Je gaat een paard meenemen naar je optredensquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:15 schreef Deansensitized het volgende:
De drummer heeft gisteren ook wat leuks voor de band gehaald
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Achterop de cd die je legaal hebt gekochtquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:48 schreef LennartCM het volgende:
Ik had een tijdje geleden adobe audition geinstaleerd een daarna weer verwijdert.
Nu heb ik het weer geinstaleerd maar moet in het activeren. Als ik hem dan probeer te activeren komt er activation unsuccesfull en dan heb ik een authorization code nodig. waar kan ik die vinden
Ik(me pa)] heb idd de cdquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Achterop de cd die je legaal hebt gekocht
En gewoon op enter rammen lukt niet? Dan ff googlen en kijken of je wat kan vinden, geloof dat ik hem gewoon zo heb kunnen instaleren zonder die code danquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:02 schreef LennartCM het volgende:
[..]
Ik(me pa)] heb idd de cd, maar daar staat alleen de serial op
Je klinkt toch wel een beetje als Obelixquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:30 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Ach ik heb als klein kind ooit in een basversterker geslapen, zo'n heel groot ding waarje echt in kon. En ik hoor nog steeds![]()
Sindsdien heeft ie altijd een piep in z'n oor, terwijl normale mensen daarvoor naar een concert moeten!quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:42 schreef SNArky het volgende:
[..]
Je klinkt toch wel een beetje als Obelix![]()
Kan je nu ook supergoed bassen?
Ik zou meer ruimte langs de randen laten en de url gewoon wit laten, anders is het gewoon niet leesbaar in de donkere, rokerige hollen waar jullie de komende tijd jullie optredens gaan doenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Bezig voor ontwerpje voor de backdrop/flag voor achter de drummert
[afbeelding]
Iemand nog tips? hoe of wat, moet lekker simpel blijven logo naam site en max 3 kleuren
Ik zou het simpeler houden... "too loud for granny" staat er nu 2x op. 1x in de URL en 1x in een logo oid... je kunt er voor kiezen om in het klein "(.com) erachter te zetten en dan weet iedereen wel waar ze moeten zoeken...quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Bezig voor ontwerpje voor de backdrop/flag voor achter de drummert
[afbeelding]
Iemand nog tips? hoe of wat, moet lekker simpel blijven logo naam site en max 3 kleuren
0.9..dat speelt lekkerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:20 schreef Jorikjet het volgende:
poe, ik heb net 0.10 op me gitaar gezet, en wat een verschil met geluid is het tegenover 0.11!! ik wist wel dat het iets verschilde, maar echt poe! gitaar klinkt ineens veeeel dunner.
maar het speelt wel simpeler...
tvp
Dude wat een GENIAAL idee om dingen vast te maken die fietskettingen. Ga ik ook eens gebruikenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:15 schreef Neidropje het volgende:
[..]
jups heb ze al een tijdje:)
[afbeelding]
[afbeelding]
icm met klitteband:
[afbeelding]
(op de foto nog veel teveel gebruikt)
Wat zijn dat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:35 schreef Neidropje het volgende:
echte mannen hebben er 2!
[afbeelding]
dammit ik begin addicted te raken
mis:pquote:
No shit?! Die van ons is van Nylonquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja okee dat korrelig enz het is nu een ruwe schets gewoon voor hoe het eruit moet komen te zien als we iets hebben wat we willen dan word het in vectordinges omgezet.
Maar het gaat om het idee dus.
Link mag inderdaad wel wat duidelijker qua kleur ook, en idd misschien dat www. en .com erbij zetten
Laten drukken dan aangezien het wel van brandvrij materiaal moet zijn ook omdat je het anders nergens mag gebruiken
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:56 schreef Neidropje het volgende:
[..]
mis:p
sonic distortions (die lichte) die donkere rechts is wel een TS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |