Waaromquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij noemden Rekkers gewoon Steve.
Ken je Steve van Jerry Springer?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Waarom
Hij had toch een Franse voornaam ofzo.
En wij maar elke les vragen hoe het met zn dochter ging![]()
Ach zoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je Steve van Jerry Springer?.
Mwhehehe, je kon zo overal komen waar je niet mocht. Op de 5de bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat ook leuk was springen in de lift en dat dan je pasje wordt ingenomen voor 2 dagen ofzo
Of gewoon de lift halverwege constant openen
Doe de HHS een plezier en meld je bij de sociale dienst met je bart smit-diploma. HBO(+) is geen speelplein voor zichzelf stoer vindende MBO'ers. Daar komen mensen die iets nuttigs willen doen met hun leven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Niets stil.. ik schreeuwde de longen uit mn lijf. Ik mocht niet meer bij koningstein de lessen in en werd ook bij de proefpvb bij hm weggestuurd
Webmail, jep.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wist jij webmail had op school
Als je daarop inlogte kon je MS licenties bestellen graties
Ook hadden we iets van een portfolio ofzo. Maar die hadden we gehacked en toen was het maar buiten werking gesteld
Wees maar niet bang, we are the few, the able.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:01 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Doe de HHS een plezier en meld je bij de sociale dienst met je bart smit-diploma. HBO(+) is geen speelplein voor zichzelf stoer vindende MBO'ers. Daar komen mensen die iets nuttigs willen doen met hun leven.
Speedy oftwel Spacy noemde we hmquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Webmail, jep.
Dat PDP had ik nog met iemand uit je klas als project op ons genomen. Kevin.
Maar wij zijn iets verder gegaan dan dat allen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat ook leuk was springen in de lift en dat dan je pasje wordt ingenomen voor 2 dagen ofzo
Of gewoon de lift halverwege constant openen
Speedy, ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Speedy oftwel Spacy noemde we hm
Deed jij de software ontwikkeling richting? Wij KA, alleen we waren eerst een softwareklas
Ik had de database pvb al van te voren klaar. Iemand voor ons had hm al 1 week eerder ofzo gemaakt. Opdracht meegenomen en toen heeft een gozer hm gemaakt en ik zat bij hm in de groepquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Speedy, ja.
Neh, embedded. Met een leraar die alleen verstand had van Basic, terwijl wij werkten met Java.
Kopieren van elkaar, zelfs op de PVB.
Ik bestel dit jaar mijn boeken niet eens. Eerst kijken hoe het gaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Maar nu wil ik dus mn boeken verkopen die ik nog nooit heb gebruikt
Zat ik ook aan te denken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik bestel dit jaar mijn boeken niet eens. Eerst kijken hoe het gaat.
Ik heb hier nog boeken van de eerste....
Als je het systeem doorhebt, haal je het op je sloffen, indeed.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik had de database pvb al van te voren klaar. Iemand voor ons had hm al 1 week eerder ofzo gemaakt. Opdracht meegenomen en toen heeft een gozer hm gemaakt en ik zat bij hm in de groep![]()
Ik ben niet bang, ik ben al uitgestudeerdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, wij are the few, the able.
ahum pardon?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:09 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Klacht: Kanker trieste MBO'ers
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je het systeem doorhebt, haal je het op je sloffen, indeed.
Andere mensen dachten er anders bij ons op school over, die gingen elkaar maar neersteken. Dus in dat perspectief gezien ben ik prima geschikt voor de maatschappij.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:26 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Ik ben niet bang, ik ben al uitgestudeerd. Maar mensen die opscheppen over hoe ver ze kunnen gaan in hun pogingen om van een school een zandbak te maken zullen zsm worden uitgekotst op een serieuze opleiding.
Zandbak? Welnee, het was een van de dagelijkse bezigheden op het MBO. Zie het maar als een afleiding op al onze frustraties wat het school betreft/betrof. Ik heb in 4 jaar dat op ROC Zadkine heb gezeten, nog nooit een correcte cijferlijst gekregen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:26 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Ik ben niet bang, ik ben al uitgestudeerd. Maar mensen die opscheppen over hoe ver ze kunnen gaan in hun pogingen om van een school een zandbak te maken zullen zsm worden uitgekotst op een serieuze opleiding.
Ik heb nog steeds geen eenduidige antwoord gehoord over de belangrijke zaken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:
In februari:
"Pak jullie studiepuntenkaart er maar bij van de kerstvakantie, of hebben jullie die nooit gehad? Ach dat het zal het wel zijn" aldus een leraar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |