Mooi achtermekaar op dezelfde zender, trekt de Jupiler ook wat meer kijkersquote:Vrijdag
RTL 7, Eredivisie Live, van 20.20 tot 22.45 uur.
RTL 7, Jupiler League, van 22.45 tot 23.30 uur.
Ik zap er sporadisch wel eens langs, maar ik zou er bepaald niet voor thuisblijven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
Al zou ik geld toe krijgen dan zou ik nog niet naar de Jupiler League willen kijken... wat een wanvertoning die competitie.
12,99 euro per maand, eerste 2 maanden gratis. Bevalt me heerlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoeveel kost zoiets nou? Het lijkt me ook wel wat namelijk, zeker omdat ze ook Spaans voetbal hebben.
Hij deed het altijd erg goed op de regionale tv.quote:
Vooral zijn kapsel toenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij deed het altijd erg goed op de regionale tv.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef VoreG het volgende:
Wat een ontknoping van die wedstrijd. Maar om het nou goed te noemen.. 6-3, het is verdomme geen korfbal!
Ik vond het wel een leuke samenvatting.quote:
Dacht ik ook te zien ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef VoreG het volgende:
Heeft Zwolle nu ook al dat vreselijke kunstgras?...
Zo zie ik ze het liefst, ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:09 schreef VoreG het volgende:
Wereldvoorzet van Hristov.
Al vind ik het vreemd dat Van Hanegem dat gaat combineren met zijn baan bij Utrecht. Dan ben je toch niet objectief meer. Maar goed, van hem kan ik het wel hebben.quote:
Waar is Jan van Halst?quote:
Ze doet nog wat interveiws en reportages geloof ik, maar ze blijft wel buiten beeld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dus Barbara is defintief afgehaakt?![]()
Mijn gebeden zijn verhoord.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze doet nog wat interveiws en reportages geloof ik, maar ze blijft wel buiten beeld.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze doet nog wat interveiws en reportages geloof ik, maar ze blijft wel buiten beeld.![]()
In z'n blauwe leeuwenpak misschien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zien we Jan Mulder niet meer terug?
we zien het wel bij VIquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zien we Jan Mulder niet meer terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |