quote:Een Duits blazersensemble claimt het wereldrecord voor het hoogste optreden ooit te hebben verbroken. Het orkest gaf in Bolivia een concert van een half uur op de top van de 6052 meter hoge vulkaan de Acotango.
quote:Oude record verbroken
zondag 5 augustus 2007 - Het oude record is verbroken! Iedere kilometer die nu wordt afgelegd is mooi meegenomen. Maandag eindigt de recordpoging om 9:33 uur.
en ga zo maar door.quote:Parcours-record verbroken in Stadsloop Appingedam
Appingedam - De 11e Univë Stadsloop in Appingedam kende afgelopen zaterdag weer een sterk internationaal deelnemersveld.
Naah, ik wil de oppervlaktespanning van het water niet verbrekenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:45 schreef Oldbie het volgende:
Wat een drama!
Spring van een brug!
Snel!
Spring dan vlak naast het waterquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah, ik wil de oppervlaktespanning van het water niet verbreken
Over mensen die niet nadenken en die maar klakkeloos een eind weg lullen. En dan doen alsof dat normaal is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:45 schreef OldJeller het volgende:
Ik weet niet precies over wie je klaagt. De auteurs, ja. Maar wie zijn dat?
Dan is het een goed topic!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over mensen die niet nadenken en die maar klakkeloos een eind weg lullen. En dan doen alsof dat normaal is.
Nu word je eigenwijs. De van Dale is een erkend woordenboek en wordt ook als juist beschouwd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
het is een contaminatie. En dus fout. Klaar. Hoeveel zogenaamde woordenboek-copy-paste-dumps je er ook bij haalt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:06 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nu word je eigenwijs. De van Dale is een erkend woordenboek en wordt ook als juist beschouwd.
Take your loss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |