Sandstorm praat nooit op de radio, dus die bedoelde ik niet! GA WEG!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:25 schreef Bakakame het volgende:
Ik maak de opmerking over die ene DJ van die jaarmix niet. Hoelang zou het duren?
Dat figuur nu op KX radio kan er ook wat van zeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:27 schreef crossover het volgende:
Dolf Jansen. Perfecte voorbeeld.
Inderdaad, erg vervelend als ik op zaterdag wakker wordt met een kater, en ik kom beneden en m'n pa en ma hebben Radio 2 op staanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:27 schreef crossover het volgende:
Dolf Jansen. Perfecte voorbeeld.
wayquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:51 schreef Bakakame het volgende:
Of op 3FM praten ze soms ook way teveel.
Dan zet je em aan om even muziek te luisteren, krijg je zo'n DJ die way te lang praat.
*Toet Toet boing boing Hakkûh en Zagû*quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:52 schreef Pitebuell het volgende:
KUT topic, ik wil muziek.
.... Muziek!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:54 schreef fathank het volgende:
[..]
*Toet Toet boing boing Hakkûh en Zagû*
ja way manquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:51 schreef Bakakame het volgende:
Of op 3FM praten ze soms ook way teveel.
Dan zet je em aan om even muziek te luisteren, krijg je zo'n DJ die way te lang praat.
Humberto is gaaf man. Hij heeft me zelfs een keer gesmst.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:17 schreef Beach het volgende:
Humberto Tan op 538![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!1111
tekstje
HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAHAHAHAHA
2 woorden
HAAAAAAAAAAAAAHAHAHAAAAAAAAA
en dat elke ochtend tot 10 uur![]()
je vergat erbij te zetten groetjes veldmuisquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:24 schreef veldmuis het volgende:
te praten maar het dan helemaal helemaal veel te snel praten en dan alle woorden herhalen waardoor waardoor waardoor het meer tijd kost dus dus ja
Heel irritant. Voor de DJ's hier:
Spreek rustig.
Doe alsof je tegen mensen praat, niet alsof je tegen een microfoon praat.
Denk na voor je lult
probeer niet vlot te doen, het lukt je niet.
Nee, ik groet geen kutnewbiesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:20 schreef denkjedat het volgende:
[..]
je vergat erbij te zetten groetjes veldmuis![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:15 schreef Kaneelthee het volgende:
[..]
Humberto is gaaf man. Hij heeft me zelfs een keer gesmst.
dat zelfs doet t mquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:15 schreef Kaneelthee het volgende:
[..]
Humberto is gaaf man. Hij heeft me zelfs een keer gesmst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |