dit vind ik dus feedback onwaardig, zoiets verdient gewoon een regelrechte klacht!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:58 schreef Dirkh het volgende:
Behalve sukkel ben je ook nog een jankzak eerste klas.
Als je al niet eens weet waar het Feedback topic is, waar je wel normaal om feedback kan vragen, dan ben je niet alleen een sukkel en een jankzak, maar ook nog een een ongeloflijk dom stuk vreten.
Ga nu je moeder maar pesten.
Belhamel, gij zult branden in de hel!! Ketter, misbaksel! Verdraaid snotjong!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel vuige hork dat je de bent!Waarom dnek je dat dirkh de enige vuilbekkende crew is
!
Rekel! Sloerie uit de slibber!
Zwel met een gesterf in je anus!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Belhamel, gij zult branden in de hel!! Ketter, misbaksel! Verdraaid snotjong!
Nu ga je te verquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zwel met een gesterf in je anus!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:00 schreef remlof het volgende:
Wat is dit godverdomme nou weer voor een hoerig kuttopic?
En dat jij dat kan verzinnen plaatst jou naast hem...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:35 schreef HenkieVdV het volgende:
TS is zo'n iemand die baby's het liefst nog tíjdens de bevalling verkracht.
Ja zie je het niet voor je dan? Zo'n vuige bevallende moeder met de beentjes wijd, komt TS er ineens aanrennen. Drukt zich er tussen, wacht tot het eerste gedeelte naar buiten komt (meestal het hoofd). Ziet dan dat de fontanel zacht genoeg is om met z'n penisch te doorbreken, en gaat dan aan de slag.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dat jij dat kan verzinnen plaatst jou naast hem...![]()
Pffft, jij bent niks gewend. Blij dat ik geen mod meer ben met dit soort schubbenkuttenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:52 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
dit vind ik dus feedback onwaardig, zoiets verdient gewoon een regelrechte klacht!
en dit is niet de eerste keer dat Dirkh zich zo laatdunkend uitlaat over users
klacht: Dirkh die af en toe wel wat vriendelijker mag zijn op FOK!
Ah gossie possie wossiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:52 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
dit vind ik dus feedback onwaardig, zoiets verdient gewoon een regelrechte klacht!
en dit is niet de eerste keer dat Dirkh zich zo laatdunkend uitlaat over users
klacht: Dirkh die af en toe wel wat vriendelijker mag zijn op FOK!
You tell 'm, Rem!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:00 schreef remlof het volgende:
Wat is dit godverdomme nou weer voor een hoerig kuttopic?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:47 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja zie je het niet voor je dan? Zo'n vuige bevallende moeder met de beentjes wijd, komt TS er ineens aanrennen. Drukt zich er tussen, wacht tot het eerste gedeelte naar buiten komt (meestal het hoofd). Ziet dan dat de fontanel zacht genoeg is om met z'n penisch te doorbreken, en gaat dan aan de slag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |