3 dagenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:28 schreef osho het volgende:
afgelopen weekend was het heerlijk. niet zo zeuren
dit jaar was april topquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
3 dagenvorig jaar was het een hele maand warm
![]()
ja 2 dagen!!! het is de hele maand juli en begin aug al prut! het zou minimaal 27 graden moeten zijn, geef toe dat je hier nou niet het zomer gevoel van krijgt>?? en afgelopen weekend moest ik werken!!! dus had ik er geen reet aan dit weekend ben ik vrij en wordt het weer minder, ik heb dus alle reden om te zeuren!! jij was zeker VRIJ????quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:28 schreef osho het volgende:
afgelopen weekend was het heerlijk. niet zo zeuren
Met jou kan ik praten!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:30 schreef nattermann het volgende:
Eens met TS, ik wil een temperatuurtje van 30 graden, koud bier, vrouwen en een lekker zwembad.
En goede muziek, natuurlijk niet te vergeten.
jaaaaaaaaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:36 schreef svanviersen het volgende:
[..]
ja 2 dagen!!! het is de hele maand juli en begin aug al prut! het zou minimaal 27 graden moeten zijn, geef toe dat je hier nou niet het zomer gevoel van krijgt>?? en afgelopen weekend moest ik werken!!! dus had ik er geen reet aan dit weekend ben ik vrij en wordt het weer minder, ik heb dus alle reden om te zeuren!! jij was zeker VRIJ????![]()
Hahah dacht ik al. en trouwens niet om het een of ander hoor. maar kan me herrinneren dat dit forum Klaagbaak heet???? hmmmmm/?quote:
Ja. Met dit weer sta ik al depri opquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:27 schreef svanviersen het volgende:
Ik ben het zo zat dit wisselvallige weer. :'( wordt er depri van. en helaas heb ik mijn vakantie ook pas laat geboekt eind september pas.... Hebben jullie ook zon zin in de warmte van de zon??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |