MIDI?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:06 schreef Aresdreams het volgende:
Afgelopen zaterdag lekker gejamed, is wel wat moois uitgekomennu nummer van aan het schrijven
Zal nog een MIDI gaan posten als ik zo ver ben :-P
Of met een backing track, maar vooralsnog doe ik Canon Rock je niet na.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:26 schreef Fatality het volgende:
tip: zou je de canon niet eerst op laag tempo onder de knie krijgen, vreselijk slordig. dit kan ik ook nog in een middagje erin krijgen.
Als je goed je best doet blijf je misschien wel met je nek haken. Het liefst aan iets wat niet meegeeft.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:45 schreef MarMat het volgende:
ja maar ik kan hem wel verder alleen ik bleef haken
Jij bent zelfs nog n00ber dan de grootste n00bquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:49 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Als je goed je best doet blijf je misschien wel met je nek haken. Het liefst aan iets wat niet meegeeft.....
Iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:38 schreef Terpentin07 het volgende:
Vooral het einde van het eerste filmpje.Zo van shit het gaat fout snel de camera uit haha.
mwoa k vind stem niet zo best, en ik vind hem wel erg ginspireed door Frusciante..... niet echt een eigen stijlquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:16 schreef Edwinuss het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mPWop794aiA
Deze is van mijn beste vriend, hou deze gast in de gaten.
hij gaat doorbreken.
Lelijke stem.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:16 schreef Edwinuss het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mPWop794aiA
Deze is van mijn beste vriend, hou deze gast in de gaten.
hij gaat doorbreken.
Dat zeg je ook alleen maar omdat er een gerelateerde video stond met die naam.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:07 schreef LennartCM het volgende:
[..]
mwoa k vind stem niet zo best, en ik vind hem wel erg ginspireed door Frusciante..... niet echt een eigen stijl
ja dat staat er bij maar het is gewoon ook te overduidelijk, zn gitaarspe lis gewoon niet orgineel. Als je naar een paar soloalbums van frusciante luisterd hoor je dat het bijna letterlijk gekopieerd is op de akkoorden na dan...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:10 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Lelijke stem.
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat er een gerelateerde video stond met die naam.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |