Bij deze.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:03 schreef Gellius het volgende:
JAM JAM JAMmeke, mocht je er aan komen te overlijden, laat je me dan een verkreukeld pakje Gauloises na?
Zal ik heel kinderachtig zijn en toevoegen dat recentste niet op de woordelijst staat?- of is dat echt te flauw, Lien?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik wou even dit onder de aandacht brengen.
Taalpurist gevraagd / juiste spelwijze
![]()
Dikke vinger, JAM.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:38 schreef JAM het volgende:
[..]
Zal ik heel kinderachtig zijn en toevoegen dat recentste niet op de woordelijst staat?- of is dat echt te flauw, Lien?
Van het typen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:57 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij heb ik blaren.
Deze was niet helemaal geslaagd. Ik had nog wat vileiner kunnen zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, lienekien, ik vind het altijd zo heerlijk om te zien hoe je iemand helemaal disst met de taalregels enzo.
Dist, met één t.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, lienekien, ik vind het altijd zo heerlijk om te zien hoe je iemand helemaal disst met de taalregels enzo.
Há! Dan had ik het goed. Alleen blijkbaar maar met één s. Nou ja, ik vind eht toch een stom woord, maar kon zo snel even geen alternatief bedenken.quote:
Wat dacht je van het goed Nederlandse 'pwnen'?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik vind eht toch een stom woord, maar kon zo snel even geen alternatief bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |