Heb je in een zwembad geslapen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:47 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zet een glas melk in de koelkast voor Jojoortje.
Pff mn eerste dag deze week dat ik echt wakker ben...
of komt het door de chloorlucht die ik nog om me heb :s
nee. was dat maar zo, dan stonk ik nu nog niet naar de chloor ;pquote:
Ik zou als ik jou was vanaf nu elke morgen goed in de spiegel kijken of er niet iets raars is aangegroeid op je lichaamquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee. was dat maar zo, dan stonk ik nu nog niet naar de chloor ;p
maar gisteravond scouting gebouw grondig schoongemaakt, met nogal zeer sterk spul. Beetje mengeling van alles wat, en dus ook chloor. (spul gebruiken ze bij campina om machines te reinigen ;p)
Maar ja heel de ruimte stonk er dus naar en daar ook de hele avond ingewerkt, waterstofzuiger ingezet om de grond droog te maken wat weer resulteerde in een mooie dampn in het gebouwzelfs douchen heeft de stank nog niet van me af gekregen...
haha, in 1 keer een staart, of ik sla helemaal wit uit ;pquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:23 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was vanaf nu elke morgen goed in de spiegel kijken of er niet iets raars is aangegroeid op je lichaam![]()
![]()
Ja of je hebt ineens overal stekels op je lichaamquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, in 1 keer een staart, of ik sla helemaal wit uit ;p
of van die puntoren
Zoals een stekelvarken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:51 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja of je hebt ineens overal stekels op je lichaam![]()
je heb nog effequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
Goeiemorgen!!! Net op tijd, zoals altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |