abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52256288
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:16 schreef PainDivine het volgende:

[..]

ga jij maar es op een bril zitten waarop iemand anders gespunked heeft
En de relatie met e-mail en GPRS is?...
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_52256609
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:43 schreef tvvanham2002 het volgende:
Het is weer eens zover!

Ik heb sinds 2004 een abbo bij KPN, en daarnaast sinds enkele maanden een Surf & Mail extra (a 9,95 per maand), onbeperkt aankloten via GPRS, ideaal voor mij dus, want ik ben niet vies van e-mail kijken op de WC, wie wel?

Anyway, nu schijnt het zo te zijn dat er een fair use policy op te zitten, allemaal prima, maar ik krijg vanmiddag ineens een bericht dat mijn abbonement gemigreerd is naar een GPRS 0 abbonement, omdat ik teveel verbruik?

Nu kijk ik op die pagina, en ik hoor een tweetal SMS'jes te krijgen en een brief alvorens ze dit doen.
Niets gehad, en nog leuker, ik riep vanmiddag de 'tussenstand' op en ik schrok me de pleuris.
Hier zie je waarom. Wat is dit nu weer voor onzin, leven we in de middeleeuwen? 12 euro per MB?

Morgen eens lekker vroeg een telefoonhoer overrompelen met een scheldparade waar ze de komende 40 jaren van haar mislukte carriere als hoer nog nachtmerries van zal krijgen.

Om nog maar niet te spreken over die paupergebruikers, want als ik al met mijn 6,5MB 10x over het 'gemiddelde' gebruik van deze abbonementsvorm zit, dan ... *zucht* Laat ook maar.

Oh, en de klachten zijn als volgt:

1. Hoere KPN
2. Hoere KPN
3. Hoere KPN
Denk dat er wat misgaat hoor.
Ze horen je van tevoren te waarschuwen als je het heel gortig maakt voordat ze je omschakelen naar het oude abo.
Ikzelf heb trouwens nog nooit problemen gehad, heb het ook.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:54:09 #28
145212 PainDivine
(( (o_)(_o) ))
pi_52256630
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:42 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

En de relatie met e-mail en GPRS is?...
heb het over de wc
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
pi_52257692
tvp
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_52263069
Uiteraard gebeld, jaaa. Voor 10 cent per minuut, en zoals gebruikelijk krijg je eerst zo'n muts aan de lijn die nog eens wil weten wat je moet, en haar beviel het schijnbaar niet, want ik moest 25 minuten wachten, want tjsa, ik heb toch geld zat?

Maargoed, ik kreeg dus een mannetje aan de telefoon - ik balen, want die hangen dus gewoon op - het geheel uitlegt en toen begon hij vrijwel zonder aarzelen met 'maar dan zal de brief vast wel verloren zijn', doe niet zo achterlijk, idioot. En die sms'jes dan? Dat kon meneer niet verklaren, nou ik wel!

Maargoed, hij bleef voet bij stuk houden, ik heb het limiet overschreven, want ik had in de eerste maand wel 3,5MB en in de tweede 4,4MB verbruikt, en nu 6,5MB! Ach gossie. Is dit echt 1000% van het gemiddelde? Ja meneer, dat is zo. En wat is het gemiddelde dan? Uhh, ja, dat kan ik niet zien.

Wat zijn het toch ook pippo's, maargoed. Een kwartier en geen steek verder zei hij dat hij niets voor mij kon doen, dus toen heb ik heel nuchter gevraagd om me maar door te verbinden met een willekeurig andere persoon. Dat vond hij toch wel vreemd en weigerde, uiteraard. Dus dat was het.

Later vandaag nogmaals gebelt, en slechts 5 minuten wachten! Dat begon goed. Een hele vriendelijke dame, dus mijn wens om een muts te vervloeken was eventjes in de ijskast gezet.

Na het hele verhaal zegt ze heel simpel "Dat zal een foutje zijn geweest, dit valt onder normaal verbruik, boven de 50MB kan een waarschuwing worden gegeven, ik zal het recht zetten. Ik houdt u op de hoogte." Ik had nog geen 10 minuten opgehangen of mijn telefoon ging al. Abonnement weer omgezet en ik krijg 3 maanden gratis. Wel zou ik de rekening ontvangen deze maand, maar deze mocht ik verscheuren.

Nu ben ik de kluts kwijt, wat zijn die mensen daar aan het doen?
Gå och dö. Weet je wat jij bent? Een Supportslet.
pi_52263665
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:33 schreef tvvanham2002 het volgende:
Uiteraard gebeld, jaaa. Voor 10 cent per minuut, en zoals gebruikelijk krijg je eerst zo'n muts aan de lijn die nog eens wil weten wat je moet, en haar beviel het schijnbaar niet, want ik moest 25 minuten wachten, want tjsa, ik heb toch geld zat?

Maargoed, ik kreeg dus een mannetje aan de telefoon - ik balen, want die hangen dus gewoon op - het geheel uitlegt en toen begon hij vrijwel zonder aarzelen met 'maar dan zal de brief vast wel verloren zijn', doe niet zo achterlijk, idioot. En die sms'jes dan? Dat kon meneer niet verklaren, nou ik wel!

Maargoed, hij bleef voet bij stuk houden, ik heb het limiet overschreven, want ik had in de eerste maand wel 3,5MB en in de tweede 4,4MB verbruikt, en nu 6,5MB! Ach gossie. Is dit echt 1000% van het gemiddelde? Ja meneer, dat is zo. En wat is het gemiddelde dan? Uhh, ja, dat kan ik niet zien.

Wat zijn het toch ook pippo's, maargoed. Een kwartier en geen steek verder zei hij dat hij niets voor mij kon doen, dus toen heb ik heel nuchter gevraagd om me maar door te verbinden met een willekeurig andere persoon. Dat vond hij toch wel vreemd en weigerde, uiteraard. Dus dat was het.

Later vandaag nogmaals gebelt, en slechts 5 minuten wachten! Dat begon goed. Een hele vriendelijke dame, dus mijn wens om een muts te vervloeken was eventjes in de ijskast gezet.

Na het hele verhaal zegt ze heel simpel "Dat zal een foutje zijn geweest, dit valt onder normaal verbruik, boven de 50MB kan een waarschuwing worden gegeven, ik zal het recht zetten. Ik houdt u op de hoogte." Ik had nog geen 10 minuten opgehangen of mijn telefoon ging al. Abonnement weer omgezet en ik krijg 3 maanden gratis. Wel zou ik de rekening ontvangen deze maand, maar deze mocht ik verscheuren.

Nu ben ik de kluts kwijt, wat zijn die mensen daar aan het doen?
Dat is nou typisch de mentaliteit van het nederlandse volk.
Einde van de werkdag dus dan hebben ze geen zin meer om mensen te helpen.
Dat soort volk zit al 15 minuten voordat de werktijd erop zit al klaar om naar huis te gaan.
En vinden het vies om een klant te helpen die 1 minuut voor 10 nog belt want OH JEE ik moet fucking 5 minuten langer werken.

Kut KPN
Kut mentaliteit van sommige hollanders
pi_52264738
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:33 schreef tvvanham2002 het volgende:
Uiteraard gebeld, jaaa. Voor 10 cent per minuut, en zoals gebruikelijk krijg je eerst zo'n muts aan de lijn die nog eens wil weten wat je moet, en haar beviel het schijnbaar niet, want ik moest 25 minuten wachten, want tjsa, ik heb toch geld zat?

Maargoed, ik kreeg dus een mannetje aan de telefoon - ik balen, want die hangen dus gewoon op - het geheel uitlegt en toen begon hij vrijwel zonder aarzelen met 'maar dan zal de brief vast wel verloren zijn', doe niet zo achterlijk, idioot. En die sms'jes dan? Dat kon meneer niet verklaren, nou ik wel!

Maargoed, hij bleef voet bij stuk houden, ik heb het limiet overschreven, want ik had in de eerste maand wel 3,5MB en in de tweede 4,4MB verbruikt, en nu 6,5MB! Ach gossie. Is dit echt 1000% van het gemiddelde? Ja meneer, dat is zo. En wat is het gemiddelde dan? Uhh, ja, dat kan ik niet zien.

Wat zijn het toch ook pippo's, maargoed. Een kwartier en geen steek verder zei hij dat hij niets voor mij kon doen, dus toen heb ik heel nuchter gevraagd om me maar door te verbinden met een willekeurig andere persoon. Dat vond hij toch wel vreemd en weigerde, uiteraard. Dus dat was het.

Later vandaag nogmaals gebelt, en slechts 5 minuten wachten! Dat begon goed. Een hele vriendelijke dame, dus mijn wens om een muts te vervloeken was eventjes in de ijskast gezet.

Na het hele verhaal zegt ze heel simpel "Dat zal een foutje zijn geweest, dit valt onder normaal verbruik, boven de 50MB kan een waarschuwing worden gegeven, ik zal het recht zetten. Ik houdt u op de hoogte." Ik had nog geen 10 minuten opgehangen of mijn telefoon ging al. Abonnement weer omgezet en ik krijg 3 maanden gratis. Wel zou ik de rekening ontvangen deze maand, maar deze mocht ik verscheuren.

Nu ben ik de kluts kwijt, wat zijn die mensen daar aan het doen?
Dat zeg ik
50 mb vind ik trouwens nogsteeds wel weinig.
Ik heb me als verkoop argument laten vertellen dat het toch wel in de honderden moet lopen wil je aangesproken worden op het gedrag.
pi_52266922
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:42 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat zeg ik
50 mb vind ik trouwens nogsteeds wel weinig.
Ik heb me als verkoop argument laten vertellen dat het toch wel in de honderden moet lopen wil je aangesproken worden op het gedrag.
50MB? Belachelijk. Wat betaal je daarvoor per maand? En hoe kan het dat zelfs Telfort al 1GB per maand levert voor ¤10/maand, over notabene hetzelfde netwerk?? Maarja, van KPN verwacht ik niet zo heel veel anders eigenlijk.

Maar andere toko's hebben 'onbeperkt internet', maar je mag het dan alleen op je mobiel gebruiken. VPN aanleggen? Mag niet. Van de zotte is het.

Vote with your money, stap over.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_52284143
12 euro per Mb? Dus als je 1 Gb binnenhaalt kost je dat 12000,-?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_52285918
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:53 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Dat is nou typisch de mentaliteit van het nederlandse volk.
Einde van de werkdag dus dan hebben ze geen zin meer om mensen te helpen.
Dat soort volk zit al 15 minuten voordat de werktijd erop zit al klaar om naar huis te gaan.
En vinden het vies om een klant te helpen die 1 minuut voor 10 nog belt want OH JEE ik moet fucking 5 minuten langer werken.

Kut KPN
Kut mentaliteit van sommige hollanders
Jij bent ongetwijfeld een van die klootzakken die juist om 1 voor 10 nog belt
pi_52286284
1. De klantenservice bellen is gratis bij KPN;
2. Als er een limiet op zit van 50 MB, en je daarna per MB gaat betalen, is dat gewoon een ouderwetse datalimiet;
3. Triest dat je zoveel moet ondernemen voordat iemand je dat kan vertellen;
4. Uiteindelijk is het toch goed opgelost, lijkt me.
5. Neem een Pocket Internet Totaal-abonnement bij T-Mobile. Dat is echt onbeperkt, en kost maar 9,50 per maand. Momenteel krijg je bij een tweejarig contract de eerste 12 maanden 50% korting.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52286329
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:32 schreef Nexxennium het volgende:
ZES EN EEN HALVE MEGABYTE en je gaat al over de FUP heen? KPN !!

Ik heb nu bij t-mobile een data-abootje. ¤9,50/maand, onbeperkt. Maar dan gewoon: onbeperkt. Geen FUP te zien. (GRPS dus meer dan 3GB/maand kun je toch niet halen)
Dat haal ik wel, met hetzelfde abonnement. Maar dan met UMTS
pi_52288003
Mensen die met een GPRS abonnement meer dataverbruik hebben dan 100 mb per maand.
pi_52292049
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef McKillem het volgende:
Mensen die met een GPRS abonnement meer dataverbruik hebben dan 100 mb per maand.
In princiepe is GPRS genoeg om muziek te streamen. En ik ben eens iemand tegengekomen die dat deed. Gewoon je complete collectie altijd bij de hand. En als je dan dagelijks onderweg luistert, dan kom je wel over de 100MB heen ja.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_52293012
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:51 schreef heiden6 het volgende:
1. De klantenservice bellen is gratis bij KPN;
Eh, nee?
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:08:54 #41
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_52293187
WTF, met 6,5 mb over de max heen?
Ik zit nu al op 5 mb voor deze maand.
Wat is dit nu weer voor bagger
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
pi_52294535
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:28 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

In princiepe is GPRS genoeg om muziek te streamen. En ik ben eens iemand tegengekomen die dat deed. Gewoon je complete collectie altijd bij de hand. En als je dan dagelijks onderweg luistert, dan kom je wel over de 100MB heen ja.
Uh. Nee. 8kb/s lijkt me toch echt te traag.
pi_52295503
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:59 schreef niekth het volgende:

[..]

Uh. Nee. 8kb/s lijkt me toch echt te traag.
ik had het over 64Kbps. Kan best. Nee, het is geen ultieme kwaliteit, maar voor een simpel muzakje is het prima.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_52295649
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 23:38 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

ik had het over 64Kbps. Kan best. Nee, het is geen ultieme kwaliteit, maar voor een simpel muzakje is het prima.
wat voor zakje?
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_52296526
Telefoon staat nu trouwens 'voor de grap' een 100MB testfile op te halen.
Nu zal ik die MB's ook gaan gebruiken ook.
Gå och dö. Weet je wat jij bent? Een Supportslet.
pi_52297475
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 23:38 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

ik had het over 64Kbps. Kan best. Nee, het is geen ultieme kwaliteit, maar voor een simpel muzakje is het prima.
Ja, 8 kilobyte per seconde dus. En dat is dus te traag.
pi_52300836
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 01:02 schreef niekth het volgende:

[..]

Ja, 8 kilobyte per seconde dus. En dat is dus te traag.
Een beetje acceptabele MP3 loopt al op minimaal 128, zo niet 192 kbps. En dan te bedenken dat die 64 kbps nog gewoon de bruto snelheid is ook.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52300847
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:17 schreef tvvanham2002 het volgende:
Telefoon staat nu trouwens 'voor de grap' een 100MB testfile op te halen.
Nu zal ik die MB's ook gaan gebruiken ook.
Tof hoor
  zondag 12 augustus 2007 @ 11:22:38 #49
67730 Xenas
Dat is SANEX andersom
pi_52301351
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 14:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
12 euro per Mb? Dus als je 1 Gb binnenhaalt kost je dat 12000,-?
Ik betaal in GRIEKENLAND met mijn t-mobile abo nog minder! (9,75 p/mb) Wat een achterlijke tarieven!
oi?
pi_52318304
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 10:37 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Een beetje acceptabele MP3 loopt al op minimaal 128, zo niet 192 kbps. En dan te bedenken dat die 64 kbps nog gewoon de bruto snelheid is ook.
Wie gebruikt er dan ook nog mp3
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')