Ach, je zult maar geen leven hebben behalve dat....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:41 schreef Leatherface het volgende:
Goh, hoe sommigen toch ook bijna elk topic weten aan te wenden om de VS nog eens een schop te verkopen....
Dat klopt dus wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:43 schreef zarGon het volgende:
Opkikker hoor, de chocolade injectie die je krijgt van die bakjes.
Tsja, dat weten we dus ook niet en dat hoef ik ook niet te weten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ach, je zult maar geen leven hebben behalve dat....
Terwijl Ben & Jerry een deel van het verdiende geld per verkochte pot weg geven aan goede doelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsja, dat weten we dus ook niet en dat hoef ik ook niet te weten.
Maar ik snap gewoon niet hoe sommigen zelfs een topic over ijsjes een USA bashing-wending te weten geven.
Is toch van Unilever tegenwoordig?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Terwijl Ben & Jerry een deel van het verdiende geld per verkochte pot weg geven aan goede doelen.![]()
Helaas niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:32 schreef Leatherface het volgende:
Off topic, maar zit Dairy Queen eigenlijk in Nederland
Mmm!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:13 schreef k_man het volgende:
Waarom wordt er vrijwel nergens meer Haägen Dasz verkocht eigenlijk? Laten we het daar eens over hebben.
Phish Foodquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:39 schreef Maisnon het volgende:
Phish Food is zoooo lekker![]()
Marshmellow+chocolade+caramel=win!
Omdat het voor vrouwen is. En die hebben geen smaak.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:13 schreef k_man het volgende:
Waarom wordt er vrijwel nergens meer Haägen Dasz verkocht eigenlijk? Laten we het daar eens over hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |