vertel : vervelende klanten opgehangenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch?
Zeg maar de telefoon opgehangen, niet de persoon zelf aan de andere kant van de lijn natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:00 schreef prupke het volgende:
[..]
vertel : vervelende klanten opgehangen
Nee niet echtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:59 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Krijg je daar ook sensuele gedachtes bij?![]()
dat had ik begrepen natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zeg maar de telefoon opgehangen, niet de persoon zelf aan de andere kant van de lijn natuurlijk![]()
Nah, ik houd er niet zo van dat mensen één minuut voor het einde van m'n werktijd, dingen gaan eisen die dan alla minuut gefixed moeten worden.. Zeker niet als het woord "eis" al meteen in de eerste zin voorkomt die ze zeggen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:02 schreef prupke het volgende:
[..]
dat had ik begrepen natuurlijk![]()
maar wat was er dan vervelend?
aan die klant?
ah dat komt me bekent voor...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, ik houd er niet zo van dat mensen één minuut voor het einde van m'n werktijd, dingen gaan eisen die dan alla minuut gefixed moeten worden.. Zeker niet als het woord "eis" al meteen in de eerste zin voorkomt die ze zeggen..
En hier zit weer totaal geen logica in, is die iMac je een beetje naar het hoofd gestegen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:11 schreef Xilantof het volgende:
vuur is koud en kletternat,
de zee is lekker droog.
De ballon die stijgt omlaag en de baksteen valt omhoog
Ik heb een step, mijn step is blauw!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:11 schreef Xilantof het volgende:
vuur is koud en kletternat,
de zee is lekker droog.
De ballon die stijgt omlaag en de baksteen valt omhoog
Is idd erg leukquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, ik houd er niet zo van dat mensen één minuut voor het einde van m'n werktijd, dingen gaan eisen die dan alla minuut gefixed moeten worden.. Zeker niet als het woord "eis" al meteen in de eerste zin voorkomt die ze zeggen..
Ow Ernie wat een geluid!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:14 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb een step, mijn step is blauw!
Hij kan wel honderd , hoe hard kan die van jou?
lalalalalala
Ja, ik heb wel eens dingen naar m'n hoofd geslingerd gekregen dat we maar een stelletje kutstudenten in een call centre zijn die nergens wat vanaf weten, alleen maar gladde praat hebben en klanten belazeren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:13 schreef prupke het volgende:
[..]
ah dat komt me bekent voor...
denken ze bij jullie ook als ze opbellen dat je dan meteen weet met wie je te maken hebt?
doen ze bij ons erg vaak. En dan durven ze iets van de jeugd te zeggen ....
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens dingen naar m'n hoofd geslingerd gekregen dat we maar een stelletje kutstudenten in een call centre zijn die nergens wat vanaf weten, alleen maar gladde praat hebben en klanten belazeren.
Toen heb ik ook maar gezegd: "Dat klopt meneer, dat doen we speciaal voor u, omdat u zo'n goede band met ons heeft.."
of ook leuk :quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:17 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Is idd erg leuk
En als je mensen je dan uit gaan schelden voor nazi, ze gaan bedanken, worden ze ook erg kribbig van![]()
Geweldige mensen die naar helpdesks kunnen bellen.
Prupke kent 't zo te zienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En hier zit weer totaal geen logica in, is die iMac je een beetje naar het hoofd gestegen?
En terecht, sommige zeikers en vooral dat soort stalkend tuig, vragen erom..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:24 schreef prupke het volgende:
[..]
of ook leuk :
belde eens een mevroi op en en die melde op een gegeven moment : wat hebben jullie voor KUTmuziek aan staan!!! (zwaar retorisch)
mijn collega compleet verbijsterd en vertelde dat mij (en ik weer aan mijn baas)
komt dat mens een week later in de winkel en deed beetje vervelend enz, zeuren om eigenlijk niets...
zegt mijn baas : Ah u bent die mevrouw die vind dat wij KUTmuziek hebben aan staan!!!
dit alles terwijl er nog een stuk op 14 man aan de kassa stonden
Als ik gebeld word vraag ik over het algemeen of ik te maken heb met een callcentre.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens dingen naar m'n hoofd geslingerd gekregen dat we maar een stelletje kutstudenten in een call centre zijn die nergens wat vanaf weten, alleen maar gladde praat hebben en klanten belazeren.
Toen heb ik ook maar gezegd: "Dat klopt meneer, dat doen we speciaal voor u, omdat u zo'n goede band met ons heeft.."
ik zag die tekst van jou.. en dacht ...hee harryquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Prupke kent 't zo te zien
Is ook gewoon een erg leuk liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |