Gebruiken we nu ook voor "concepten"... maar meer ook niet... het voordeel is dat het kleine bestanden zijn en daarom kun je ze makkelijk naar de andere leden sturen... die plakken er hun partij weer onder etc.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:15 schreef Aresdreams het volgende:
dude, heb nog neit eens een mic in de oefenruimte, daarnaast kan ik dat dan beter thuis opnemen dan daar(gezien het bijgeluid van alle andere bands daar
)
maar begin met midi (vanuit guitar pro 5) en dan wordt het vanzelf een nummer
Cool...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:29 schreef guitarist.nl het volgende:
Ben ik weer!
Mijn laatste aanschaf:
[afbeelding]
Mja, binnenkort even.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:46 schreef ikheetmartijn het volgende:
Soundclip!
Bevalt de SG een beetje?
en daarna begint het geblaat over alle partijen en dat het allemaal omgegooid wordtquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gebruiken we nu ook voor "concepten"... maar meer ook niet... het voordeel is dat het kleine bestanden zijn en daarom kun je ze makkelijk naar de andere leden sturen... die plakken er hun partij weer onder etc.
Maar je wordt weer naar de Creative Soundblaster 32 periode geblast...
Nostalgie heeft ook wat![]()
[..]
In de repetitieruimtes pasquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en daarna begint het geblaat over alle partijen en dat het allemaal omgegooid wordt
Dankje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:14 schreef ikheetmartijn het volgende:
Waarschijnlijk heb ik een paar topics gemist in de vakantie. TMF opnames?
edit: Laat maar, al even gekeken op jullie myspaceGefeliciteerd!
quote:IKC @ TMF
Vrijdag 17-08-2007 zullen wij een dagje Lowlands opofferen voor een dagje Amsterdam! We zijn namelijk gevraagd voor de tv-opnames voor een nieuw programma op TMF, 'jeweetted' gaat het heten, wat weer afstamt van TED (magazine). Voor dat programma zoeken ze nieuw, jong aanstomerd talent, en daarom zullen wij 's middags in Club Meander interviews hebben, zowel voor de uitzending als voor TED-Magazine, en 's avonds samen met nog 3 bands (TBA) 4 nummers spelen. en daarna gaan we weer naar Lowlands voor de rest van het weekendhoe vet is dat!
In september wordt het uitgezonden, maar tegen die tijd volgt er wel meer info!
yup, heb vanmiddag even getest of ik ook met een sm57 geluid bij mijn crappy webcam kan opnemen. En dat kan dusquote:
Jezus, zoveel valse noten presteren te zingen in zo'n korte tijd, dat lukt mij niet eens. Ik denk inderdaad dat wij hem in de gate houden als ie doorbreekt, en hem dan weer snel terugduwen in die studio van hem en desnoods geld inzamelen voor zangles. jeetje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:16 schreef Edwinuss het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mPWop794aiA
Deze is van mijn beste vriend, hou deze gast in de gaten.
hij gaat doorbreken.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
yup, heb vanmiddag even getest of ik ook met een sm57 geluid bij mijn crappy webcam kan opnemen. En dat kan dus
http://www.youtube.com/watch?v=LS7OwT7ldR4
klinkt wel beetje 'droogjes' maar wel leukquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
yup, heb vanmiddag even getest of ik ook met een sm57 geluid bij mijn crappy webcam kan opnemen. En dat kan dus
http://www.youtube.com/watch?v=LS7OwT7ldR4
Doorbreken met wat? Zingen in ieder geval niet....quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:16 schreef Edwinuss het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mPWop794aiA
Deze is van mijn beste vriend, hou deze gast in de gaten.
hij gaat doorbreken.
ik heb het niet eens af durven te kijkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Doorbreken met wat? Zingen in ieder geval niet....
Gitaar is wel okay.
SB32 is back! Even los van je creatie: dit doet me denken aan NES-gamesquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, de file die belooft was
net nog even de drums er onder gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |