Ik denk dat het gaat om een bak formaat ICOVA,verschuif je alleen met een ontzettende krachtinspanning,dus ik moet daarvoor langskomen,kwaadheid zat hier.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:59 schreef Overdrive het volgende:
Je kunt 'm toch ergens uit 't zicht zetten?
Problem solved.
Open lekker je eigen topicquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:59 schreef dborhem het volgende:
Even kijken;
Ik heb al 3 maanden ACHT bodembemalingsmachines voor en achter het huis(stel je voor,al die tijd het geluid van een sloep met draaiende motor),een shovel,een ''aanstampapparraat'' die ze gebruiken voor het bestraten,3 vrachtwagens per minuut en een troep van 20 hardhorende en daarom hardschreeuwende werklui net terug van vakantie.
En JIJ hebt problemen???![]()
![]()
![]()
ik heb vakantie, mag dat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:14 schreef Jarno het volgende:
Half 8. Wat een tijden. Je bent toch geen werkeloze negert ofzo.
Sorry,heb ik te weinig tijd voor,heb een baan namelijk en heel weinig slaap,zie mijn verhaal hierboven.quote:
kom jij die kliko maar eens verplaatsen dan , jij krijgt nog geen vlieg van zn plek.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:38 schreef Gluckskafer het volgende:
Hoe moeilijk is het om een kliko weg te rijden.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:43 schreef MetalSonic het volgende:
krijg je als je op de vuilnisbelt woont
In wat voor een kut stad woon jij? Bij ons in het dorp zet je het gewoon een dag van te voren neerquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik baal zo van die mongolen die het bedachten dat we de container uberhaupt zo vroeg buiten moeten zetten, ben het nu 3x vergeten
![]()
Net te laat, of de wekker niet gehoord om 5 uur,
ja het mag van 5 uur tot 8 uur in de nacht...en de vroege morgen...
doe je het eerder , moet je een dikke bekeuring betalen![]()
![]()
+1quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:29 schreef sebabje het volgende:
[..]
In wat voor een kut stad woon jij? Bij ons in het dorp zet je het gewoon een dag van te voren neeren dan geen problemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |