Dit is de eerste maal dat de desperate defence wordt ingezet, dat ze probeert na een discussie waarin het gaat over het leven na BB en de confrontatie met reden(en) die andere(n) gebruiken om iemand uit te stemmen, HET argument te ontnemen. Ze is de eerste om te beamen dat je elkaar na BB nog recht in de ogen moet kunnen kijken. Jaja, wie ga jij dan nomineren, ouwe intrigante ?
Net zou mij werkelijk niks verbazen als Mona er vet uit wordt geknald ! (en tercht )
anywayz.. Blijkt wel dat mona heeel erg bang is dat ze eruit gestemt wordt. Mag ook wel want ze WORDT ook uitgestemt... misschien dat we het morgen al weten...
Moet toegeven. Het lijkt erop alsof Veronica wil zien hoe de bewoners reageren op voedselrantsoenen aangezien ze erg streng waren en de bewoners nu maar 98,- gulden hebben voor een hele week.
Nee, je mag Mona er niet uitrammen alleen maar omdat ze nou al bijna 1 week hielen likt, konten kust, nasaal praat, en we d'r GVD niet hebben zien hoelahoepen (had me d'r nog zo op verheugd, video stond al klaar) ...
Toevallig.
ik vind dat onzin laat die terig karin er maar uitgaan dat wijf wil alles regelen maar doet niks of alles fout net als die super trieste bianca
quote:
op 10-15-1999 om 10:28 PM schreef chantal het volgende:
... natuurlijk aangezien jullie kortzichtig zijn en alleen maar haar eruit willen omdat later is gekomen .of omdat ze er volgens jullie er niet uitziet zoals jullie dat willen..ziet bianca er dan wel uit............... NEE die tatoo inkt is in haar bloedgegaan en haar hele porum (gezicht) verneukt.
Jullie kortzichtig?... wat lul je nou...Onderbouw je mening met goede argumenten....of ga lekker naar Monararium in Hardewijk!
feit 2 Mona kwam pas na 14 dagen
feit 2a Ze is lelijk
feit 4 Ze is een intrigant die zich overal tussen bigt en in elk groepje loopt te zieken jegens haar concurrenten (iedereen bijna)
feit 5 Ze kan niet zingen
feit 5a ik heb het zo gehad met dat ^*&*( amsterdamse accent en die helle K*T stem
feit 6 Mona is nep, let op mijn wooorden, zij is de brandhaard van (bijna) ieder conflict. Mona heeft instructies gehad of krijgt die nog steeds
7. alle voorgaande punten kloppen
8. ze draait met haar lelijk opgemaakte ogen als een hondsdolle vrouwtjeshond en dat bezorgt kleine kinderen (idd mijzelf inbegrepen) nachtmerries.
feit 3 Mona moet lekker naar haar kinderen (karin, ruud en willem ook) ik vind het een grof schandaal dat mensen met (jonge)kinderen hun kroost in de steek laten voor geldelijk gewin. SCHANDE !!! ALs je zo graag poen wil, neem dan geen kinderen die de dupe zijn van je geldlust. Want al dat gezeik van "Ik doe het niet voor het geld" ben ik beu want dt is een LEUGEN !!! Natuurlijk doen ze het wel voor het geld, waarom anders ?
[Dit bericht is gewijzigd door zeef (Datum 15 Oktober 1999).]
quote:
op 10-15-1999 om 08:33 PM schreef mderooij het volgende:
Zie eerst andere topic "uitzending 15 oktober", en ga dan typen.Van mderooij - 15 Oktober 1999 @ 22:21. (54)
--------------------------------------------------------------------------------
Je kan wel de concurrent op laten zouten, maar je moet nog wel zo'n 70+ dagen doorbrengen. En in dit geval is de "concurrent" vaak ook een "leuk", amicaal etc. persoon, dusss...
Nee, je mag Mona er niet uitrammen alleen maar omdat ze nou al bijna 1 week hielen likt, konten kust, nasaal praat, en we d'r GVD niet hebben zien hoelahoepen (had me d'r nog zo op verheugd, video stond al klaar) ...Toevallig.
-----------------
Sommige problemen kun je oplossen door je .357 te gebruiken
Eerst mag ik geen topic en nu doe je gezellig mee ? Wat bedoel je nou eigenlijk met je .357 ??
quote:
op 10-15-1999 om 11:58 PM schreef Barbarella het volgende:
Chantal: iedere bewoner heeft hier zijn/haar afkraakuurtje, niet alleen Mona.
Mona zal in het dagelijks leven vast een leuke en spontane vrouw zijn, maar ik word er gewoon een beetje onpasselijk van als ik iemand, in de korte tijd dat ze er nu is, wel drie of vier keer heb horen zeggen, dat het niet eerlijk is als ze haar wegstemmen, omdat ze pas twee weken later kwam.
Mona bedelt op deze manier bijna om niet genomineerd te worden, probeert medebewoners een schuldgevoel aan te praten.
Zeker weten. Toen ik dat hoorde, had ik zoiets van "Pack your bags, we're going on a guilt trip!!". Niet dat dat zal werken, behalve dan bij Ruud..
Verder werkt dat gezeur van "eerlijk tegen mekaar wezen" alleen maar averechts: als je elkaar constant aanspreekt op kleine irritaties, dan worden die alleen maar groter.
"Sommige problemen los je op door er gewoon je kop over te houden"
Gelukkig maar want na al die dagen naar dat gezeur van die twee te luisteren lijkt het mij een verademing als 1 van de twee het veld ruimt.
Ik verwacht na haar ontboezemingen over haar houding t.o.v. Bart dat onze auping moet gaan.
Dat is leuk voor de uitzending. Arme Bart alleen en Mona nog eenzamer op haar eiland.
Lijkt mij de situatie waar we weer eens wat nieuwe ontwikkelingen uit kunnen verwachten.
Dat werd ook wel een beetje tijd.
quote:
op 10-16-1999 om 02:39 AM schreef sabo het volgende:
Mona zet zichzelf onbewust op een eiland. Auping gaat daarin mee. Het aanpraten van schuldgevoelens en stemmingmakerij wordt m.i. bikkelhard door het publiek bestraft.<snip>
Sabo, er is in dit "spel" niet zoiets als 'een afstraffend publiek'. In andere topics is al uitvoerig uit de doeken gedaan (door een VOO-producent van TV-spellen met 20 jaar ervaring) hoe de stemmings-resultaten ALTIJD gemanipuleerd worden. Controle door notaris oid is er niet bij, omdat het een 'spel om prestatie' is.
Het enige wat je kan doen om erachter te komen wie eruit gaat, is goed opletten wie 'geplugd' wordt (zie Donderdagavond: Willem) en wie in de komende uitzendingen zwart gemaakt wordt. Dit zijn heel primitieve (maar subtiel gebrachte) messages aan het publiek hoe ze moeten stemmen, en zodra een aantal is bereikt waarin de door VOO gewenste 'target'
op kop ligt qua stemmen, houden ze gewoon op met tellen en laten jou als nederlander rustig doorbellen voor de belminuten-vangst (de uitleg van het stemmen is zo lang dat je het nooit binnen 1 minuut redt).
Zo gaat het, en niet anders.
P.S. dat geld van de stemrondes is akelig secundair; pak 'm beet 50k per belronde is peanuts vergeleken met een 10% daling in kijkcijfer.
Nogmaals, ik ben het dus met je eens, ik denk alleen dat je me iets anders gelezen hebt dan ik bedoelde. Thanks voor je reactie, anyway
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 16 Oktober 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |