Maar het Zaadkine deed alleen aan goedjes, voldoendes en onvoldoendesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:10 schreef zarGon het volgende:
Heb ik ook.
Ritje terug naar oude school..
Jij zat ook op de ROC Zadkine?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Maar het Zaadkine deed alleen aan goedjes, voldoendes en onvoldoendes
Jep, dat is ROC Zadkine.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
En als ik mn studiepunten lijst meekrijg is het helemaal drama. Die telden bij ons niet meer mee dus ik had er maar 8 van de 42
Van de 48, toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
En als ik mn studiepunten lijst meekrijg is het helemaal drama. Die telden bij ons niet meer mee dus ik had er maar 8 van de 42
Welke locatie is stadje?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Zeerzeker, eerst Alexje daarna stadje![]()
Misschien ken ik je.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Oh 48 dan
Benthemstraat, opleiding ICT beheerder
Er waren geen klasnummeringen volgens mijquote:
Zat je niet toevallig in 4B3B?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Er waren geen klasnummeringen volgens mij
Het jaar ervoor zat ik in 3b4bZal wel 4b4b geworden zijn zei Ger
Ja bedoel ik gekquote:
Op mijn briefje stond dat ik contact op moest nemen via mail. Even bellen naar je nieuwe school.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ja bedoel ik gek
Maar ik moet dus langs de administratie van het Zaadkine om mn cijferlijst te fixen. Die zullen wel mooi dicht zijn denk
Niets stil.. ik schreeuwde de longen uit mn lijf. Ik mocht niet meer bij koningstein de lessen in en werd ook bij de proefpvb bij hm weggestuurdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat stond er bij mij op mijn briefje. Even bellen naar je nieuwe school.
Zeg, jij zat dan in die stille klas.. Ik zat in 4B3A.
.
Koningstein was wel okay. Wij kregen hem ook gek dat ie verder geen les wou geven. Maar tijdens de PVB was hij een van de weinigen die goeie feedback teruggaven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Niets stil.. ik schreeuwde de longen uit mn lijf. Ik mocht niet meer bij koningstein de lessen in en werd ook bij de proefpvb bij hm weggestuurd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |