quote:
ik vind dan ook net dat kleine stukje sweepen het minst indrukwekkend aan dat nummerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:09 schreef Doodkapje het volgende:
Nu we toch met joetoeb filmpjes gaan smijten: Jerry Reed & Chet Atkins
Een keertje sweep picking zonder dat er een neanderthaler in een leren broek met lang haar achter de gitaar hangt.
helemaal mee eens, SRV deed elke keer het zelfde trucje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:22 schreef Jorikjet het volgende:
en ik vindt SRV beetje overrated, hij doet zijn zelfde ding steeds maar over en over... gitarist als jimi hendrix was veel veelzijdiger bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Eind september een optreden bij een grote studentenvereniging in LeidenLeiden zijn natuurlijk alleen maar vrouwen
![]()
Eind september een optreden bij een grote studentenvereniging in LeidenLeiden zijn natuurlijk alleen maar vrouwen
![]()
Hee cool... jij sloopt ook fietskettingenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:35 schreef Neidropje het volgende:
echte mannen hebben er 2!
[afbeelding]
dammit ik begin addicted te raken
Fijne reactie weer. Goed bezig drib.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ach straks komt er weer zo'n lamlendige hond die alle posts gaat verwijderen waar het woord "gitaar" niet in staat
het is een kwestie van tijd
jups heb ze al een tijdje:)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hee cool... jij sloopt ook fietskettingen![]()
![]()
Oeh... die klittebandjes zijn sterk! 3M of niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:15 schreef Neidropje het volgende:
[..]
jups heb ze al een tijdje:)
[afbeelding]
[afbeelding]
icm met klitteband:
[afbeelding]
(op de foto nog veel teveel gebruikt)
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:56 schreef nipeng het volgende:
[..]
Fijne reactie weer. Goed bezig drib.![]()
Ik zou Adobe audition gebruiken lekker simpel en je kan er bijna alles meequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:47 schreef LennartCM het volgende:
Oke, ik heb nu een toneport gekocht en ik vind dat gearbox super.
Maar, ik heb tot nu toe alleen nog maar een beetje opgenomen met Audacity dus ik snap nu de ballen van Ableton![]()
Kan iemand het uitleggen hoe ik een simpele opnamen daarmee moet maken ( of een link naar een site waar het duidelijk uitgelegd staat)
Sommige stukken (intro e.d.) doen me denken aan liedjes van the offspring. The kids aren't alright ofzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Vanavond nog maar een stukje opgenomen
met guitarpro bas!!! maarja had nog ff niks anders
en de bas staat overigens veel te hard nog maar okee
http://media.putfile.com/closer-96-28
Vet nummer jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sommige stukken (intro e.d.) doen me denken aan liedjes van the offspring. The kids aren't alright ofzo.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |