quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:47 schreef LekkerWijf het volgende:
Niks mis met Dell.
Ts is gewoon een lompe zak kut, iedereen weet dat je de stekker recht naar je toe moet trekken en niet als een gek aan die kabel trekken.![]()
Als je veel laptop voor je geld wil zijn ze tof. Een IBM T serie is inderdaad sterker, maar die kost ook minstens het dubbel. Dell is echt deftig gerief, en qua prijs nog zeer competitief.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:57 schreef sig000 het volgende:
Als je van plastic houdt dan zijn ze tof.
Het had net zo goed 3 jaar eerder stuk kunnen gaan, zo'n stuk plastic heeft niks te lijden. Daarbij zijn er zat computers van 10 jaar oud die nog prima werken (ware het niet dat het onmenselijk is om daarmee te werkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Goh, een apparaat met een economische levensduur van 3 jaar gaat na 4-5 jaar stuk, wat een baggerkwaliteit zeg.
toen je me nog perse wou neuken was je een stuk aardigerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Goh, een apparaat met een economische levensduur van 3 jaar gaat na 4-5 jaar stuk, wat een baggerkwaliteit zeg.
Was dat voor of tijdens de daad?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
toen je me nog perse wou neuken was je een stuk aardiger![]()
geen van de beidequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Was dat voor of tijdens de daad?
Infrarood?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:25 schreef fraubitch het volgende:
Hoe the f*ck moet ik nu mijn foto's enz op en van de computer krijgen aangezien mijn interne (!!!) brander het 3 weken geleden heeft opgegeven?![]()
Niet gezeten. Gewerkt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:30 schreef Devlinsect het volgende:
*kijk-mij-op-de-uni-hebben-gezeten-post*
waar heb je last vanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:08 schreef amvrosios het volgende:
Vrouwen en computers...
i rest my case... en Fraubitch.. post je tieten !111!!1
alsof je haar tieten zou willen zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:08 schreef amvrosios het volgende:
Vrouwen en computers...
i rest my case... en Fraubitch.. post je tieten !111!!1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |