abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:04:04 #201
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_52328920
Hij houdt zich dood, wat ik je brom! En als je dan dichterbij komt vliegt ie ineens op en pikt je ogen eruit! Leer mij die listigaards kennen!
pi_52329022
Iemand enig idee hoe ik een houten lijst kan repareren?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_52329114
Dat hangt er een beetje vanaf wat er stuk aan is, C.
pi_52329222

pi_52329736
Hij is van de muur gevallen, als ik het goed zie, en nu is er zowel in de muur als in de lijst een gat? Ik zou wat de lijst betreft dat gat lekker laten zitten, 't zit aan de achterkant zo te zien, en in plaats daarvan twee ophangpunten aan weerszijden van dat gat maken, met een ijzerdraadje ertussen, waarmee je de lijst ophangt. Of zie ik het niet goed?
pi_52330071
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:29 schreef Gellius het volgende:
Hij is van de muur gevallen, als ik het goed zie, en nu is er zowel in de muur als in de lijst een gat? Ik zou wat de lijst betreft dat gat lekker laten zitten, 't zit aan de achterkant zo te zien, en in plaats daarvan twee ophangpunten aan weerszijden van dat gat maken, met een ijzerdraadje ertussen, waarmee je de lijst ophangt. Of zie ik het niet goed?
Hij is inderdaad van de muur gevallen, op de verwarming. Hierdoor zitten er aan de onderkant twee beschadigingen die aan de voorkant goed te zien zijn. De muur kan me niet zoveel schelen, maar de lijst is wel gewoon echt beschadigd. En het nare is dat het een onbehandelde lijst is.

Opschuren, vullen en lakken dan maar?
pi_52330099
Er heeft een kat bloed overgegeven.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:42:56 #208
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_52330144
Over de kapotte lijst?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_52330200
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hij is inderdaad van de muur gevallen, op de verwarming. Hierdoor zitten er aan de onderkant twee beschadigingen die aan de voorkant goed te zien zijn. De muur kan me niet zoveel schelen, maar de lijst is wel gewoon echt beschadigd. En het nare is dat het een onbehandelde lijst is.

Opschuren, vullen en lakken dan maar?
Ja, dat of een nieuwe lijst .
pi_52330217
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Over de kapotte lijst?
pi_52331217
Het is een mooi schilderij Claudia.
Aldus.
pi_52331419
De Witte Kwikstaart dan maar vandaag.
Aldus.
pi_52334320
Is er al iets meer bekend over de temperatuur in Japan?
Aldus.
pi_52335413
De landerige stemming in dit topic belooft wat dat aangaat weinig goeds.
pi_52335783
"Welkom terug, Pope".

"Bedankt, allen".
pi_52335826
Hè pope, ben je er weer? Hoe was je ban, jongen?
pi_52335862
Tergend. Kommer en kwel. Vol met schuldgevoelens en nieuwe wijsheden omtrent mijn zondige gedrag alhier.
pi_52336003
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:25 schreef Z het volgende:
De Witte Kwikstaart dan maar vandaag.
Die zijn leuk!
I intend to live forever, or die trying.
pi_52336060
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Tergend. Kommer en kwel. Vol met schuldgevoelens en nieuwe wijsheden omtrent mijn zondige gedrag alhier.
Ik heb het weer eens allemaal gemist. Wat was het nu weer: de aloude grafkanker?
pi_52336172
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:04 schreef Gellius het volgende:

[..]

Ik heb het weer eens allemaal gemist. Wat was het nu weer: de aloude grafkanker?
Nee, ik zei gewoon dat ik hoopte dat iemand dood ging, ofzo. :/. Erg hoor.
pi_52336563
Tsja, ik lig er persoonlijk niet wakker van, nee. Heb je je ban nog een beetje nuttig besteed, met banjeren, parkbankjeszitten of steentjeswerpen?
pi_52336927
Of IR stalken.
I intend to live forever, or die trying.
pi_52338052
Leeft die jongen nog?
pi_52338358
Al een poos niet gezien. Tenslotte is hij vast en zeker zo'n student, die in de zomervakantie bij zijn ouders op de bank hangt en met wat vrienden op vakantie gaat.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 06:05:26 #225
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_52350551
Het is vandaag `GODVERDEGODVERDEGODVERDOMME, IK DRINK VIJF LITER WATER PER DAG EN IK PIS NOG STEEDS POEDER`-warm in Japan. Gisteren heb ik gevoetbald met de Japanners. De Japanners kunnen niet voetballen, ik kan dat ook niet, maar ik kan het anders niet. Ik kan het niet omdat ik geen conditie heb - een ernstige handicap - maar ik red mijzelf nog wel omdat ik wel INZICHT en TECHNIEK heb. De Japanners hebben geen inzicht en techniek, maar wel weer CONDITIE. Ze rennen als een stel kleuters, als een stel kippen zonder kop achter de bal aan en die proberen ze dan zo snel mogelijk naar voren te jetsen, waar die dan ook moge neerkomen en als`ie dan weer terugkomt omdat er van eigen partij niemand stond, dan doen ze het nog een keer. En nog een keer. En nog een keer. RENNEN! RENNEN! JETS DIE BAL NAAR VOREN! REN! REN! RENNEN GODVERDOMME!!! Dat is het Japanse voetbal. Met de warmte erbij kan ik zeggen dat me dat allemaal bijzonder slecht is bevallen, vooral omdat ik een kans op een goal, een bijzonder goede kans, volkomen verprutste. Ik maakte de zogenaamde MACHLAS-BAL, u weet, wel, meneer Machlas die het ooit presteerde om op ongeveer 30 cm. van de doellijn over te schieten. Dat deed ik ook.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')