Ik heb een boek vol ermee maar deze lukt me nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:05 schreef akveor het volgende:
Lekker vrolijke kleurtjes.... maar niets is wat het lijkt...
[afbeelding]
Jackson Pollock!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:05 schreef akveor het volgende:
Lekker vrolijke kleurtjes.... maar niets is wat het lijkt...
[afbeelding]
En ik ben blij om jou weer (hier) te zien!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat lief Lieke krijgt van haar moeder een jas en van vriendin schoenen. Die snollen krijgen dus alles van Tien..
Blij dat familie en vrienden het ook zo zien.
Het ziet er nou een beetje uit als de make-up van Nadia die frambosensap aan het tappen is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:07 schreef Charmian het volgende:
Ik hoop dat die vriendin haar vertelt dat ze zich niet zo hoerig moet opmaken. Het lijkt nu net of ze een paar vuistslagen op d'r ogen heeft gekregen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:09 schreef riri het volgende:
wat een opluchting dat mensen ook nog een leuk gesprek kunnen hebben daar....al dat straatvolk en gespuis is zo verschrikkelijk om aan te horen
Dit soort opmerkingen willen we aan banden gaan leggen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:59 schreef riri het volgende:
[..]
kijk je in de spiegel dat je zo misselijk bent?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:10 schreef tutjehola het volgende:
O.k. nadia is nu 10 minuten uit beeld geweest, heeft wat brokjes in de wc gelegd en kruipt weer bovenop Dennis.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:11 schreef Charmian het volgende:
Deze heb ik ff van VOL geleend
[afbeelding]
Pfff die heeft ook haar Housein theedoek om haar hoofd gebonden...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:11 schreef Charmian het volgende:
[afbeelding]
Daar kan ik ook met mijn pet niet bij... en die lui doen ook nog of ze alle wijsheid in pacht hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:11 schreef Meganog het volgende:
[..]
Helemaal als je het vergelijkt met het gepeupel dat Amanda en Brian binnenhalen...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:11 schreef Charmian het volgende:
[afbeelding]
Als jij die theedoek het ergste vindt, zit ik niet graag tegenover je met eten!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Pfff die heeft ook haar Housein theedoek om haar hoofd gebonden...
Amanda kan iig wel lekker etenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:11 schreef Charmian het volgende:
[afbeelding]
Ik ga ff met je mee kijken, is nu reclame..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:12 schreef akveor het volgende:
De TV uitzending is hilarisch...
Ik was nog niet klaar.....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:13 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Als jij die theedoek het ergste vindt, zit ik niet graag tegenover je met eten!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |