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
Op een ander ajax forum zegt iemand dit:
[..]
Een matige spelverdeler waar je de volle pond voor betaalt. Ja daag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:51 schreef Sethje het volgende:
[..]
Waarom dan, 24 miljoen oid is toch een buitenkansje. Ze hebben nog 2 weken om een nieuwe spelverdeler te kopen. ideaal is anders maar het kan toch best
De CL halen we zonder Sneijder ook wel en kampioen worden we niet omdat de selectie niet breed en uitgebalanceerd genoeg is, ook inclusief Sneijder niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een matige spelverdeler waar je de volle pond voor betaalt. Ja daag.
Een jaar Sneijder, kampioen worden en CL halen levert 10184019274017647120497012947 keer meer op dan nu 24 miljoen innen van Real.
Nouja, het is wel een naam die je niet zomaar verzint want niemand kent hemquote:
quote:Real Madrid in Nederland; Sneijder en Ajax cancelen afspraken
Ajax heeft een bod van 24 miljoen euro van Real Madrid op Wesley Sneijder in beraad. De technisch directeur van Real, Pedrag Mijatovic, is in Nederland in een poging de deal zo snel mogelijk rond te maken. Zowel Ajax als Sneijder zelf willen niet reageren op de laatste ontwikkelingen rond de middenvelder. Interviewafspraken die vandaag voor Sneijder op het programma stonden, onder meer met Sportweek, zijn door de club gecanceld.
Nadat Real Madrid achter het net viste bij Kaka en Michael Ballack, is de Spaanse landskampioen naarstig op zoek naar een spelverdeler. Ook Rafael van der Vaart staat op de lijst van Real, maar Sneijder heeft de voorkeur. Vorige maand ketste een overgang naar Valencia nog af op een vraagprijs van 30 miljoen euro.
Ik vind dat je de waarde van Sneijder erg onderschat in je reacties.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:11 schreef Sethje het volgende:
[..]
De CL halen we zonder Sneijder ook wel en kampioen worden we niet omdat de selectie niet breed en uitgebalanceerd genoeg is, ook inclusief Sneijder niet.
Rafael wilde toch graag naar Spanje?quote:
Ik dacht al dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Zou fijn zijn als Ajax en/of Sneijder nog even duidelijkheid zouden geven nu. Ik druk bij wijze van spreke elke keer met trillende vingers op de muisknop elke keer als er iets gepost is hier.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:18 schreef Scorpie het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, daar gaat de titel![]()
![]()
![]()
Kutzooi![]()
Ik noem het niet voor niks een gerucht, anders had ik het wel een feit genoemd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik vind dat je de waarde van Sneijder erg onderschat in je reacties.
En je bron ->
Dat jong mag nog niet eens de veters van Sneijder strikken als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Hij is nog niet vekocht hoor.
En met super Suarez doe je sowieso mee op de prijzen.![]()
Voor Riera natuurlijk, zie je welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:23 schreef Urquhart het volgende:
Het schijnt trouwens dat Van Geel in Barcelona zit. Fontein heeft gisteren de deal met Groningen afgehandeld. Maar dit zijn ook geruchten hoor.
Komt Deco als de vervanger van Wesley? Kijk dan is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:23 schreef Urquhart het volgende:
Het schijnt trouwens dat Van Geel in Barcelona zit. Fontein heeft gisteren de deal met Groningen afgehandeld. Maar dit zijn ook geruchten hoor.
Hij is nog helemaal niet verkocht op dit moment.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We gaan gewoon DE spelverdeler van Ajax verkopen, en zo vlak voor de transferdeadline ga je er alleen maar op achteruit als je een andere spelverdeler wilt halen...
Gelukkig speelt Ajax alleen maar tegen 'niveau Roda', waar we volgens mij vorig seizoen nog van verloren in het begin van de competitie, en hoeven we niet te winnen tegen niveau 'Feyenoord, AZ en PSV', laat staan niveau 'CL'.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:21 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik noem het niet voor niks een gerucht, anders had ik het wel een feit genoemd.
En Sneijder gaat het verschil niet maken tegen Slavia Praag want dat is een ploeg van het niveau Roda JC. Nou daar moeten we zonder Sneijder ook makkelijk van kunnen winnen.
Eej misschien is het een optie als je dan zeg maar alles leest wat ik typ je zet het in een heel andere contextquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Ajax alleen maar tegen 'niveau Roda', waar we volgens mij vorig seizoen nog van verloren in het begin van de competitie, en hoeven we niet te winnen tegen niveau 'Feyenoord, AZ en PSV', laat staan niveau 'CL'.
Hou op man. Wil je eindelijk weer eens een seizoen echt meedraaien in de top met ook nog eens leuk voetbal, dan kan het alleen met Sneijder.
Misschien kunnen we Drenthe een jaartje hurenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:26 schreef Longmen het volgende:
Hoe zit Madrid eigenlijk in zn middenvelders op die positie?![]()
Dat ben ik dan niet met je eens, maar het is wel de makkelijkste weg. En gezien de hersenloze onderhandelingen met Suarez heb ik er ook niet veel vertrouwen in dat de juiste spelers aan zullen worden getrokken die ook een kampioenschap kunnen bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Ajax alleen maar tegen 'niveau Roda', waar we volgens mij vorig seizoen nog van verloren in het begin van de competitie, en hoeven we niet te winnen tegen niveau 'Feyenoord, AZ en PSV', laat staan niveau 'CL'.
Hou op man. Wil je eindelijk weer eens een seizoen echt meedraaien in de top met ook nog eens leuk voetbal, dan kan het alleen met Sneijder.
Hersenloze onderhandelingen? Het zijn juist hele logische onderhandelingen. Ajax krijgt 18 miljoen voor Babel en doet Sneijder een prijskaartje van 30 miljoen om de nek. Dan is Groningen ook niet op z'n achterhoofd gevallen om een aardig bedrag voor Suarez te vragen. We hebben belachelijk veel voor Babel en De Mul gekregen en voor de komst van Suarez slechts 2 miljoen in de selectie geinvesteerd. Dan vind ik nog dat je niet mag klagen dat je eerste keus als opvolger van Babel voor de helft van zijn transfergeld komt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:28 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat ben ik dan niet met je eens, maar het is wel de makkelijkste weg. En gezien de hersenloze onderhandelingen met Suarez heb ik er ook niet veel vertrouwen in dat de juiste spelers aan zullen worden getrokken die ook een kampioenschap kunnen bewerkstelligen.
Guti en dan kunnen spelers als Higuain en Raul ook nog wel als aanvallende middenvelder spelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:26 schreef Longmen het volgende:
Hoe zit Madrid eigenlijk in zn middenvelders op die positie?![]()
Jij kent Riera? Vertel eens iets meer?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:30 schreef Fides het volgende:
Riera zou een prachtige Ajax-linksbuiten zijn. Sneijder mag van mij voor 25/30 miljoen zo vertrekken. Voor 8-10 miljoen dan Boussoufa ophalen en je hebt nog meer dan 10 miljoen netto over.
Ik zet niets in een andere context. Ook tegen niveau 'Roda', juist ook tegen niveau 'VVV' heb je een Sneijder nodig. Creativiteit, handelingssnelheid, goede passes, verdelen van het spel. Je moet een tegenstander kapot tikken. Dat lukt niet met 442, drie verdedigers als middenvelders en een halve rechtsbuiten en een Huntelaar op een eiland.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:28 schreef Sethje het volgende:
[..]
Eej misschien is het een optie als je dan zeg maar alles leest wat ik typ je zet het in een heel andere context;
Ik denk dat de aanvoer naar de spitsen en buitenspelers 100 keer belangrijker is dan die linksbuiten die elke keer een goede actie maakt ipv drie keer per wedstrijd. Want zonder de bal kan die linksbuiten al helemaal niets.quote:Dan het kampioen worden, Sneijder kan daar een belangrijke rol inspelen. maar ik denk dat het misschien wel zwaarder meeweegt dat ajax geen linksbuiten heeft en het gemis van een Davids,Gabri of Stam niet intern op kan vangen. EN daarom worden wij geen kampioen.
Daar ging het niet over. Er werd gezegd dat we Sneijder nodig hebben om de CL te halen.quote:
PSV laat Aissati echt niet naar de conurrent gaan voor 10 miljoen. Helemaal niet als die concurrent net 30 miljoen heeft gevangen EN enorm verlegen zit om een speler op die positie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:33 schreef Camplo het volgende:
Sneijder weg voor 30 miljoen, en meteen 10 miljoen op Aissati bieden.
Idd, mocht Sneijder verkocht worden dan komen ze met een buitenlander op de proppen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
PSV laat Aissati echt niet naar de conurrent gaan voor 10 miljoen. Helemaal niet als die concurrent net 30 miljoen heeft gevangen EN enorm verlegen zit om een speler op die positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |