Festini perenijsjes ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:12 schreef k_man het volgende:
Zo'n beker eet je in een half uur leeg.
Gadver, wat een ranzig ijs is dat....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:13 schreef k_man het volgende:
Waarom wordt er vrijwel nergens meer Haägen Dasz verkocht eigenlijk? Laten we het daar eens over hebben.
Zo voelt het dus om amerikaan te zijn. Uit frustratie vallen ze dan landen zonder lege ren veel oliebronnen binnen. De wereldpolitiek in een bekertje ijs.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:04 schreef Leatherface het volgende:
Lekker ijs.![]()
Maar wat ligt dat zwaar op de maag.Nog geen achtste deel op (van een 500 ml kuipje) en ik loop nu al met een steen in mijn maag rond.
![]()
Doe je daar zó lang overquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:12 schreef k_man het volgende:
Zo'n beker eet je in een half uur leeg.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:34 schreef Hanenwurger het volgende:
[..]
Zo voelt het dus om amerikaan te zijn. Uit frustratie vallen ze dan landen zonder lege ren veel oliebronnen binnen. De wereldpolitiek in een bekertje ijs.
Mijn god wat slecht![]()
Ik schrok hem ook niet leeg... maar langer dan een kwartied leeft die bak niet, hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, ik schrok 'm niet leeg. Je moet er langzaam van genieten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |