FOK!forum / Digital Corner / [digital art] Laat hier (eigen) creaties zien
JAMsperdonderdag 9 augustus 2007 @ 20:09
Bureaublad-achtergrond die ik met blender3d heb gemaakt:


Moderne tafel:


Blender3d.org kan je alles vinden.. ik heb het in ongeveer 25 uur geleerd tot wat ik nu kan.
Hanstindonderdag 9 augustus 2007 @ 23:00
blender zuigt tbh ....
maya of 3d max veeeeeeel chiller en makkelijker



ik weet alleen niet hoe ik de streep weg krijg XD
JAMspervrijdag 10 augustus 2007 @ 03:18
vind je, hoeveel tijd heb jij daarin gestoken? (en hoeveel in et leren zelf)

Is het modelen makkelijker of de effecten zegmaar?


Wbt formaten, je kan gewoon maya exporteren al weet ik niet of dat goed is.


Hier nog een verniewde render


[ Bericht 31% gewijzigd door JAMsper op 10-08-2007 03:43:25 ]
Hanstinvrijdag 10 augustus 2007 @ 12:04
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 03:18 schreef JAMsper het volgende:
vind je, hoeveel tijd heb jij daarin gestoken? (en hoeveel in et leren zelf)

Is het modelen makkelijker of de effecten zegmaar?


Wbt formaten, je kan gewoon maya exporteren al weet ik niet of dat goed is.


Hier nog een verniewde render
[[url=http://aycu11.webshots.com/image/23930/2001987033515667191_th.jpg]afbeelding][/URL]
ik ben nog steeds bezig met het leren van 3dmax, duurde iets van een uur ofzo toen ik die render af had

Modelen vind ik zelf niet echt moeilijk je moet gewoon weten wat wat is en dan kom je der echt snel uit, effecten duurt wel iets langer aangezien je enorm veel keuzes hebt enzo.
blupfishvrijdag 10 augustus 2007 @ 13:24
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:04 schreef Hanstin het volgende:

[..]

ik ben nog steeds bezig met het leren van 3dmax, duurde iets van een uur ofzo toen ik die render af had

Modelen vind ik zelf niet echt moeilijk je moet gewoon weten wat wat is en dan kom je der echt snel uit, effecten duurt wel iets langer aangezien je enorm veel keuzes hebt enzo.
Kun je met 3dmax ook na 25 uur al animaties maken met inverse-kinetics?
Hanstinvrijdag 10 augustus 2007 @ 16:18
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:24 schreef blupfish het volgende:

[..]

Kun je met 3dmax ook na 25 uur al animaties maken met inverse-kinetics?
uh.... weet ik et ken dat hele inverse kinetics niet XD maar word dit zo'n fanboy blender3d topic ofzo?
znarchvrijdag 10 augustus 2007 @ 16:20
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:24 schreef blupfish het volgende:

[..]

Kun je met 3dmax ook na 25 uur al animaties maken met inverse-kinetics?
Jep juiste tuts doorlezen
JAMsperzaterdag 11 augustus 2007 @ 12:06
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:18 schreef Hanstin het volgende:

[..]

uh.... weet ik et ken dat hele inverse kinetics niet XD maar word dit zo'n fanboy blender3d topic ofzo?
Ik ben alleen fan omdat ik het daarmee snel geleerd heb op school
Hanstinzaterdag 11 augustus 2007 @ 13:18
Ik moet toegeven dat ikzelf werken met blender3d niet fijn vond ik heb het een keer geprobeert om wat te maken maar ik begreep er niks van, toen ben ik maar overgegaan tot 3d max wat ik zelf veeeeel makkelijker vind+ meer mogelijkheden .
Kamermanszaterdag 11 augustus 2007 @ 13:57
er loopt al een topic op je designs te showen :
Hoe zien jouw designs eruit? #4
Fredzaterdag 11 augustus 2007 @ 14:01
Zie het centrale topic:
Hoe zien jouw designs eruit? #4