Voor biologisch afbreekbaar afval.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:02 schreef Gellius het volgende:
Bruine kliko's? Wat is dat nu weer voor gevaarlijke nieuwlichterij?
Mooi opgelost.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeger had mijn oma op een gegeven moment een nest muisjes in de tuin. Mijn zus en ik vonden dit enorm schattig. Mijn lieftallige zus kwam op het idee om de terrier van mijn oma ook deel te laten nemen van deze schattigheid. "Kijk, Dagda, kijk eens hoe schattig!"
*HAP HAP HAP* en dat was het laatste wat we ooit van de babymuisjes zagen.
Ah, wat in normale gebieden de groene is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Voor biologisch afbreekbaar afval.
Iuuw, wat een ongepaste vraag!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:00 schreef Lienekien het volgende:
En de cavia van je oma, Claudia? Hoe liep het daarmee af?
In de beschaafde wereld hebben we natuurlijk ondergrondse afvalcontainers.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:13 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ah, wat in normale gebieden de groene is.
Hm juist, dat wilde ik net zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In de beschaafde wereld hebben we natuurlijk ondergrondse afvalcontainers.
Ik vind het lekker en dan denk ik: kom ik neem er nog zo één. Zo gaat dat meestal ook met wijn. Ik denk dat jij dat hebt met bier?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:01 schreef thaleia het volgende:
Waarom doet iemand zulks?
Hij smaakte weer prima hoor!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:04 schreef Frollo het volgende:
Ja, koffie!
Ik heb dat met wijn èn bier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:23 schreef thaleia het volgende:
Ik heb dat met bier
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:40 schreef mane het volgende:
Wat jij daar schrijft in het OUD forum is helemaal waar, thaleia. En het is ook een beetje hopeloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |