quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Origineel.. En nu gaan wieberen,
.
Tam konijn,quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:50 schreef pc-fr34k het volgende:
Slim, nu zijn ze goekdoper dan rond de kerst.
Wat een orginele grapquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:50 schreef pc-fr34k het volgende:
Slim, nu zijn ze goekdoper dan rond de kerst.
Inderdaad, ik kan ook niet wachten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat een orginele grap![]()
![]()
Nu graag normaal en ontopic reageren.
Wat een leuk konijn, ik vind baardkonijntjes ook altijd erg schattig, ik ben benieuwd hoe pluizig dit konijntje blijft.
Heb je hem bij een speciale knaagdierenopvang vandaan of bij het asiel?
Goede zaak ook om eens verder te kijken dan de dierenwinkel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan ook niet wachten..
Het was een particuliere opvang in Dalfsen. Via via horen mensen erover en brengen ze daarheen. Het is maar heel klein. Maar het was de enige hier in de buurt die me okay leek en wilde ook niet weer één uit de winkel,.
Geval?!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:03 schreef nokwanda het volgende:
Het is dat ik niet zoveel met konijnen heb en het huis al totaal bekat is. Dit is wel een heel schattig geval
Ja, bij PCB moest en zou ik gelijk een konijn hebben en heb niet verder gekeken dan mn neus lang is,quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Goede zaak ook om eens verder te kijken dan de dierenwinkel.
Hier in het asiel zitten momenteel heel veel konijnen.
Ik wil er ook graag een konijntje bij dus ik ga ook eerdaags eens kijken.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:03 schreef nokwanda het volgende:
Het is dat ik niet zoveel met konijnen heb en het huis al totaal bekat is. Dit is wel een heel schattig geval
Ja daarom flipte ik ook toen ik t zag.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:10 schreef senesta het volgende:
Misschien even rustig aan doen met het groenvoer?
En als je je echt zorgen maakt kun je natuurlijk ook gewoon de dierenarts even bellen misschien heeft hij wel een huis, tuin en keuken remedie tegen diarree.
Wel heel goed mee oppassen, jonge konijntjes met diarree kunnen heel snel heel ziek worden.
Ben je met je moeder al naar het ziekenhuis geweest?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
Moeders kwam zwanger binnen en daar kwam
Kom op mmm, jij kan toch wel betere grappen maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ben je met je moeder al naar het ziekenhuis geweest?
Ik ben moe omdat ik nu twee vakantiebaantjes hebquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom op mmm, jij kan toch wel betere grappen maken.
Tsk, lame excuse.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik ben moe omdat ik nu twee vakantiebaantjes heb
Ja, ik weet het. Daardoor was 'k ook van Wtf noooeeessquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:00 schreef Lllaura het volgende:
Pas wel op 's zomers met plakpoep. Hier kunnen maden in gaan zitten die zich een weg naar binnen vreten.![]()
Bij ons konijn, dat al ziek was, gebeurde dit binnen een paar uur, en dat terwijl ie binnen zat.
's Avonds had m'n vried 'm nog gewassen en goed gecheckt op die smerige beesten en de volgende middag, bij de dierenarts om in te slapen, krioelden ze er lustig op los.
Vieze, gorige, smerige rotbeesten. Bah.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |