Maar het Zaadkine deed alleen aan goedjes, voldoendes en onvoldoendesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:10 schreef zarGon het volgende:
Heb ik ook.
Ritje terug naar oude school..
Jij zat ook op de ROC Zadkine?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Maar het Zaadkine deed alleen aan goedjes, voldoendes en onvoldoendes
Jep, dat is ROC Zadkine.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
En als ik mn studiepunten lijst meekrijg is het helemaal drama. Die telden bij ons niet meer mee dus ik had er maar 8 van de 42
Van de 48, toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
En als ik mn studiepunten lijst meekrijg is het helemaal drama. Die telden bij ons niet meer mee dus ik had er maar 8 van de 42
Welke locatie is stadje?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Zeerzeker, eerst Alexje daarna stadje![]()
Misschien ken ik je.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Oh 48 dan
Benthemstraat, opleiding ICT beheerder
Er waren geen klasnummeringen volgens mijquote:
Zat je niet toevallig in 4B3B?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Er waren geen klasnummeringen volgens mij
Het jaar ervoor zat ik in 3b4bZal wel 4b4b geworden zijn zei Ger
Ja bedoel ik gekquote:
Op mijn briefje stond dat ik contact op moest nemen via mail. Even bellen naar je nieuwe school.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ja bedoel ik gek
Maar ik moet dus langs de administratie van het Zaadkine om mn cijferlijst te fixen. Die zullen wel mooi dicht zijn denk
Niets stil.. ik schreeuwde de longen uit mn lijf. Ik mocht niet meer bij koningstein de lessen in en werd ook bij de proefpvb bij hm weggestuurdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat stond er bij mij op mijn briefje. Even bellen naar je nieuwe school.
Zeg, jij zat dan in die stille klas.. Ik zat in 4B3A.
.
Koningstein was wel okay. Wij kregen hem ook gek dat ie verder geen les wou geven. Maar tijdens de PVB was hij een van de weinigen die goeie feedback teruggaven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Niets stil.. ik schreeuwde de longen uit mn lijf. Ik mocht niet meer bij koningstein de lessen in en werd ook bij de proefpvb bij hm weggestuurd
Zeg, hoe stond A eigenlijk bekend bij jullie?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Whaha ik heb ook nergens een drama foto van hm
Op MBO niveauquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:36 schreef ImTheBase het volgende:
Interessant gesprek.
Wie zaten daar allemaal inquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg, hoe stond A eigenlijk bekend bij jullie?
quote:Tijdens de zomervakantie zijn (bijna) alle locaties gesloten van maandag 16 juli tot en met vrijdag 31 augustus. Heeft u een vraag of een reactie? Zadkine Servicecentrum op de locatie Benthemstraat 15 is de hele zomer geopend tijdens kantooruren en helpt u graag! Het telefoonnummer is (010) 243 35 31.
Nee, ik had wel mensen uit Alexanderlaan in mijn klas.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Wie zaten daar allemaal in
Hebbie ook op Alexje gezeten![]()
Wie had je als mentor?
Ik heb grote dromenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:40 schreef floris.exe het volgende:
Waarom wil je HBO gaan doen? Erken gewoon dat je een MBO'er bent en ga niet naast je schoenen lopen.
Informatieve post.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Anyway morgen dan maar bellen met die gasten. Van de site:
[..]
Net zoals het dat mbo zal ik het ook het hbo doorlopen met 2 vingers in mn neusquote:
Rekkers had ik. Die kon 3uur praten maar niets zeggen met zn uuuuhquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:45 schreef zarGon het volgende:
Als klas hadden wij wel leuke dingen uitgehaald. Had jij Steve als mentor?
Die ene bobo, Criellaard zat steeds grapjes met mij te maken dat ik mijn diploma nog niet had.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Bij de diploma uitreiking was ik zelfs te laat. Toen ik dat tegen flaes zei dat het een Zadkine attitude was kon die er niet om lachen
Rekkers.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Rekkers had ik. Die kon 3uur praten maar niets zeggen met zn uuuuh![]()
Ik heb maar uiteindelijk 3 stageverslagen gemaakt en vink die vond het na een beetje discussiëren goedquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die ene bobo, Criellaard zat steeds grapjes met mij te maken dat ik mijn diploma nog niet had.
Wat was de uitreiking een succes. Luisteren naar de wijze woorden van dhr. Vink, en dan heel droogjes naar voren gaan..
Wij noemden Rekkers gewoon Steve.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rekkers. [afbeelding].
Een van mijn favo leraar, naast Ger en kornuiten.
Nee kolou ofzo, of weet ik veel hoe die heetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rekkers. [afbeelding].
Een van mijn favo leraar, naast Ger en kornuiten.
Enige plusplunt van die hele diplomauitreiking was de bier achteraf. Dacht ik zo, want klasgenoten werden vrolijk,quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik heb maar uiteindelijk 3 stageverslagen gemaakt en vink die vond het na een beetje discussiëren goed![]()
Toen moest ik wel als allerlaatste mn diploma in ontvangst nemen en fleas keek me niet aan![]()
Waaromquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij noemden Rekkers gewoon Steve.
Ken je Steve van Jerry Springer?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Waarom
Hij had toch een Franse voornaam ofzo.
En wij maar elke les vragen hoe het met zn dochter ging![]()
Ach zoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je Steve van Jerry Springer?.
Mwhehehe, je kon zo overal komen waar je niet mocht. Op de 5de bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat ook leuk was springen in de lift en dat dan je pasje wordt ingenomen voor 2 dagen ofzo
Of gewoon de lift halverwege constant openen
Doe de HHS een plezier en meld je bij de sociale dienst met je bart smit-diploma. HBO(+) is geen speelplein voor zichzelf stoer vindende MBO'ers. Daar komen mensen die iets nuttigs willen doen met hun leven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Niets stil.. ik schreeuwde de longen uit mn lijf. Ik mocht niet meer bij koningstein de lessen in en werd ook bij de proefpvb bij hm weggestuurd
Webmail, jep.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wist jij webmail had op school
Als je daarop inlogte kon je MS licenties bestellen graties
Ook hadden we iets van een portfolio ofzo. Maar die hadden we gehacked en toen was het maar buiten werking gesteld
Wees maar niet bang, we are the few, the able.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:01 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Doe de HHS een plezier en meld je bij de sociale dienst met je bart smit-diploma. HBO(+) is geen speelplein voor zichzelf stoer vindende MBO'ers. Daar komen mensen die iets nuttigs willen doen met hun leven.
Speedy oftwel Spacy noemde we hmquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Webmail, jep.
Dat PDP had ik nog met iemand uit je klas als project op ons genomen. Kevin.
Maar wij zijn iets verder gegaan dan dat allen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat ook leuk was springen in de lift en dat dan je pasje wordt ingenomen voor 2 dagen ofzo
Of gewoon de lift halverwege constant openen
Speedy, ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Speedy oftwel Spacy noemde we hm
Deed jij de software ontwikkeling richting? Wij KA, alleen we waren eerst een softwareklas
Ik had de database pvb al van te voren klaar. Iemand voor ons had hm al 1 week eerder ofzo gemaakt. Opdracht meegenomen en toen heeft een gozer hm gemaakt en ik zat bij hm in de groepquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Speedy, ja.
Neh, embedded. Met een leraar die alleen verstand had van Basic, terwijl wij werkten met Java.
Kopieren van elkaar, zelfs op de PVB.
Ik bestel dit jaar mijn boeken niet eens. Eerst kijken hoe het gaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Maar nu wil ik dus mn boeken verkopen die ik nog nooit heb gebruikt
Zat ik ook aan te denken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik bestel dit jaar mijn boeken niet eens. Eerst kijken hoe het gaat.
Ik heb hier nog boeken van de eerste....
Als je het systeem doorhebt, haal je het op je sloffen, indeed.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik had de database pvb al van te voren klaar. Iemand voor ons had hm al 1 week eerder ofzo gemaakt. Opdracht meegenomen en toen heeft een gozer hm gemaakt en ik zat bij hm in de groep![]()
Ik ben niet bang, ik ben al uitgestudeerdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, wij are the few, the able.
ahum pardon?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:09 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Klacht: Kanker trieste MBO'ers
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je het systeem doorhebt, haal je het op je sloffen, indeed.
Andere mensen dachten er anders bij ons op school over, die gingen elkaar maar neersteken. Dus in dat perspectief gezien ben ik prima geschikt voor de maatschappij.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:26 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Ik ben niet bang, ik ben al uitgestudeerd. Maar mensen die opscheppen over hoe ver ze kunnen gaan in hun pogingen om van een school een zandbak te maken zullen zsm worden uitgekotst op een serieuze opleiding.
Zandbak? Welnee, het was een van de dagelijkse bezigheden op het MBO. Zie het maar als een afleiding op al onze frustraties wat het school betreft/betrof. Ik heb in 4 jaar dat op ROC Zadkine heb gezeten, nog nooit een correcte cijferlijst gekregen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:26 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Ik ben niet bang, ik ben al uitgestudeerd. Maar mensen die opscheppen over hoe ver ze kunnen gaan in hun pogingen om van een school een zandbak te maken zullen zsm worden uitgekotst op een serieuze opleiding.
Ik heb nog steeds geen eenduidige antwoord gehoord over de belangrijke zaken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:
In februari:
"Pak jullie studiepuntenkaart er maar bij van de kerstvakantie, of hebben jullie die nooit gehad? Ach dat het zal het wel zijn" aldus een leraar
wees niet ongerust, het hbo is niet meer dan een pretentieuze mboquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Competent leren hebbe ze dat ook op t hbo?
Ook zo'n fanboi van het fatalistisch-predestinatieve SPGVVD-istische "als je voor een duppie geboren bent wordt je nooit een kwartje"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:40 schreef floris.exe het volgende:
Waarom wil je HBO gaan doen? Erken gewoon dat je een MBO'er bent en ga niet naast je schoenen lopen.
vwo'ers die expliciet kenbaar moeten maken dat ze gymnasium doenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:08 schreef DuTank het volgende:
gymnasium ftw, ik pwn jullie allemaal, lollzzzz omgroflkickflipollie![]()
ik zag allemaal HBO'ers de MBO'ers bashen, dus ik dacht: Ach laat ik stoer doenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:44 schreef Flashwin het volgende:
[..]
vwo'ers die expliciet kenbaar moeten maken dat ze gymnasium doen![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:15 schreef fathank het volgende:
benieuwd welke hbo'er er nu op zn pik getrapt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:26 schreef ScudRaket het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:28 schreef fathank het volgende:
[..]GeneraliserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Kankerzadkine... ik heb zonet gebeld. Kan pas de 27e terugbellen en dan mn cijferlijst ophalen
Dan moet ik allang zijn ingeschreven voor die nieuwe studie
Haha, die rekkers!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Rekkers had ik. Die kon 3uur praten maar niets zeggen met zn uuuuh![]()
Dan bedoel ik van mensen die geen MBO doen, lutser.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
@ biels
Dit is legitiem debieil:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |