Als je daarmee Sonata bedoeld? Njah ik vind het lekker, alleen jammer dat ze iets te weinig spraaklessen engels hebben gevolgd, want het accent is soms wel echt lachwekkendquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:09 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is Eftelingmetal man, net als Within Temptation und so![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:25 schreef Deansensitized het volgende:
Zal je eerlijk zeggen, nog nooit wat van SRV gehoord
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:29 schreef Deansensitized het volgende:
[afbeelding]
Van deze dan wel weer![]()
hahahaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:37 schreef Deansensitized het volgende:
Nummer lang solo gejengel zeker?
Edit: Ja dus![]()
Weet je wat het is met solo gejengel. Bij de meeste gitaarmuziek is het pretentieus geneuzel, zo van kijk mij eens goed en snel kunnen spelen. Kijk maar naar Satriani of Steve Vai, leuke gitaristen maar weinig gevoel en diepgang. Dan is een gemiddelde bluessolo stukken mooier en voegt het wat toe aan de muziek.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:37 schreef Deansensitized het volgende:
Nummer lang solo gejengel zeker?
Edit: Ja dus![]()
dat vind ik dus ook het nadeel aan bluesquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:54 schreef Deansensitized het volgende:
Ja ok, maar een gemiddelde solo duurt geen half of driekwart nummer toch?
De blues is alleen ook weer kut omdat het constant de bluesscale afjammert. Voorspelbare bends en andere trucjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:46 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Weet je wat het is met solo gejengel. Bij de meeste gitaarmuziek is het pretentieus geneuzel, zo van kijk mij eens goed en snel kunnen spelen. Kijk maar naar Satriani of Steve Vai, leuke gitaristen maar weinig gevoel en diepgang. Dan is een gemiddelde bluessolo stukken mooier en voegt het wat toe aan de muziek.
011 roeleert!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:20 schreef Jorikjet het volgende:
poe, ik heb net 0.10 op me gitaar gezet, en wat een verschil met geluid is het tegenover 0.11!! ik wist wel dat het iets verschilde, maar echt poe! gitaar klinkt ineens veeeel dunner.
maar het speelt wel simpeler...
tvp
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:09 schreef Doodkapje het volgende:
Nu we toch met joetoeb filmpjes gaan smijten: Jerry Reed & Chet Atkins
Een keertje sweep picking zonder dat er een neanderthaler in een leren broek met lang haar achter de gitaar hangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |