Hij is inderdaad van de muur gevallen, op de verwarming. Hierdoor zitten er aan de onderkant twee beschadigingen die aan de voorkant goed te zien zijn. De muur kan me niet zoveel schelen, maar de lijst is wel gewoon echt beschadigd. En het nare is dat het een onbehandelde lijst is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:29 schreef Gellius het volgende:
Hij is van de muur gevallen, als ik het goed zie, en nu is er zowel in de muur als in de lijst een gat? Ik zou wat de lijst betreft dat gat lekker laten zitten, 't zit aan de achterkant zo te zien, en in plaats daarvan twee ophangpunten aan weerszijden van dat gat maken, met een ijzerdraadje ertussen, waarmee je de lijst ophangt. Of zie ik het niet goed?
Ja, dat of een nieuwe lijstquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij is inderdaad van de muur gevallen, op de verwarming. Hierdoor zitten er aan de onderkant twee beschadigingen die aan de voorkant goed te zien zijn. De muur kan me niet zoveel schelen, maar de lijst is wel gewoon echt beschadigd. En het nare is dat het een onbehandelde lijst is.
Opschuren, vullen en lakken dan maar?
Ik heb het weer eens allemaal gemist. Wat was het nu weer: de aloude grafkanker?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Tergend. Kommer en kwel. Vol met schuldgevoelens en nieuwe wijsheden omtrent mijn zondige gedrag alhier.
Nee, ik zei gewoon dat ik hoopte dat iemand dood ging, ofzo. :/. Erg hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb het weer eens allemaal gemist. Wat was het nu weer: de aloude grafkanker?
Was dat ook geen leugen, en is ze stiekem gewoon naar een fijn en liefdevol gezin gegaan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ze hadden niet moeten liegen.![]()
Van Kereltje kan ik geen foto vinden, maar wel van Samantha. Samantha is een nare dood gestorven.
[afbeelding]
Terechtgekomen in prikkeldraad en langzaam doodgebloed.![]()
Was het maar waar, Erik, was het maar waar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat ook geen leugen, en is ze stiekem gewoon naar een fijn en liefdevol gezin gegaan?
Oh?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:47 schreef Gellius het volgende:
Oh nee: Lienekien heeft de zieke conversatie reeds naar de slager verwezen.
Met de dodelijkste dooddoener der dooddoeners nog wel! Maar vertel eens over Kareltje, Claudia.quote:
Dat was compassie, Gellius.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:55 schreef Gellius het volgende:
[..]
Met de dodelijkste dooddoener der dooddoeners nog wel! Maar vertel eens over Kareltje, Claudia.
M'n vader zou hem begraven, maar ik trof hem een dag later in de kliko aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:55 schreef Gellius het volgende:
[..]
Met de dodelijkste dooddoener der dooddoeners nog wel! Maar vertel eens over Kareltje, Claudia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |