abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201309
Hoe snel zulllen door de honger en ook nog de nominaties de irritaties oplopen.
Wie gaat het eerst plat...
For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
pi_201310
Dat weet iedereen toch !!!!!!
Sabbeltje gaat als eerste plat.
Van alles is weer waardeloos

pi_201311
Honger...

Mensen in Afrika hebben honger. Ik snap dat verwende gedoe niet.
Gewoon een week of een paar dagen water, brood en pindakaas.

Veel studenten en mensen (met kinderen) en een uitkering begrijpen wel hoe je moet rondkomen met bijna nix per dag, omdat de beurs weer eens op is. Enige verschil is dat de BB'ers niet naar huis kunnen om zich bij pa en ma helemaal lens te eten.

Bovendien: Willem schijnt van schoenzolen nog een lekkere soep te kunnen maken, dus waar zeuren ze zo om...ligt ook nog eens stevig op de maag.

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 16 Oktober 1999).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_201312
quote:
op 10-16-1999 om 12:21 AM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Dat weet iedereen toch !!!!!!
Sabbeltje gaat als eerste plat.

ze is toch al plat gegaan met Bart!!!!!

Ook beertje, beertje heeft gevoel!!!

pi_201313
Zou Willem van Mona geen lekker gerecht kunnen maken? Hebben ze helemaal geen geld meer nodig. Daar kun je nog jaren van eten.

Steak Mona
Monalapjes
Monarollade
Mona in rode wijnsaus
Monafilé'tje
Monasalade
en natuurlijk: het Monatoetje

't is droevig, ik weet het. Maar kon het toch niet laten...

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_201314
quote:
op 10-16-1999 om 09:00 AM schreef CaptTripps het volgende:
Honger...

Veel studenten en mensen (met kinderen) en een uitkering begrijpen wel hoe je moet rondkomen met bijna nix per dag, omdat de beurs weer eens op is.

Helemaal gelijk CaptTripps...Ik weet zelf nog goed dat mijn moeder elke duppie tig keer kon gebruiken als ze die had gehad...

Ik hoorde dat men daar nog wel rijst had dus eten kunnen ze(lusten ze niet). Ach ja Sabine wilde voor 100 gulden lekker veel fruit kopen...die heeft dus ook nooit boodschappen gedaan...

Het merendeel is ook niet echt gewend 'buiten de deur' te eten. Hollandse pot moet en zal met af en toe pasta.

Maar anyway ik kan me dus voorstellen dat de verwende knorrende magen ook knorrende humeurtjes gaan opleveren.

Ik begon het allemaal wat saai te vinden (want tja wie heeft er uberhaupt elke dag wat te vertellen wat interessant is voor TV).

Slimme zet van Veronica om een moeilijke opdracht te geven (uitgestippeld...)

Ik denk dat deze topic wel aardig is om bij te houden hoeveel 'bloed' er vloeit.

pi_201315
quote:
op 10-16-1999 om 09:00 AM schreef CaptTripps het volgende:
Honger...

Overmatige trek?....

We hebben het nu niet over Afrika of bijstandsmoeders met drie kinderen en een minimum inkomen. Verplaats je nu eens in een van de 8 bewoners en probeer een week boodschappen te doen voor ƒ 98,--.

Ik ben erg benieuwd naar jouw boodschappenlijstje, CaptTripps.

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

pi_201316
Als dat verwende nest sabelientje oprot kunnen ze eens volwassen nadenken hoe met het budget rond kunnen komen.
In één van de laatste uitzendingen hoor je Bart nog mopperen dat er ZES!! siroop flessen
in de koelkast staan (voor sabelientje) waarvan twee aangebroken..
Die trut weet niets! van huishouden, ze is ook de enige die continu! loopt te zeiken over het weekbudget.
Weer een bewijs wat een verwend dom wicht dit is.
pi_201317
Mijn boodschappenlijstje?

- Water
- Brood
- 2 familiepotten pindakaas

Jidder: uiteraard heb je gelijk, het is erg, erg lastig om van 98 piek rond te komen met 8 man.
Maar waar ik me aan erger is dat een aantal mensen in dat BBhuis beginnen te zeuren en zeiken, terwijl je ook gewoon kan meedenken.
Het is een week (behoorlijk) minder qua eten, maar ja...dan maar geen chips, koek, snoep.

Ze hebben nog geluk dat Willem er is: die kan eea nog smakelijk maken ook.

En geloof me, ik heb die weken echt wel gehad waar ik het moest doen met brood, pindakaas, water en wat melk.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_201318
quote:
op 10-16-1999 om 09:46 AM schreef Stippel het volgende:
Zou Willem van Mona geen lekker gerecht kunnen maken? Hebben ze helemaal geen geld meer nodig. Daar kun je nog jaren van eten.

Maar ja, wie moeten ze dan d'ruit stemmen????

pi_201319
de normale maaltijden (ontbijt,lunch,diner) zijn nog net geen probleem denk ik.
Dat die gasten bijna de gehele dag door lopen te kanen uit verveling en frustatie, daar gaat het probleem met het budget naar toe,naar mijn idee.
Vandaar dat ze stieken die weegschaal geplaatst hebben.
Degene die nog wat kilo's kan missen moet beginnen met minder eten, eerlijk toch (arme mona).
pi_201320
IDEE!

Kunnen we als ludieke actie de bewoners niet steunen door s'nachts allemaal eten over de schutting te gooien?!!!!

Lijkt me wel wat;
lolly's voor sabine (geen uitleg nodig denk ik),
een iglo maaltijd voor willem (hoeft ie eens een keer niet te koken),
een flinke doos met gebak voor mona(dat mist ze volgens mij nog meer dan haar kinderen),
kaugum met van die plakplaatjes voor Bianca (om eens een andere tatoo te kunnen laten zien voor de afwisseling),
meloenen voor ruud(kan ie toch nog ergens aan voelen onder de dekens),

wie helpt me ff om nog meer karakter-eten te verzinnen voor de bewoners om evt.over de schutting te kunnen gooien?

pi_201321
quote:
op 10-16-1999 om 04:29 PM schreef pepper het volgende:
IDEE!

wie helpt me ff om nog meer karakter-eten te verzinnen voor de bewoners om evt.over de schutting te kunnen gooien?

-zoethout voor Karin zodat ze toch bij de kinderen is
-Bonen met spek uit survival blik voor Bart zodat hij zich in dienst waant
-Water met wortels voor maurice ... lekker en gezond om figuur te behouden

zaterdag 16 oktober 1999 @ 18:15:00 #14
215 misterDre
Paint it black!
pi_201322
quote:
op 10-16-1999 om 04:29 PM schreef pepper het volgende:
IDEE!

Kunnen we als ludieke actie de bewoners niet steunen door s'nachts allemaal eten over de schutting te gooien?!!!!

Lijkt me een slecht idee, ik wil gewoon zien hoe ze deze week doorkomen. Met de komende weekopdracht zullen ze uit angst maximaal 25% van hun budget inzetten.

pi_201323
slecht idee? als ze een week zonder eten zitten maken ze elkaar af en wordt het hele BB voortijdig afgeblazen!!
Ik zou zeggen help ze een beetje tegen die verotte regels van V,kunnen we op die manier toch in opstand komen tegen V.
pi_201324
Ach kom...de meeste in dat huis kunnen wel een paar dagen zonder voedsel...
Lekker papier kauwen als surrogaat...

Zolang er maar water is

De verwende toetjes gaan het eerst zeuren...
Ruud weet nog goed uit zijn bietencampagne tijd dat knollen en bieten goed te eten zijn dus 'godverdikkie, ik weet nog goed hoe...etc'

pi_201325
Volgens mij vormt Bianca deze week het grootste probleem. Altijd als zij in beeld is, heeft ze iets in haar mond. Als het geen peuk is, loopt ze wel op iets anders te kauwen. (Vraag me af wat ze buiten beeld in haar mond stopt... )

Verder zal het inderdaad niet meevallen, voor 8 man shoppen van 98 gulden. Maar hadden ze niet een volle groentetuin? Gewoon eten wat de pot schaft dus. En met Willem in de keuken zal dat best dragelijk zijn.

pi_201326
Wat ik dus niet begrijp is dat de bewoners alles pikken.Opdracht niet gehaald? Budget gehalveerd. Gaan we toch staken! Handdoeken over de camera's of gewoon met zijn allen de deur uit lopen. Lijkt me niet zo moeilijk.

pi_201327
Kijk kijk het woord linzen is al gevallen...
Sabine sabbelt haar eiwitjes bij elkaar en denk zo kom ik er wel door.

Willem kijkt bedenkelijk en denkt 'shit ranja , daar is echt nix mee te doen'

Ruud denkt 'bieten'

Maurice denkt en blijft dat proberen

Ik ben echt heel erg benieuwd of men (de mannen) enkele dames ooit de waarheid in het gezicht zal zeggen...

Misschien deze week

pi_201328
Deze topic had ik beter "spannende week door onsportief en blind gedrag" kunnen noemen.

Tering wat is die Sabbels een slecht verliezer...
In haar wereld gaat de zon duidelijk nooit onder (of kwam hij nooit op).

Stiereballen als eten...yummie

pi_201329
Het zal in iedergeval 1 persoon in het huis goed doen om een week minder of niet te eten!
Enne vergeet niet dat ze een diepvries vol met groente hebben! Alleen met groente en water kom je best een week door zelfs met 8 man.
Er zitten daar drie personen die net klaar zijn met studeren dus die moeten weten wat het is om met weinig rond te komen.

Mijn suggestie 25 pakken macaroni zonder saus ! Is prima een paar dagen te eten np.

JJ

Life is like a box off chocolates, you never know what you gonna get........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')