Wist je dat je in leven gemiddeld 70 insecten en 10 spinnen inslikt?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:43 schreef Tommmm het volgende:
kzie de hele dag al spinnen op mn bureau lopen...ik haaat spinnen...nu kan ik vannacht weer niet slapen door de gedachte dat er vannacht waarschijnlijk allemaal spinnen over me heen lopen![]()
Dat jullie daar nog steeds mensen proberen mee bang te maken, dat weet verdomme iedereen toch.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:56 schreef Dimmie het volgende:
[..]
Wist je dat je in leven gemiddeld 70 insecten en 10 spinnen inslikt?En dan heb je er ook nog die in je neus en oren gaan natuurlijk. Een oorwurm heet niet voor niets een oorwurm
Bang maken? Het is een feit! Dus ik ben behulpzaamquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat jullie daar nog steeds mensen proberen mee bang te maken, dat weet verdomme iedereen toch..
Zelfs je avater probeerd mensen bang te makenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:23 schreef Dimmie het volgende:
[..]
Bang maken? Het is een feit! Dus ik ben behulpzaam
dat zal gemiddeld over de wereld zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:56 schreef Dimmie het volgende:
[..]
Wist je dat je in leven gemiddeld 70 insecten en 10 spinnen inslikt?En dan heb je er ook nog die in je neus en oren gaan natuurlijk. Een oorwurm heet niet voor niets een oorwurm
Echt wel! Toen ik klein was zat ik eens in de auto op de achterbank en m'n oor kriebelde. Ik er aan zitten, valt er zo'n beestje uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en een oorworm kruipt heulegaor niet in je oor![]()
Ik vind het ook fascinerende beesten, maar eerlijk gezegd vind ik ze wel een beetje engquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:17 schreef Dimmie het volgende:
[..]
Echt wel! Toen ik klein was zat ik eens in de auto op de achterbank en m'n oor kriebelde. Ik er aan zitten, valt er zo'n beestje uitZal toch wel op m'n haar gevallen zijn en is toen vast wat rond gaan kruipen
Sindsdien nooit meer gehad hoor. Zie ze ook niet zo veel meer tegenwoordig. Maar goed ook, ze stinken best.
Spinnen, en vooral kruisspinnen, zijn toch eigenlijk best wel leuk om naar te kijken en om van te volgen hoe ze zich storten op hun vliegje en dan supersnel inwikkelen enzo. Zijn best leuke beestjes hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |