ik ben nog steeds bezig met het leren van 3dmax, duurde iets van een uur ofzo toen ik die render af hadquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:18 schreef JAMsper het volgende:
vind je, hoeveel tijd heb jij daarin gestoken? (en hoeveel in et leren zelf)
Is het modelen makkelijker of de effecten zegmaar?
Wbt formaten, je kan gewoon maya exporteren al weet ik niet of dat goed is.
Hier nog een verniewde render
[[url=http://aycu11.webshots.com/image/23930/2001987033515667191_th.jpg]afbeelding][/URL]
Kun je met 3dmax ook na 25 uur al animaties maken met inverse-kinetics?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:04 schreef Hanstin het volgende:
[..]
ik ben nog steeds bezig met het leren van 3dmax, duurde iets van een uur ofzo toen ik die render af had
Modelen vind ik zelf niet echt moeilijk je moet gewoon weten wat wat is en dan kom je der echt snel uit, effecten duurt wel iets langer aangezien je enorm veel keuzes hebt enzo.
uh.... weet ik et ken dat hele inverse kinetics niet XD maar word dit zo'n fanboy blender3d topic ofzo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:24 schreef blupfish het volgende:
[..]
Kun je met 3dmax ook na 25 uur al animaties maken met inverse-kinetics?
Jepquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:24 schreef blupfish het volgende:
[..]
Kun je met 3dmax ook na 25 uur al animaties maken met inverse-kinetics?
Ik ben alleen fan omdat ik het daarmee snel geleerd heb op schoolquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:18 schreef Hanstin het volgende:
[..]
uh.... weet ik et ken dat hele inverse kinetics niet XD maar word dit zo'n fanboy blender3d topic ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |