Bijna goed gespeld.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:59 schreef Mikkie het volgende:
Wie is die Jettie van de Elzen?
Jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Goeie post! Vind jij die neuspiercing ook wat jammer?
Mwah, wel een beetje jammer, maar het stoort me niet echtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Goeie post! Vind jij die neuspiercing ook wat jammer?
Het was trouwens wel een extreem onboeiend programma.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:14 schreef yosander het volgende:
Ik kon 't nog verstoan ook.
Jetske!![]()
Idd, jongens jongens jongens, da's toch niet te gleuven!?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het was trouwens wel een extreem onboeiend programma.
Keek jij ook stiekemquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Idd, jongens jongens jongens, da's toch niet te gleuven!?
Zij kan ook geen D-cup hebben ofzo, dat ziet er niet uit!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:24 schreef TheVotary het volgende:
kleine tieten
Mijn broertje zat dat te kijken, dus ik 'keek maar even mee'.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Keek jij ook stiekemvoor Jetske?
Ik geef het toe, ik wel
Die Erik was een irritante factormet de auto's voor de school in het stopverbod
Ik had gehoopt dat ze gingen meppen, dan was het wat leuk geweest, maarja, NCRV hè.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Of zo'n man, trekt zo de sleutel uit die pauperscooter.![]()
![]()
Die wielrenner.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:29 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om die gozert alleen Bram is beter.![]()
Whehehe, die bejaarde die daarna meteen naar de bedrijfsleiding ging.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ze gingen meppen, dan was het wat leuk geweest, maarja, NCRV hè.
Of die supermarkt in Schubbekutteveen, met die dikke caissière die zat te bellen
Zij leidt aan hetzelfde probleem als Denise Koopal (ook in Utrecht geboren en als ze ABN praat, dan gebeurt dat ook met overdreven intonatie, alsof je een marktkoopvrouw een prijs ziet aankondigen).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:26 schreef Roi het volgende:
die kuthoer kan ook echt niet presenteren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |