KZquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:27 schreef kleinzusje het volgende:
Gelukkig tref ik nog de goede schippers in dit leven
Gertquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:30 schreef Gert het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom "achter" het zo geforceerd heeft dat Huub en Jaap vijanden moesten worden. Ze "klikken", dat is steeds weer duidelijk. En ze zijn een dodelijk duo.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik krijg hier een stijve plasser van
Als je ze kunt horen,dan is het meer Nadinaaienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
Fucking hell, m'n buurtjes liggen ook weer te Amanda'en![]()
Arme Lieske...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Nadia laat de koelkast openstaan terwijl ze drinken inschenkt.
Ze verspilt onnodig energie, op deze manier.
Ik heb je plaatje even geblocked als je het niet erg vindquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:34 schreef Prospera het volgende:
Paris Hilton zegt Jaap
Oh en Amanda had ook een gewillige pose uit het vorige topic
[afbeelding]
de rest volgt zo
Soms heeft ie wel humorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:35 schreef Kailany het volgende:
Nadia: wat moest ik ook alweer meenemen voor Brian?
Huub: oordopjes?
Nadia: nee... sultana
Huub: oh ik dacht oordopjes...
![]()
Ook samen met Lieke vindt ik ze echt lachen en sterkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:32 schreef Desii het volgende:
Jaap en Huub zijn zo leuk saampies..... gouwe duo
ik ook hoor!!! maar de gangmakers zijn toch Jaap en Huubquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:37 schreef farceman het volgende:
[..]
Ook samen met Lieke vindt ik ze echt lachen en sterk
Lieke is vaak een stoorzender. Ze moet er dan altijd doorheen tetteren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:37 schreef farceman het volgende:
[..]
Ook samen met Lieke vindt ik ze echt lachen en sterk
volgens mij ligt ze te slapen hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke is een stoorzender. Ze moet er altijd doorheen tetteren.
Als ze niet ligt te slapen suffie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:40 schreef Kailany het volgende:
[..]
volgens mij ligt ze te slapen hoor![]()
daarom ook deze =>quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze niet ligt te slapen suffie.
haha dacht ik ook aan.quote:
Even Apeldoorn bellenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:42 schreef STAP01 het volgende:
Volgens mij heeft Nadia de stekker van de stijltang nog in het stopcontact laten zitten.
Ik heb liever dat Jaap en Huub samenwerken, laat brrrian maar vertrekken. Het blijft een engerd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:40 schreef Desii het volgende:
Huub had vanmiddag een goed gesprek met Brian gehad
Ze willen Jaap en Nadia aan elkaar koppelen en dan proberen Nix te lozen..
Waarschijnlijk gaat Jaap er vanzelf uit
Daarna willen ze Nadia lozen
Prima plan... van mij mogen Brian en Huub samenwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |