kijk je in de spiegel dat je zo misselijk bent?quote:
ik kijk naar Lieko en word misselijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:59 schreef riri het volgende:
[..]
kijk je in de spiegel dat je zo misselijk bent?
Ja dat vind jij! En ik vind dat je er mee moet ophouden. Lieke is top!quote:
Walgelijk bekakt nepwijf, dat is wat ze is. Ik hou er niet mee op dat te vindenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja dat vind jij! En ik vind dat je er mee moet ophouden. Lieke is top!![]()
Ze is zo als ze is! I love herquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Walgelijk bekakt nepwijf, dat is wat ze is. Ik hou er niet mee op dat te vinden![]()
Keep on going the good work!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:03 schreef tutjehola het volgende:
Vervolg eten Nadia: Danoontje kauwend met een vies gezicht opgegeten, duurde ruim 5 minuten.(hier lurken de kinderen dat in 3 seconden naar binnen). 10 minuten gewacht, vervolgens is ze uit beeld, ik weet niet waar naar toe. Ik geef ze het voordeel van de twijfel.
Vislip deed nep bekakt, Lieke heeft gewoon niveau!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
en I hate herHet is zoals het is
![]()
Wat lief Lieke krijgt van haar moeder een jas en van vriendin schoenen. Die snollen krijgen dus alles van Tien..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:02 schreef Lobasca het volgende:
Vriendin vind het fijn voor Lieke dat ze leuke fans heeft, vliegtuigjes e.d.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vislip deed nep bekakt, Lieke heeft gewoon niveau!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |