wees niet ongerust, het hbo is niet meer dan een pretentieuze mboquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Competent leren hebbe ze dat ook op t hbo?
Ook zo'n fanboi van het fatalistisch-predestinatieve SPGVVD-istische "als je voor een duppie geboren bent wordt je nooit een kwartje"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:40 schreef floris.exe het volgende:
Waarom wil je HBO gaan doen? Erken gewoon dat je een MBO'er bent en ga niet naast je schoenen lopen.
vwo'ers die expliciet kenbaar moeten maken dat ze gymnasium doenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:08 schreef DuTank het volgende:
gymnasium ftw, ik pwn jullie allemaal, lollzzzz omgroflkickflipollie![]()
ik zag allemaal HBO'ers de MBO'ers bashen, dus ik dacht: Ach laat ik stoer doenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:44 schreef Flashwin het volgende:
[..]
vwo'ers die expliciet kenbaar moeten maken dat ze gymnasium doen![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:15 schreef fathank het volgende:
benieuwd welke hbo'er er nu op zn pik getrapt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:26 schreef ScudRaket het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:28 schreef fathank het volgende:
[..]GeneraliserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Kankerzadkine... ik heb zonet gebeld. Kan pas de 27e terugbellen en dan mn cijferlijst ophalen
Dan moet ik allang zijn ingeschreven voor die nieuwe studie
Haha, die rekkers!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Rekkers had ik. Die kon 3uur praten maar niets zeggen met zn uuuuh![]()
Dan bedoel ik van mensen die geen MBO doen, lutser.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
@ biels
Dit is legitiem debieil:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |