Ik hoor het toch echt voornamelijk vanuit center komen, kan ook komen omdat ik al de hele dag in de studio zit en het niet meer goed hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:13 schreef NASDAQbastardo het volgende:
De rhythm tracks zijn 100% gepanned, en de harmonietjes 50%.
Compressor gebruik ik eigenlijk nooit over gitaar. Misschien eens uitproberen. Tis trouwens een testopname, in het echt zou ik er wat meer klankkeur aan toevoegen met guitarrig
Een exciter is niet true genoeg.
Ik maak zelf gebruik van Logic Audio, waar een hele goede exciter in zit, dus een losse vst ervoor, zou ik niet weten helaasch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:35 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ok dan! Zal er morgen mee aan de slag. En ik ontdek net dat er nog een 3e rhythm track in het midden zit, die staat behoorlijk zacht, maargoed, al die lage tonen.
edit: Nou heb ik toch wel interesse in een (VST) exciter, ken jij toevallig een goeie? Ik sta altijd open voor andere handige tools
en dan er net zo vaak op spelen als op de gitaar?quote:
met drums altijd oordopjes!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Net voor het eerst met mijn broer gespeeld (hij op de drums). ging wel goed maar had de 2 uur daarnaa een gigantische piep in mijn oren
Ach ik heb als klein kind ooit in een basversterker geslapen, zo'n heel groot ding waarje echt in kon. En ik hoor nog steedsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:18 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Juist, gehoorschade is permanent, voor je het weet loop je de rest van je leven met een 10k piep in je oren.
Geen blues fan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:26 schreef Deansensitized het volgende:
Blues, jeuj.
Haha ik kan prima luisteren naar goede blues hoor, BB king bijvoorbeeld heerlijkquote:
Ik zou zeggen, een albummetje bb king does the jobquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:51 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n oude leraar heeft me een bluesfobie toegebracht![]()
Joe Bonamassa kan ik wel waarderenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:54 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, een albummetje bb king does the job![]()
Dat is toch best wel blues, although behoorlijk stevig voor blues, weldegelijk lekker om teluisterenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Joe Bonamassa kan ik wel waarderen
Tof is relatiefquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Blues is de tofste gitaarmuziek die er is. Period. Meer emotie/gevoel/liefde/drama zal je nooit tegenkomen in een ander genre.
Ja dat bedoel ik ook als het iets steviger is vind ik het wel okee, heb het niet zo op dat trage gejammerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:59 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Dat is toch best wel blues, although behoorlijk stevig voor blues, weldegelijk lekker om teluisteren![]()
Joequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Joe Bonamassa kan ik wel waarderen
Mij doet metal dan weer geen ene fuck, maar moet zeggen heb aantal albums van Nightwish en Sonata Arctica waar ik toch wel erg vaak naar luister, maar dat is wat meer de melodische kant van metal/hardrock.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Joe![]()
Maar verder doet blues me niet heel veel.
Droomvluchtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:09 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is Eftelingmetal man, net als Within Temptation und so![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |