quote:Er wordt momenteel gewerkt aan het verbeteren van onze winkel, waardoor de site tijdelijk niet beschikbaar is.
Onze excuses voor het ongemak. Kom snel weer eens langs!
bol.com
damn jij bent slimquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:27 schreef Athmozz het volgende:
als ze het 's nachts doen worden je producten een paar procent duurder, en dat wil je niet. Nachtwerk wordt namelijk ongeveer dubbel betaald...
Denk je nou dat het ze interesseert dat er een paar FOK!kers last van hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:28 schreef heijnen het volgende:
[..]
damn jij bent slim![]()
denk je nou echt dat ze de service en onderhoud niet in de prijs van het product bij rekenen!
Daar gaat het toch helemaal niet om. Stel dat je internetprovider ook even de lijnen platlegt voor onderhoud, dan ga je toch een dag later internetten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:26 schreef Xcelsius het volgende:
Och het is wat als je hooguit een dag later pas kan bestellen....
Boehoe
Nee.... dan ga ik inderdaad wel een dag later internetten... en krijg ik korting op mijn nota.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om. Stel dat je internetprovider ook even de lijnen platlegt voor onderhoud, dan ga je toch een dag later internetten?
Beetje rare redenering he
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:57 schreef Devlinsect het volgende:
Misschien zitten de webdevelopers van bol.com in een ander werelddeel en dus een tijdsverschil heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |