abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 20:25:00 #1
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_201330
Dat is reden nummer een !!
Forum ® us
pi_201331
Zie eerst andere topic "uitzending 15 oktober", en ga dan typen.
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 20:59:00 #3
150 zeef
pi_201332
Had topic nog niet gezien, maar na lezing ben ik het met je oneens. Je topic is erg breed en dit is redelijk smal !

Dit is de eerste maal dat de desperate defence wordt ingezet, dat ze probeert na een discussie waarin het gaat over het leven na BB en de confrontatie met reden(en) die andere(n) gebruiken om iemand uit te stemmen, HET argument te ontnemen. Ze is de eerste om te beamen dat je elkaar na BB nog recht in de ogen moet kunnen kijken. Jaja, wie ga jij dan nomineren, ouwe intrigante ?

Net zou mij werkelijk niks verbazen als Mona er vet uit wordt geknald ! (en tercht )

Forum ® us
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 21:02:00 #4
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_201333
ik ben het wel een keertje eens met zeef.. (==paradox!?)

anywayz.. Blijkt wel dat mona heeel erg bang is dat ze eruit gestemt wordt. Mag ook wel want ze WORDT ook uitgestemt... misschien dat we het morgen al weten...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 21:04:00 #5
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_201334
Ik vind er irritantere personen tussen zitten hoor moetik zeggen
Van mij mag ze nog wel ff blijven
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 21:07:00 #6
150 zeef
pi_201335
JayTaph !! Natuurlijk zijn we het eens. Eigenlijk vind ik het niet kunnen, maar voorruit, DIE DIKKE ZEUG MOET ERUIT !! Hehe dat lucht op. Ik ben een voorstander van gefundeerde discussies, en geen scheld partijen e.d. maar wat ik vanavond zag, dat mens zette een paar ogen op alsof ze de groep wilde bezweren. Ik vind mona gewoon een eng mens, en ik ben ook bang dat ze me komt opzoeken als ze d'r volgende week eruit hebben gegooid. Misschien moet ik m'n menign en public even bijstellen, voordat Mona voor straf op me gaat zitten, en me met de blubberdijen wurgt aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh de gedachte alleen al

Forum ® us
pi_201336
Redt de walvis! Free Mona!

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_201337
Mona moet er gewoon uit omdat ze te dom en te traag was om het enige onderdeel voor haar deel van de weekopdracht te kunnen bereiken. Ze had niet eens de moeite genomen om te controleren of het binnen handbereik lag.

Moet toegeven. Het lijkt erop alsof Veronica wil zien hoe de bewoners reageren op voedselrantsoenen aangezien ze erg streng waren en de bewoners nu maar 98,- gulden hebben voor een hele week.

Beauty lies in the eye of the beholder.
pi_201338
ruud doet toch het zelfde, hij zegt toch ook dat ze niet op hem mogen stemmen...Ik zou juist op hem stemmen, je moet toch je concurenten nomineren of ben ik nou gek
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_201339
Je kan wel de concurrent op laten zouten, maar je moet nog wel zo'n 70+ dagen doorbrengen. En in dit geval is de "concurrent" vaak ook een "leuk", amicaal etc. persoon, dusss...

Nee, je mag Mona er niet uitrammen alleen maar omdat ze nou al bijna 1 week hielen likt, konten kust, nasaal praat, en we d'r GVD niet hebben zien hoelahoepen (had me d'r nog zo op verheugd, video stond al klaar) ...

Toevallig.

vrijdag 15 oktober 1999 @ 22:27:00 #11
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_201340
Ze hoort gewoon niet thuis in BB.... Mona is niet iemand uit de groep... dat ze jankend zingt, niet eruit zien, amsterdamse is zijn alleen nog maar extra redenen om haar weg te stemmen...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 22:28:00 #12
853 chantal
Onze eigen Riverdancer
pi_201341
oh oh het is weer mona afkraak uurtje... ruud begon met de fout en toen karin zijn we dat even vergeten... natuurlijk aangezien jullie kortzichtig zijn en alleen maar haar eruit willen omdat later is gekomen .of omdat ze er volgens jullie er niet uitziet zoals jullie dat willen..ziet bianca er dan wel uit............... NEE die tatoo inkt is in haar bloedgegaan en haar hele porum (gezicht) verneukt.

ik vind dat onzin laat die terig karin er maar uitgaan dat wijf wil alles regelen maar doet niks of alles fout net als die super trieste bianca

pi_201342
quote:
op 10-15-1999 om 10:28 PM schreef chantal het volgende:
... natuurlijk aangezien jullie kortzichtig zijn en alleen maar haar eruit willen omdat later is gekomen .of omdat ze er volgens jullie er niet uitziet zoals jullie dat willen..ziet bianca er dan wel uit............... NEE die tatoo inkt is in haar bloedgegaan en haar hele porum (gezicht) verneukt.

Jullie kortzichtig?... wat lul je nou...Onderbouw je mening met goede argumenten....of ga lekker naar Monararium in Hardewijk!

Pain is temporarily, pride is forever!

vrijdag 15 oktober 1999 @ 23:04:00 #14
150 zeef
pi_201343
feit 1 BB duurt 100 (103??) dagen

feit 2 Mona kwam pas na 14 dagen

feit 2a Ze is lelijk

feit 4 Ze is een intrigant die zich overal tussen bigt en in elk groepje loopt te zieken jegens haar concurrenten (iedereen bijna)

feit 5 Ze kan niet zingen

feit 5a ik heb het zo gehad met dat ^*&*( amsterdamse accent en die helle K*T stem

feit 6 Mona is nep, let op mijn wooorden, zij is de brandhaard van (bijna) ieder conflict. Mona heeft instructies gehad of krijgt die nog steeds

Forum ® us
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 23:12:00 #15
242 Pinball
Electric Monk
pi_201344
zeef, ff aanvullen:

7. alle voorgaande punten kloppen
8. ze draait met haar lelijk opgemaakte ogen als een hondsdolle vrouwtjeshond en dat bezorgt kleine kinderen (idd mijzelf inbegrepen) nachtmerries.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 23:52:00 #16
150 zeef
pi_201345
feit 3 (was ik vergeten in 1e posting)

feit 3 Mona moet lekker naar haar kinderen (karin, ruud en willem ook) ik vind het een grof schandaal dat mensen met (jonge)kinderen hun kroost in de steek laten voor geldelijk gewin. SCHANDE !!! ALs je zo graag poen wil, neem dan geen kinderen die de dupe zijn van je geldlust. Want al dat gezeik van "Ik doe het niet voor het geld" ben ik beu want dt is een LEUGEN !!! Natuurlijk doen ze het wel voor het geld, waarom anders ?

[Dit bericht is gewijzigd door zeef (Datum 15 Oktober 1999).]

Forum ® us
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 23:55:00 #17
150 zeef
pi_201346
quote:
op 10-15-1999 om 08:33 PM schreef mderooij het volgende:
Zie eerst andere topic "uitzending 15 oktober", en ga dan typen.

Van mderooij - 15 Oktober 1999 @ 22:21. (54)

--------------------------------------------------------------------------------

Je kan wel de concurrent op laten zouten, maar je moet nog wel zo'n 70+ dagen doorbrengen. En in dit geval is de "concurrent" vaak ook een "leuk", amicaal etc. persoon, dusss...
Nee, je mag Mona er niet uitrammen alleen maar omdat ze nou al bijna 1 week hielen likt, konten kust, nasaal praat, en we d'r GVD niet hebben zien hoelahoepen (had me d'r nog zo op verheugd, video stond al klaar) ...

Toevallig.
-----------------
Sommige problemen kun je oplossen door je .357 te gebruiken

Eerst mag ik geen topic en nu doe je gezellig mee ? Wat bedoel je nou eigenlijk met je .357 ??

Forum ® us
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 23:56:00 #18
150 zeef
pi_201347
oeps foutje, moderator effe wissen

Forum ® us
pi_201348
Chantal: iedere bewoner heeft hier zijn/haar afkraakuurtje, niet alleen Mona.
Mona zal in het dagelijks leven vast een leuke en spontane vrouw zijn, maar ik word er gewoon een beetje onpasselijk van als ik iemand, in de korte tijd dat ze er nu is, wel drie of vier keer heb horen zeggen, dat het niet eerlijk is als ze haar wegstemmen, omdat ze pas twee weken later kwam.
Mona bedelt op deze manier bijna om niet genomineerd te worden, probeert medebewoners een schuldgevoel aan te praten.
Na de eerste keer was de boodschap van Mona duidelijk; ze moet het niet tot in den treure herhalen, dat is irritant...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  zaterdag 16 oktober 1999 @ 02:33:00 #20
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_201349
quote:
op 10-15-1999 om 11:58 PM schreef Barbarella het volgende:
Chantal: iedere bewoner heeft hier zijn/haar afkraakuurtje, niet alleen Mona.
Mona zal in het dagelijks leven vast een leuke en spontane vrouw zijn, maar ik word er gewoon een beetje onpasselijk van als ik iemand, in de korte tijd dat ze er nu is, wel drie of vier keer heb horen zeggen, dat het niet eerlijk is als ze haar wegstemmen, omdat ze pas twee weken later kwam.
Mona bedelt op deze manier bijna om niet genomineerd te worden, probeert medebewoners een schuldgevoel aan te praten.

Zeker weten. Toen ik dat hoorde, had ik zoiets van "Pack your bags, we're going on a guilt trip!!". Niet dat dat zal werken, behalve dan bij Ruud..
Verder werkt dat gezeur van "eerlijk tegen mekaar wezen" alleen maar averechts: als je elkaar constant aanspreekt op kleine irritaties, dan worden die alleen maar groter.

"Sommige problemen los je op door er gewoon je kop over te houden"

pi_201350
Mona zet zichzelf onbewust op een eiland. Auping gaat daarin mee. Het aanpraten van schuldgevoelens en stemmingmakerij wordt m.i. bikkelhard door het publiek bestraft.

Gelukkig maar want na al die dagen naar dat gezeur van die twee te luisteren lijkt het mij een verademing als 1 van de twee het veld ruimt.

Ik verwacht na haar ontboezemingen over haar houding t.o.v. Bart dat onze auping moet gaan.

Dat is leuk voor de uitzending. Arme Bart alleen en Mona nog eenzamer op haar eiland.

Lijkt mij de situatie waar we weer eens wat nieuwe ontwikkelingen uit kunnen verwachten.

Dat werd ook wel een beetje tijd.

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

pi_201351
quote:
op 10-16-1999 om 02:39 AM schreef sabo het volgende:
Mona zet zichzelf onbewust op een eiland. Auping gaat daarin mee. Het aanpraten van schuldgevoelens en stemmingmakerij wordt m.i. bikkelhard door het publiek bestraft.

<snip>

Sabo, er is in dit "spel" niet zoiets als 'een afstraffend publiek'. In andere topics is al uitvoerig uit de doeken gedaan (door een VOO-producent van TV-spellen met 20 jaar ervaring) hoe de stemmings-resultaten ALTIJD gemanipuleerd worden. Controle door notaris oid is er niet bij, omdat het een 'spel om prestatie' is.
Het enige wat je kan doen om erachter te komen wie eruit gaat, is goed opletten wie 'geplugd' wordt (zie Donderdagavond: Willem) en wie in de komende uitzendingen zwart gemaakt wordt. Dit zijn heel primitieve (maar subtiel gebrachte) messages aan het publiek hoe ze moeten stemmen, en zodra een aantal is bereikt waarin de door VOO gewenste 'target'
op kop ligt qua stemmen, houden ze gewoon op met tellen en laten jou als nederlander rustig doorbellen voor de belminuten-vangst (de uitleg van het stemmen is zo lang dat je het nooit binnen 1 minuut redt).
Zo gaat het, en niet anders.

zaterdag 16 oktober 1999 @ 04:01:00 #23
798 voyeur
bemoeit zich
pi_201352
Moor, hoezeer ik het ook vaak met je analyses eens ben in vele topics: hier verschillen we van mening. Ik ben er van overtuigd dat VOO kan manipuleren, wil manipuleren en zal manipuleren. Wat ik niet geloof is dat er een script klaar ligt. Anders dan bij al die spelprogramma's is dit voor iedereen een experiment. De uitslag is onbepaald. Let wel niet onbekend; onbepaald. Wat is 'de beste uitslag; wat de beste kandidaat om te verdwijnen?'' Ik weet het niet, de deskundigen niet en zo ook VOO niet. They follow the flow. Zie hoe ze juist steeds weer de beelden bijstellen. Opvallend: Mona pluggen; mona afbreken; idem maar minder manifest: Bart een glansrol gunnen, Sabine breken, Karin bediscussieren en Bianca rehabitueren.
Wat kunnen ze anders. Er is geen twintig jaar ervaring. Zelfs als laat je je ultiem leiden door de laagste der motieven (naar keuze: kijkcijfers of winstmarges) weet nog niemand wat de ideale uitslag is. VOO is zoekend als ieder. Moor, scherp als je normaal kan kijken, toch zie je de meest pregnante realiteit over het hoofd; VOO heeft geen belang bij een of andere bewoner; ze hebben belang bij een succesvol programma. Wat dat is weet nu nog niemand. Ze leiden het publiek niet, ze volgen !

P.S. dat geld van de stemrondes is akelig secundair; pak 'm beet 50k per belronde is peanuts vergeleken met een 10% daling in kijkcijfer.

Here we are now, entertain us.
pi_201353
Helemaal mee eens, Voyeur , maar ik bedoelde ook niet een 'script op de man/vrouw'. Ik bedoel juist: een strategie die het programma laat voortduren. Alleen, in mijn optiek bestaan er wel degelijk kansen dat het projekt 'verongelukt'. Uitgaande nl. van de diverse brandhaarden die door onzorgvuldige selectie in het groepje zijn gekomen, gecombineerd met verrassende interacties die niemand kon voorspellen. Maar die ik en anderen met mij wel de eigenwijsheid hebben, iets vroeger te anticiperen dan 'meneer de dagboek-psycholoog' en dat stelletje van de produktie. Zij worden nl. verblind door hun doel en zijn afgestompt voor zelfs de in de dagboekkamer geuitte behoeftes. Anders hadden ze allang onderkend dat ze juist NU Bianca niet hadden moeten 'afbitchen'.

Nogmaals, ik ben het dus met je eens, ik denk alleen dat je me iets anders gelezen hebt dan ik bedoelde. Thanks voor je reactie, anyway

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 16 Oktober 1999).]

pi_201354
Nog ff als aanvulling: een voorbeeldje van zo'n ad hoc strategie van VOO/BB vind ik het vertrek van Martin. Waarom 'moest' hij eruit (vlgs. mijn 'conspiracy-theorie' ?)
Omdat Martin vlgs. eigen zeggen (interview met Danny) al 2 dagen met 9 ANDERE mensen in het BB-huis had gezeten. Dat daarna de selectie veranderd werd, geeft aan hoe onzorgvuldig en onzeker er geselecteerd wordt, maar Martin kreeg toen pas zijn selectie. Zijn 'voordeel' bestond in een zekere vertrouwdheid met alles, maar dat bekende eerlijke Martin meteen aan de anderen. Om hem niet te 'bijdehand' te laten worden tov. BB en als informant van de rest, werd hij vlgs. mij een bedreiging voor de spel-regie. En dus werd zijn opmerking over Bart breed uitgesponnen en geen enkele andere profilering van hem werd nog toegelaten. De kijkers werden met een media-flood overspoeld en het resultaat is bekend. Ad hoc, maar wel effektief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')